Kirjoittaja Aihe: Sinkku-kinkku-miitin etukäteishuutelo  (Luettu 26276 kertaa)

Qumma

Vs: Sinkku-kinkku-miitin etukäteishuutelo
« Vastaus #30 : 12.11.2011, 18:52 »
Ylipäätään kaipaan kikytoimintaan muutakin kuin baareissa istumista ja sessiointia. Tapaisin mielelläni kinkyjä esim. teatterissa, ulkoilemassa esim. kävely rullaluistelu, pyöräily, uinti, tanssikurssi, aerobic. mutta epäilen suuresti kuinka moni tulisi, jos ilmoittaisin tälläisestä varsinkaan täällä Kotkassa.
Varmaakin jotkut kinkyt silti tapailevat toisiaan myös esim. liikuntaharrastusten parissa. Pitäisi käydä niissä miiteissä, mutta kun ei Kotkassa ole.

Kun viimeksi olin olin Eurosinkkujen bileissä niin teemana oli lautapeliviikonloppu. Paikalle oli tuotu about 50 erilaista lautapeliä. paikkana kartano merenrannalla. Uimassa ja saunomassa sai käydä kun halusi ja luonto oli lähellä, jos kiinnosti samoilla metsissä.

Ainakin täällä Helsingin suunnalla on ollut muutakin toimintaa kinkyjen kesken kuin biletys. Esim. keilaamista, taidenäyttelyissä ja teatterissa ja oopperassa ollaan käyty ja kesäisin mölkkyä pelattu puistossa jne. Tosin ne jälkipelit tuppaa aina menemään sinne baarin puolelle. Mutta eihän niihin tarvitse mennä jos ei halua :)
Ainiin lautapeli-iltojakin on ollut!

Jyrki73

• Vieras
« Vastaus #31 : 12.11.2011, 19:52 »
Missä näistä ilmoitellaan? Puskaradion kautta miitti-tutut toisilleen?

Suovilla

• Vieras
« Vastaus #32 : 12.11.2011, 20:13 »
Ihmeelisen hienoa huomata, että tuo heittoni otettiinkin aivan omaksi aiheekseen! \ö/

Tämänkin genren parissa tietty ihmisillä monenlaisia tarpeita seuran suhteen,  mutta niinhän kaikilla on. Pitää vain jollain ihmeellisellä tavalla löytää NE ihmiset tai SE ihminen, jonka useampi juttu natsaisi kohdalleen.

Luulen kuitenkin, että varmemmin löytää seuraa johonkin muuhun tekemiseen (samoilu, lautapelit, paritanssi, jne) juuri tuolta Eurosinkuista.
Vaikeus, ainakin, itsellä on se, että tuntuu siltä ettei oikein missään voi olla kokonaispersoonallisuudellaan. Aina kun menee jonnekin jotain pitää jättää pois.

Ajattelin tuota kinkysinkku-bile-jutskaa niin, että siellä siis vois etsiä itselleen joko sessioseuraa, pidempää D/s-suhdetta tai kinkyä elämänkumppania. Tärkein juttu olisi se, että paikalla olijat olisivat "vapaita". Bile-etiketti aiheuttaa muutenkin jäykissä suomalaisissa sitä, että ei uskalleta edes hei sanoa bileissä.

Itse olen myös arka tekemään aloitteita livenä. Tarkoitan etten saa helposti edes kaveruussuhteita syntymään, muista jutuista puhumattakaan.
Tuollainen sinkku-tilanne voisi vapauttaa ainakin siitä pelosta, ettei paikallaolijoita voisi puhutella pelkäämättä sitä korstoa/dominaa sen härkäruoskan kanssa.

Turvavyöt kiinni. Seuraa tajunnanvirtaa. *hih*
Mielessä kävi sellainen, että koska genressä niin monenlaista suuntausta, vois bileisiin osallistujilla olla vaikka jokin merkki rinnuksissa tai jossain, jostä kävisi ilmi mitä ko henkilö etsii (voisi olla vaikka joku värikoodi tms.). Itse olen joskus herkutellut ajatuksella, että laittaisin kyltin "vapaa narttu, saa puhutella" ja ottaisin sen bileisiin mukaan, mutta vielä ei ole hermo antanut periksi ryhtyä moiseen. :o

Tässä aluksi. Pitää rientää.

o/ mutta tod. olisin paikalla jos aika vain sopii, duunit kuitenkin.....

Suovilla :)

Suovilla

• Vieras
« Vastaus #33 : 12.11.2011, 20:21 »
Pervo huumoritajuni aiheutti mielen maisemassa kuvan
"orja"markkinoista, joissa ravintolan yhdessä nurkassa on kaikki naiselle alistuvat ja toisessa miehelle alistuvat ja sitten Masterit ja Dominat tepastelee siinä keskellä ja tarkastavat tarjolla olevan tavaran laatua   >:D

*nauraa kippurassa*

Qumma

« Vastaus #34 : 12.11.2011, 21:19 »
Missä näistä ilmoitellaan? Puskaradion kautta miitti-tutut toisilleen?

Nojoo....lähinnä chattikeskusteluissa sovitaan ja sit tosiaan puskaradiolla.

Herra_Jack

• Vieras
« Vastaus #35 : 12.11.2011, 21:27 »
Pervo huumoritajuni aiheutti mielen maisemassa kuvan
"orja"markkinoista, joissa ravintolan yhdessä nurkassa on kaikki naiselle alistuvat ja toisessa miehelle alistuvat ja sitten Masterit ja Dominat tepastelee siinä keskellä ja tarkastavat tarjolla olevan tavaran laatua   >:D

*nauraa kippurassa*

Noi orjamarkkinat olisi aivan loisto idea! Kannatetaan!

mauje

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
« Vastaus #36 : 12.11.2011, 21:40 »
Ahaa...ja switchit ottaa sit raportit vastaan ja kuorii kermat päältä? :P

n4103xxl

• Vieras
« Vastaus #37 : 12.11.2011, 22:42 »
Ennenhän bileissä olikin "orjamarkkinoita" :)

Galesi

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
« Vastaus #38 : 12.11.2011, 23:03 »
Ennenhän bileissä olikin "orjamarkkinoita" :)

Tampereella oli mun käsittääkseni jotkut bileet kesällä jossa orjamarkkinat oli käytössä.

Stylos

• Baarikärpänen
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
« Vastaus #39 : 12.11.2011, 23:10 »
Minäkin olen Tampereen orjamarkkinoista kuullut ja ollut itse parissa muussa parin viime vuoden sisällä. Kivan kinkyinen tapa saattaa ihmisiä yhteen, mutta vastaavatko ihan kaikkien tarpeisiin, on toinen juttu.

Noita seuranetsimisestä kertovia merkkejä on ehdotettu ennenkin. Eli liikennevalo bileet. Kinkypiireissä se ajatus on yleensä kaatunut siihen, että on haluttu myös koodeja kunkin suuntautumisesta ja monimutkaiseksi menee.

Tämän ketjun perusteella minun mieleeni hahmottuu ainakin kahdenlaista mahdollista tilaisuusmuotoa. Miittiä niille, jotka ovat etsimässä jonkin sortin vakavampaa seurustelusuhdetta. Jokin lautapeli ilta tai vastaava, jossa pyritään selvittämään, tuleeko toisen kanssa juttuun muutenkin kuin kinkymielessä.

Toinen mahdollisuus voisi olla ”vapaan riistan bileet”. Ei pariskuntia valittamassa yksinäisistä miehistä ja tulossa vain tapaamaan vanhoja tuttujaan. Lähdetään siitä, että kaikki paikalla olevat ovat tulleet etsimään seuraa. Olisi virkistävää vaihtelua ja voisi tulla ihan kivat pippalot. Jotain perverssiä henkilökohtaista tyydytystä saisin, jos Iran paikka vuokrattaisiin juuri tätä tarkoitusta varten…

submit

• Vieras
« Vastaus #40 : 12.11.2011, 23:17 »

Toinen mahdollisuus voisi olla ”vapaan riistan bileet”. Ei pariskuntia valittamassa yksinäisistä miehistä ja tulossa vain tapaamaan vanhoja tuttujaan. Lähdetään siitä, että kaikki paikalla olevat ovat tulleet etsimään seuraa. Olisi virkistävää vaihtelua ja voisi tulla ihan kivat pippalot. Jotain perverssiä henkilökohtaista tyydytystä saisin, jos Iran paikka vuokrattaisiin juuri tätä tarkoitusta varten…

Kannatan, ja voisin osallistuakin jos siis seuraa etsivät pariskunnatkin olisivat tervetulleita - ja eipä tuossa edellä sitä oltukaan estämässä :)

Smooth

• Vieras
« Vastaus #41 : 13.11.2011, 00:15 »
Kannatan, ja voisin osallistuakin jos siis seuraa etsivät pariskunnatkin olisivat tervetulleita - ja eipä tuossa edellä sitä oltukaan estämässä :)

Minä kannatan sellaista miittia jossa mukana vaan pariskunnat. Etsivätkö sitten seuraa ja millaista, se on ihan oma juttunsa. Oikeastaan, olisi aika vapauttava olla sellaisessa miitissä jossa ei ole ensimmäistäkään sinkkua...ei tarvitsisi arpoa mitään ja olisi suht-koht selkeät kuviot...

Suovilla

• Vieras
« Vastaus #42 : 13.11.2011, 02:00 »
Lähdetään siitä, että kaikki paikalla olevat ovat tulleet etsimään seuraa. Olisi virkistävää vaihtelua ja voisi tulla ihan kivat pippalot. Jotain perverssiä henkilökohtaista tyydytystä saisin, jos Iran paikka vuokrattaisiin juuri tätä tarkoitusta varten…

Juu, kannata, oikein kovasti ja tosiaan jos paikkakin olisi intiimi, niin mikä ettei :D

Lainaus korjattu: submit
« Viimeksi muokattu: 13.11.2011, 10:52 kirjoittanut submit »

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
« Vastaus #43 : 13.11.2011, 04:59 »
orjamarkkinoista TOTTA niitä järjestettiin aikanaan bileissä,sitten realismia miesorjia ei kukaan ostanut.

pariskunnillehan on jo omaa tarjontaa mm iran miitit,naturisteilla jne

tietysti bileet joissa on "pakko" ottaa ranneke,vapaat saa vihreän varatut punaisen,sillon jopa suuntaumisetkin huomioitu.

alle 20 näyttäisi osallistuvan joka tapauksessa alle 50,ei taida kannattaa tuhlata tilaan kun tosiaan voi vaikka pelata lautapelejä kaisassa.

submit

• Vieras
« Vastaus #44 : 13.11.2011, 10:56 »
pariskunnillehan on jo omaa tarjontaa mm iran miitit,naturisteilla jne

Vaniljaswingereiden ja naturistien joukosta voi olla melkoista hakuammnuntaa löytää kinkyä seuraa.