Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Latexpari69 - 20.06.2017, 19:12Kannattaa huomioida wäinön aukiolo pe 12-21 la suledu kokonaan.Totta tuo, ja sulkeutuu itse asiassa vielä aikaisemmin eli klo 20. Miksiköhän en tuota huomannut? No, katsotaan nyt, lähtevätkö ihmiset ylipäätään liikenteeseen ja tehdään sitten tarvittaessa uusi suunnitelma. Aina pitää olla vaihtoehto B ... tai tässä tauksessa jo vaihtoehto C ... Tai sitten tavataan klo 18 Wäinössä ja jatketaan sitten matkaa. Onhan noita paikkoja Helsingin keskustassa, tokko ne kaikki alkuillasta kiinni menevät
Kannattaa huomioida wäinön aukiolo pe 12-21 la suledu kokonaan.
Heippa. Tää miettii huomenna tulemistaan ja sitä riittääkö rohkeus ilmestyä paikalle
Lainaus käyttäjältä: Missy - 22.06.2017, 20:27Heippa. Tää miettii huomenna tulemistaan ja sitä riittääkö rohkeus ilmestyä paikalle Kyllä minä uskon, että sinulla rohkeutta riittää ja koska tätä asiaa jo mietiskelet, niin silloin olet jo puolivälissä matkaa. Nähdään huomenna
Lainaus käyttäjältä: Normandie - 22.06.2017, 21:17Lainaus käyttäjältä: Missy - 22.06.2017, 20:27Heippa. Tää miettii huomenna tulemistaan ja sitä riittääkö rohkeus ilmestyä paikalle Kyllä minä uskon, että sinulla rohkeutta riittää ja koska tätä asiaa jo mietiskelet, niin silloin olet jo puolivälissä matkaa. Nähdään huomenna Luottamus on kova
Koska koko päivän vituttanut kuin pientä oravaa niin silloin kannattaa ehdottomasti repäistä. Tällä puheella tulossa,olettaen että osaan sujuvasti suunnistaa sinne. Julkiset onneksi kulkee. Jos bongaatte kalpean,silmälasipäisen naisen,joka vaikuttaa olevan eksyksissä,tulkaahan pelastamaan