Kirjoittaja Aihe: Juhannus 2017 pk-seudulla  (Luettu 14953 kertaa)

Naisen oma

• Vieras
Vs: Juhannus 2017 pk-seudulla
« Vastaus #15 : 04.06.2017, 19:42 »
Oittaa on kyllä hyvin helppo kohde kaikinpuolin.
Eksyn isossa cityssä helposti. Oppaan tarvitsen. Jos kohteita voi olla useita, niin kallistuisin tähän kohdallani. Mielelläni kuulisin muistakin kohteista?

Normandie

• V.I.P.
  • Metamorfosis
  • Galleria
« Vastaus #16 : 04.06.2017, 20:14 »
Mulle käy mikä vaan, kunhan joku taas pikkuisen neuvoo...Nimimerkillä: "Taasko se eksyi "  ;D

Kultaseni, hyvinhän silloin taannoinkin löysit perille, siis luokseni ;) ... ja juu, neuvotaan ...

Fetishpari

« Vastaus #17 : 04.06.2017, 20:20 »
Tällä hetkellä näyttää siltä että taidamme viettää juhannuksen pk-seudulla

telle

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
« Vastaus #18 : 04.06.2017, 20:40 »
Mulle käy mikä vaan, kunhan joku taas pikkuisen neuvoo...Nimimerkillä: "Taasko se eksyi "  ;D

Kultaseni, hyvinhän silloin taannoinkin löysit perille, siis luokseni ;) ... ja juu, neuvotaan ...

"Halaa" onneksi aina löytyy ihania pitämään huolta  :love:

Patajätkä

• V.I.P.
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
« Vastaus #19 : 05.06.2017, 19:13 »
Oittaa on kyllä hyvin helppo kohde kaikinpuolin.
Eksyn isossa cityssä helposti. Oppaan tarvitsen. Jos kohteita voi olla useita, niin kallistuisin tähän kohdallani. Mielelläni kuulisin muistakin kohteista?
Bodomille varmaan pääsee mutta ei ainakaan yöpymättä pois.
Julkinen liikenne kun tuonne kulkee harvakseltaan.

Naisen oma

• Vieras
« Vastaus #20 : 05.06.2017, 21:39 »
^Keskikesän juhla sellainen tuppaa olemaan, että väki lomailee mielellään. Tuota bussiliikennettä en älynnä huomioida. Maaperä päiväseltään ehkäpä suotuisa untuvikoille ja mitä parissa miitissä käynyt ja kuullut, niin jutun aiheet vaihtelee laidasta laitaan, niin että rentoa juttelua pääsääntöisesti. Tietysti yötä kohden pidot yleensä paranee, niin Juhannuksena sitä yötä ei olekaan, niin saattaa rento rupattelu muihin ulottuvuuksiin mennä. Pervot Juhannusyössä, niin teltta tai sitten mökkivaraus kai hyvä olla hollilla.  8)
Teltta löytyy. Jännä paikka itse untuvikkoisena jäädä telttaan.
Sekin hyvä ottaa huomioon. Lähtemistä en osannut miettiä mahdollisten skenaarioiden osalta. Eipä allekirjoittanutta kaivata kotiin, niin kukaan kysele perään, oli kohde Bodom tai jokin saari.. (Tosin mietinnässä vielä. Pääsee paikalle, mutta pois pääseminen sitten tekee asioista mielenkiitoisen. Mahdollisesti yöpyminen kannattanee joo, huomioida.)

Normandie

• V.I.P.
  • Metamorfosis
  • Galleria
« Vastaus #21 : 06.06.2017, 01:27 »
Olen itse lähestynyt tätä juhannusta niin, että yöksi kotiin omaan sänkyyn. Jos olisin mökkeilyä halunnut, olisin silloin ollut jo paljon aikaisemmin liikenteessä mökkiporukkaa koolle huhuilemassa ja sen mökin vuokrannut. Minä en myöskään omista minkäänlaisia retkeilyvarusteita, en telttaa, en makuupussia, en kunnon sadevarusteita enkä nyt lähde sellaisia ostamaan.

Eli minun ajatukseni on edelleenkin (lähinnä) juhannusaatto jossakin hyvällä porukalla. Tietenkin sellainenkin vaihtoehto on ok, että on paikka, josta pääsee yöksi kotiin tai voi jäädä telttailemaan. Luulenpa, että jos tuo kohde olisi jossakin umpimetsässä tai vastaavassa, josta ei pääsisi ennen seuraavaa puolta päivää kotiin, niin se karkottaisi osan ihmisistä tästä jutusta pois.

Mutta, niitä ajatuksia olisi kiva kuulla. Minne menemme? Kaipa tässä voi ehdottaa kaikenlaista ja katsotaan sitten, mitä enemmistö on mieltä ;)

Patajätkä

• V.I.P.
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
« Vastaus #22 : 06.06.2017, 09:55 »
Suosittelen Pihlistä.Meri ja juhannus jotenkin kuuluu toisiinsa. Pihliksessä varmaan muutenkin porukkaa samoilla aatoksilla 'yöksi kotiin' tai veneteltta majoitus.

Itse varmaan makaan himassa ja syljeskelen kattoon.
Juhannuspäivänä on tuo perinteinen Kennen juhannusajo prätkillä.
Jollei sit lähde aattona nauttimaan kierroksen tyhjästä Stadista mopolla. Kun kaikki hesalaiset menneet kotikonnuilleen ☺

-Kumi-

• Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #23 : 06.06.2017, 11:26 »
Näyttää siltä että voisin olla menossa mukana Jussina

-Kumi-

• Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #24 : 06.06.2017, 11:33 »
Kulkemisista sen verran  että minä ainakin olen ajokunnosaa ja voisin tarjota kyytia polttoainekustannuksia vastaan Ajan farkkua joten  jotain tarpeitakin mahtuu kyytiin Jahka sovimme paikasta ja ajasta Sekä minne menemme Jussina

Missy

« Vastaus #25 : 06.06.2017, 15:07 »
Onko nyt suunnitelmana tehdä piknikki ja kokoontuminen niinkuin aattona vaiko juhannuspäivänä?

Normandie

• V.I.P.
  • Metamorfosis
  • Galleria
« Vastaus #26 : 06.06.2017, 16:16 »
Tämä asia on tosiaan täysin auki eikä siihen kukaan suoraan ole kantaa vissiin ottanut. Itse mieluusti olen maisemissa juhannusaattona, vaikkei juhannuspäiväkään huono ajankohta ole. Mutta juu, minä kannatan aattoa ja joskus puolen pvn jälkeen/alkuiltapäivästä. Enemmistön toiveilla sitten kumminkin mennään ;)

telle

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
« Vastaus #27 : 06.06.2017, 16:38 »
Piknik ja aattona kuulostaa kivalta  :)

Missy

« Vastaus #28 : 06.06.2017, 17:37 »
Voisin alustavasti huutaa että hep :) aatto ja piknikki kuullostaa hyvältä. Uunisaaressa joskun muinoin käynyt jotenka nyt vois sivistää itseään toisella saarella.

-Kumi-

• Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #29 : 06.06.2017, 18:08 »
Jos on viileää Uunisaari on hyvä vaihtoehto Siellä on aikanaan biletettykin Smurffien toimesta Jos nyt lämpuää niinkuin ennuste on niin Pihlis kuulostaa kivalta jos vain yhteyslaitta toimii Jussina