Kirjoittaja Aihe: Juhannus 2017 pk-seudulla  (Luettu 14960 kertaa)

submit

• Vieras
Vs: Juhannus 2017 pk-seudulla
« Vastaus #60 : 21.06.2017, 18:51 »
Perjantaina iltapäivällä - iltasella voisi hyvin pistäytyä jossakin kapakassa - seuraan siis ketjua :)

Lauantaina jotain ulkoilmatoimintaa, minne voi ottaa koiran mukaan. Jos ei inspiroivampaa ilmaannu, käyn ainakin Rajasaaren koirapuistossa.

Pissis

• Vieras
« Vastaus #61 : 21.06.2017, 18:59 »
Lauantaina Lapinlahden Lähteellä on rentoilupiknik, saa kai sille alueelle viedä koiria ja oha siinä koirapuistokin vieressä?

-Kumi-

• Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #62 : 22.06.2017, 12:23 »
Olemmeko siis menossa huomenna Villiin Wäinöön ainakin aluksi?

submit

• Vieras
« Vastaus #63 : 22.06.2017, 13:03 »
Kannattaa huomioida wäinön aukiolo pe 12-21 la suledu kokonaan.

Totta tuo, ja sulkeutuu itse asiassa vielä aikaisemmin eli klo 20. Miksiköhän en tuota huomannut? No, katsotaan nyt, lähtevätkö ihmiset ylipäätään liikenteeseen ja tehdään sitten tarvittaessa uusi suunnitelma. Aina pitää olla vaihtoehto B ... tai tässä tauksessa jo vaihtoehto C ... Tai sitten tavataan klo 18 Wäinössä ja jatketaan sitten matkaa. Onhan noita paikkoja Helsingin keskustassa, tokko ne kaikki alkuillasta kiinni menevät ;)
Tämä sopisi ainakin minulle.

Loppuillaksihan olisi legendaarinen mummotunnelin juhannus (oltiin viime jussina pienellä perwoporukalla). Tosin 10 € pääsymaksu. Alkuillasta maksuton. En nyt luurilla ja duunissa ehdi googlailla tarkennusta.

mauje

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
« Vastaus #64 : 22.06.2017, 14:23 »
Alkuilta sopisi loistavasti niin jaksaa seuraavana aamuna reissuun sukuloimaan.

Normandie

• V.I.P.
  • Metamorfosis
  • Galleria
« Vastaus #65 : 22.06.2017, 14:34 »
Minä nyt ajattelin, että menen Villi Wäinöön huomenna perjantaina klo 17. Otan mukaani sellaisen pienen, punaisen piiskan (sanon sitä punaiseksi paholaiseksi) ja laitan siihen pöydälle, jonka ääressä istun. Jos sitten sattuu joku tuntemattomampi kinky paikalle saapumaan, niin siitä voi sitten laskea yhteen 1+1=2. Tunnistaminen suoritettu ;)

Tuo submitin ajatus Mummotunnelista on mukava, itse en vaan tiedä, mihin tungokseen uskallan tai en uskalla itseäni tunkea paketoidun ukkovarpaani kera ;)

Eli Mummotunneliin pääsee huomenna ilmaiseksi ennen klo 21.

Huomiseen - nähdään Wäinössä ;)

http://www.villiwaino.fi/

https://www.raflaamo.fi/fi/tarjoukset/tarjous/juhannus-mummotunnelissa/023875182_624946

Missy

« Vastaus #66 : 22.06.2017, 20:27 »
Heippa. Tää miettii huomenna tulemistaan ja sitä riittääkö rohkeus ilmestyä paikalle :)

Normandie

• V.I.P.
  • Metamorfosis
  • Galleria
« Vastaus #67 : 22.06.2017, 21:17 »
Heippa. Tää miettii huomenna tulemistaan ja sitä riittääkö rohkeus ilmestyä paikalle :)

Kyllä minä uskon, että sinulla rohkeutta riittää ja koska tätä asiaa jo mietiskelet, niin silloin olet jo puolivälissä matkaa. Nähdään huomenna ;)

Missy

« Vastaus #68 : 22.06.2017, 21:48 »

Kyllä minä uskon, että sinulla rohkeutta riittää ja koska tätä asiaa jo mietiskelet, niin silloin olet jo puolivälissä matkaa. Nähdään huomenna ;)

Luottamus on kova :D

Normandie

• V.I.P.
  • Metamorfosis
  • Galleria
« Vastaus #69 : 22.06.2017, 21:50 »

Luottamus on kova :D

;)

Missy

« Vastaus #70 : 23.06.2017, 12:40 »
Koska koko päivän vituttanut kuin pientä oravaa niin silloin kannattaa ehdottomasti repäistä. Tällä puheella tulossa,olettaen että osaan sujuvasti suunnistaa sinne. Julkiset onneksi kulkee.
 Jos bongaatte kalpean,silmälasipäisen naisen,joka vaikuttaa olevan eksyksissä,tulkaahan pelastamaan :D

Normandie

• V.I.P.
  • Metamorfosis
  • Galleria
« Vastaus #71 : 23.06.2017, 13:01 »
Koska koko päivän vituttanut kuin pientä oravaa niin silloin kannattaa ehdottomasti repäistä. Tällä puheella tulossa,olettaen että osaan sujuvasti suunnistaa sinne. Julkiset onneksi kulkee.
 Jos bongaatte kalpean,silmälasipäisen naisen,joka vaikuttaa olevan eksyksissä,tulkaahan pelastamaan :D

Vitutus, on sen määrä ja laatu sitten mistä tahansa asiasta alkunsa saanut, on varsin kelpo syy lähteä liikenteeseen mukavia ihmisiä tapaamaan. Minähän eilen kirjoitin, että olet jo puolivälissä matkaa. Äläkä huoli, kyllä me sinut pelastamme ;)

Huomioi muuten sitten sinäkin, että Väinössä on myös pieni yläkerta eli jos punaista pientä piiskaa ei siinä missään alakerran pöydässä näy, niin sitten se on asettautunut sinne yläkertaan.

Missy

« Vastaus #72 : 23.06.2017, 13:12 »
Voi kiitos :)

tiltu

« Vastaus #73 : 23.06.2017, 15:37 »
Tulossa ollaan joskus 17-18 välillä, paikka on mulle vieras niinkuin ihmisetkin, joten seuratkaa sivusilmällä, jos mustaan pitkään mekkoon ja fatkkutakkiin pukeutunut nainen hortoilee eksyneenä.

submit

• Vieras
« Vastaus #74 : 23.06.2017, 15:42 »
Minulla saattaa mennä sinne kuuden kippeille, ennen kuin pääsen mestoille, mutta tulossa.