Baarin kannatusmaksut
Mulla ei mitään kovin kalliita hukkahankintoja ole, mutta muutamia korsetteja joita en ole edes sovittanut kertaakaan,korkokenkiä ja saappaita joita en ole käyttänyt.Ja wandi jota ehkä kerran kokeiltu.
Lainaus käyttäjältä: kuunlilja - 07.06.2017, 19:41Mulla ei mitään kovin kalliita hukkahankintoja ole, mutta muutamia korsetteja joita en ole edes sovittanut kertaakaan,korkokenkiä ja saappaita joita en ole käyttänyt.Ja wandi jota ehkä kerran kokeiltu.Wandista tykkää yleensä kaikki,mikäs siinä vikana ?Itellä ei ole juurikaan hukkahankintoja vaikka muutamat romut onkin hajonneet äkkiä.En muutenkaan omista kuin yhden kinkytavaran kun muut annan lelun pitää muistona hygienia ja tunne syistä.Vähemmän roinaa ja enemmän iholle on parasta mulle
Ostin anaalihelmet, vein masterin tykö. Ei kokeiltu heti. Kävi kuulemma toisen nartun syövereissä. En oo nähnyt sen jälkeen. Voisin laskea siis totaaliseksi hukkahankinnaksi.
Lainaus käyttäjältä: Nvriih - 07.06.2017, 20:59Ostin anaalihelmet, vein masterin tykö. Ei kokeiltu heti. Kävi kuulemma toisen nartun syövereissä. En oo nähnyt sen jälkeen. Voisin laskea siis totaaliseksi hukkahankinnaksi. Ewwwwww Olen kyllä sellainen hienohelma että seksilelut on ihan henkilökohtaisia. Piiskat, köydet ja gägitkin vielä menee jaettuina mutta tapit ja dildot ei.
joskus jossain "pakko saada iso peppulelu" kiimoissani ostin sellaisen tosi kivalta vaikuttavan pumpattavan anaali-ilmapallon. jjoo ei ollu kiva. tuntui ihan superdupermegahyper kamalalta ja vaikka miten ja millä jynssäsin ja pesin ja kuurasin sitä niin siihen jäi sellainen ikävä pyllyn haju. YÖK! olisi kai sitä voinut olla kiva testata myös pildeen, mutta..kun..ei. äklöttävää! onneksi se ei kai ollut kovinkaan kallis.
Lainaus käyttäjältä: Triss - 07.06.2017, 21:11Lainaus käyttäjältä: Nvriih - 07.06.2017, 20:59Ostin anaalihelmet, vein masterin tykö. Ei kokeiltu heti. Kävi kuulemma toisen nartun syövereissä. En oo nähnyt sen jälkeen. Voisin laskea siis totaaliseksi hukkahankinnaksi. Ewwwwww Olen kyllä sellainen hienohelma että seksilelut on ihan henkilökohtaisia. Piiskat, köydet ja gägitkin vielä menee jaettuina mutta tapit ja dildot ei.Off-topic, sorry not sorry: pohdiskelimme tätä kerran erään ystävän kanssa, jonka kanssa vaihtelemme välillä dildoja jne penetroivia leluja. Käytämmehän usein arjessakin välineitä, jotka ovat olleet tuntemattoman ihmisen limakalvollisessa ruumiinaukossa ja luotamme siihen että tiskaaminen poistaa niistä edellisen käyttäjän jämät. Vaginassa kuitenkin käsittääkseni on yleensä puhtaampaa kuin suussa, tai ainakaan mulla ei ole pimpissä ollut skagenröraa, nuuskaa tai mämmiä. Ja hyvälaatuiset silikonileluthan voi vaikka keittää