Kirjoittaja Aihe: Hukkahanginnnat  (Luettu 8394 kertaa)

ipoint

Hukkahanginnnat
« : 07.06.2017, 19:17 »
Aina välillä joutuu miettimään, että mihin tätä kaikkea kinky roinaa oikeen tarvitsee. Haluaisinkin kuulla nyt teidän tarinoita asioista joita olette hankkineet himoissanne, mutta se sitten ei ole ollutkaan niin viihdyttävä kuin oletitte tai että käytetyn rahan määrä ei varsinaisesti kompensoinut saavutettua hupia.

Omista jutuistani voin kertoa ensin vacbedistä. Luonnollisesti tuli hirveissä kumikiimoissa hankittua härveli ja kyllä se nyt hieman iloakin antaa, mutta ilman leikkikaveria täysin turha härpäke joka pölyttyy kaapissa. Hinta taisi olla jossain 300e kantturoissa, joten rahan menetys ei ole täysin kohtuuton ollut, sillä on laite paljon iloakin tuottanut. Tosiaan vacbedin ongelma on että laite on melko turha ilman leikkikaveria, joten en suosittele kenellekkään joka aikoo ostaa ihan vaan että haluaa kokeilla sitä.

Toinen ehkä vieläkin turhempi kiimoissa tehty ostos oli tuo niin sanottu samantha kumipuku. Hyvin vähälle käytölle on tuokin jääny lähinnä epäkäytännölisyytensä takia. Puku on uskomattoman hankala pukea päälle, koska puku on yhtäkappaletta päästä jalkoihin ja se tosiseikka kiristää edelleen että tilatessa tehty virhe värinvalinnassa ei edelleenkään miellytä omaa silmää. Mittatilauspuku maksoi 680e kaikkinensa ja suoraan sanoen ei ole ollut sen arvoinen. Pitäis varmaan hieman pidempään aina miettiä näitä hankintoja tai ainakin suunnitella ne paremmin.

kuunlilja74

• Vieras
Vs: Hukkahanginnnat
« Vastaus #1 : 07.06.2017, 19:41 »
Mulla ei mitään kovin kalliita hukkahankintoja ole, mutta muutamia korsetteja joita en ole edes sovittanut kertaakaan,korkokenkiä ja saappaita joita en ole käyttänyt.
Ja wandi jota ehkä kerran kokeiltu.

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #2 : 07.06.2017, 19:53 »
Mulla ei mitään kovin kalliita hukkahankintoja ole, mutta muutamia korsetteja joita en ole edes sovittanut kertaakaan,korkokenkiä ja saappaita joita en ole käyttänyt.

Wandista tykkää yleensä kaikki,mikäs siinä vikana ?
Itellä ei ole juurikaan hukkahankintoja vaikka muutamat romut onkin hajonneet äkkiä.

En muutenkaan omista kuin yhden kinkytavaran kun muut annan lelun pitää muistona hygienia ja tunne syistä.
Vähemmän roinaa ja enemmän iholle on parasta mulle  :P

kuunlilja74

• Vieras
« Vastaus #3 : 07.06.2017, 20:01 »

Wandista tykkää yleensä kaikki,mikäs siinä vikana ?
Itellä ei ole juurikaan hukkahankintoja vaikka muutamat romut onkin hajonneet äkkiä.

En muutenkaan omista kuin yhden kinkytavaran kun muut annan lelun pitää muistona hygienia ja tunne syistä.
Vähemmän roinaa ja enemmän iholle on parasta mulle  :P

Ei kai siinä wandissa mitään vikaa ole.
En vaan koskaan ole hirveästi seksileluista välittänyt, kuitenkin niitä tulee joskus ostettua.
Ihokontakti vaan tuntuu paremmalta.

Radien

• Vieras
« Vastaus #4 : 07.06.2017, 20:40 »
Pakko sanoa, että Doxy oli ehkä hukkahankinta. Joihin juttuihin se sopii, mutta yleisesti ottaen se on liian tehokas. Muutaman kuukauden se oli ihan mahtava, mutta sitten se alennettiin niskahierontalaitteeksi. Kenkiähän nyt on hukkaostoksina kaapit täynnä, mutta se ei liity kinkyyn. Voisin ehkä joskus lahjoittaa jollekin köyhälle läjän epämukavuuskorkkareita kun siivoan kaapit :D Yksittäisiä fetissivaatteitaki on, mutta ne saa varmaan myytyä jos jaksaa panostaa.

Joskus kyllä hukkaostokset paljastuvatkin hienoiksi. Meillä on sellainen sulka, jossa on pitkä muovinen varsi. Sulalla ei tee mitään, mutta ah se varsi. Aivan loistava keppi. 

Triss

• Vieras
« Vastaus #5 : 07.06.2017, 20:43 »
Mitään suoranaista kinkyvermettä ei ole tullut pahemmin tilattua koska mielikuvitus keksii keinot, ja nahkakahleet ja käsiraudat eivät ole turhakkeita. Tai köydet.

Yksi aivan kammottavan hirveä tekonahkamekko tuli joskus tilattua, suunnitelmissa että laitan sen "joskus jonnekin bileisiin". Korkeintaan olisi sopinut jonnekkin kauhubileisiin kun pituutta oli sen verta et pakarat näky ja yläosa piukka makkarankuori joka litisti rinnat  :D Ei saisi ikinä tilata sovittamatta mitään vaatteita.

Lemppari-häntäplugista lähti plugi irti karvasta eikä sitä oikein enää saanut liimattua, joten sen huono laatu harmitti vaikkei kallis ostos ollutkaan.

Omalla tavallaan turhin tai ei ainakaan 90e hintansa arvoinen oli Kaalimato G5-vibra. Edeltäjänsä G3 tuli kulutettua siihen pisteeseen ettei moottori enää käynnistynyt ja oli lempparilelu ikinä  8) Vitonen on muotoilultaan mun makuun turhan kookas ja kaikkein rasittavin on 8-9h latausaikaa / 45 min käyttöä. Loppuu värinät aina parhaalla hetkellä kesken  ::)

Nvriih

• Vieras
« Vastaus #6 : 07.06.2017, 20:59 »
Ostin anaalihelmet, vein masterin tykö. Ei kokeiltu heti. Kävi kuulemma toisen nartun syövereissä. En oo nähnyt sen jälkeen. Voisin laskea siis totaaliseksi hukkahankinnaksi.  ;D

Triss

• Vieras
« Vastaus #7 : 07.06.2017, 21:11 »
Ostin anaalihelmet, vein masterin tykö. Ei kokeiltu heti. Kävi kuulemma toisen nartun syövereissä. En oo nähnyt sen jälkeen. Voisin laskea siis totaaliseksi hukkahankinnaksi.  ;D
Ewwwwww  :-X Olen kyllä sellainen hienohelma että seksilelut on ihan henkilökohtaisia. Piiskat, köydet ja gägitkin vielä menee jaettuina mutta tapit ja dildot ei.

LadyHera

• Vieras
« Vastaus #8 : 07.06.2017, 21:32 »
Sähkövehkeet wish.com sekä Keltainen Ruusu (sama tuote wish.comissa). Kannattaisi ostaa vaan suoraan sellainen kahden sadan matkasalkku. Ei noista härpäkkeistä ole kuin rapusyötiksi Suomenlahteen.

kuplamuovi

« Vastaus #9 : 07.06.2017, 21:48 »
joskus jossain "pakko saada iso peppulelu" kiimoissani ostin sellaisen tosi kivalta vaikuttavan pumpattavan anaali-ilmapallon. jjoo ei ollu kiva. tuntui ihan superdupermegahyper kamalalta ja vaikka miten ja millä jynssäsin ja pesin ja kuurasin sitä niin siihen jäi sellainen ikävä pyllyn haju. YÖK!  :-[ olisi kai sitä voinut olla kiva testata myös pildeen, mutta..kun..ei. äklöttävää! onneksi se ei kai ollut kovinkaan kallis.

toinen vähän hintavampi hankinta oli sellanen tosi ihq vibraattori johon klitoriskiihottimelle sai vaihdettua joko kaksikorvaisen tai yksisarvisen pupuhupun. oli meinaa söpö! ja kun laite vetää neljä patteria itteensä ni sen luulis tekevänki jotain, mutta värinää ei ole nimeksikään. jottaettä kiitti letuista adrien lastic, en osta sun leluja enää ikinä! (oikeesti haluisin ostaa koska ne on söpöjä)

Nvriih

• Vieras
« Vastaus #10 : 07.06.2017, 22:23 »
Ewwwwww  :-X Olen kyllä sellainen hienohelma että seksilelut on ihan henkilökohtaisia. Piiskat, köydet ja gägitkin vielä menee jaettuina mutta tapit ja dildot ei.

Juu enpä mä niitä helmiä kaipaa enää ton jälkeen. :D Aina oon omat ns. telakoituvat lelut vieny omasta takaa, juurikin samasta syystä. :)

Nvriih

• Vieras
« Vastaus #11 : 07.06.2017, 22:26 »
joskus jossain "pakko saada iso peppulelu" kiimoissani ostin sellaisen tosi kivalta vaikuttavan pumpattavan anaali-ilmapallon. jjoo ei ollu kiva. tuntui ihan superdupermegahyper kamalalta ja vaikka miten ja millä jynssäsin ja pesin ja kuurasin sitä niin siihen jäi sellainen ikävä pyllyn haju. YÖK!  :-[ olisi kai sitä voinut olla kiva testata myös pildeen, mutta..kun..ei. äklöttävää! onneksi se ei kai ollut kovinkaan kallis.

Mun pumpattava tappi on sopivan epämiellyttävän kivulias. Mutta toi pyllyn haju, I totally know what you mean. :D

poisongrrrll

• Vieras
« Vastaus #12 : 08.06.2017, 00:06 »
Off-topic, sorry not sorry:  pohdiskelimme tätä kerran erään ystävän kanssa, jonka kanssa vaihtelemme välillä dildoja jne penetroivia leluja. Käytämmehän usein arjessakin välineitä, jotka ovat olleet tuntemattoman ihmisen limakalvollisessa ruumiinaukossa ja luotamme siihen että tiskaaminen poistaa niistä edellisen käyttäjän jämät. Vaginassa kuitenkin käsittääkseni on yleensä puhtaampaa kuin suussa, tai ainakaan mulla ei ole pimpissä ollut skagenröraa, nuuskaa tai mämmiä. Ja hyvälaatuiset silikonileluthan voi vaikka keittää ;D

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #13 : 08.06.2017, 06:54 »
Off-topic, sorry not sorry:  pohdiskelimme tätä kerran erään ystävän kanssa, jonka kanssa vaihtelemme välillä dildoja jne penetroivia leluja. Käytämmehän usein arjessakin välineitä, jotka ovat olleet tuntemattoman ihmisen limakalvollisessa ruumiinaukossa ja luotamme siihen että tiskaaminen poistaa niistä edellisen käyttäjän jämät. Vaginassa kuitenkin käsittääkseni on yleensä puhtaampaa kuin suussa, tai ainakaan mulla ei ole pimpissä ollut skagenröraa, nuuskaa tai mämmiä. Ja hyvälaatuiset silikonileluthan voi vaikka keittää ;D

Haarukan ja seksilelun vertaus on vähän huono.
Itse kunnioitan lelujani sen verran että en tykkää kierrättää romuja kun jokainen ansaitsee omansa :P.
Lähes sama kuin jos haluisin pannoittaa omani ja käyttäisin samaa pantaa kuin edellinen omistaja  :o
Kahleet ja kiinteet kalusteet on erijuttu mutta intiimimmät ei omaan makuun sovi kierrätykseen :)

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #14 : 08.06.2017, 07:53 »
Jos oon käyttänyt jotain asua kerrankin, se ei mielestäni ole hukkahankinta.
Ja nekin joita en oo käyttänyt kertaakaan, nekin vaan oottaa sopivaa tilaisuutta :D.

Kinkypuolen välineistä tulee mieleen erikoisemmat lyömävälineet ja pyllykoukut, joita on hyvin vähän tullut käytettyä. Onneksi en hankkinu violet wandia kun joskus meinasin, se olisi ollut hukkahankinta.

Asuista koitan ostaa mieluiten sellaisia jotka kävis sekä henk koht pervoiluun, kuvauksiin ja bileisiin. Usein ne käy vain johonkin noista. On paljon kalliita asuja mitä olen käyttänyt vaan kerran bileissä ja kuvauksissa, ja niillä ei oikein muussa käytössä ole mitään virkaa, mut ei ne mielestäni ole hukkahankintoja.
Asut ja kengät jotka on aivan vääränkokoisia, myyn pois.