Kirjoittaja Aihe: Subit! Ilkeintä mitä omistajasi on sinulle koskaan sanonut?  (Luettu 26940 kertaa)

latexbun

• Vieras
Niin, kyllä pitäisi muistella mukavia asioita, siitä huolimatta että ne ikävät ovat monella tiukasti mielessä,  näin minullakin. Kyllä, on ihmisiä joiden kalu ei seiso tai pillu ei kastu, ilman että kumppani on tietyn kokoinen. Heitä, joilla seisoo ja kastuu koosta huolimatta, on enemmän. Kusipäitä on paljon.

Mä inhoan läskittelyä. Olen kokenut sitä, hoikkana ja ylipainoisena. Läskittely on tarpeetonta paskanlänkyttämistä. Jos ei miellytä, voi etsiä sellaista joka miellyttää. Haistakaa kaikki läskittelijät iso kuormallinen.

submit

• Vieras
Kuulun niihin onnellisiin, joita ei ole haukuttu läskiksi, edes ylipainoisessa kuosissa ollessa. Mutta sen verran on ihmismielestä kokemusta ja kuultuna itseäni sadistisemmilta asioita, joten tekee mieli muistuttaa tästä: Kun halutaan satuttaa toista, valitaan se kohta, joka tiedetään araksi aiheeksi, riippumatta onko em. asia edes totta tämän haukkujankaan mielestä.

Kyllä itsekin olen loukannut ja sanonut julmia asioita. Ihan subina.  Monta kertaa ja usealle rakastetulle. Ei ole aina helppoa olla sivistynyt ja tyyni. Ei tietenkään ole mikään puolustus, mutta joo, ei kai ne Dominoivatkaan ihan panssaroituja mielipahalta. Missä viipyy vastaava ketju D-henkilöille ;)

Radien

• Vieras
Kyllä itsekin olen loukannut ja sanonut julmia asioita. Ihan subina.  Monta kertaa ja usealle rakastetulle. Ei ole aina helppoa olla sivistynyt ja tyyni. Ei tietenkään ole mikään puolustus, mutta joo, ei kai ne Dominoivatkaan ihan panssaroituja mielipahalta. Missä viipyy vastaava ketju D-henkilöille ;)

Tämä. Ihan viimeksi tänään olin niin perseestä, että häpeän vielä syksylläkin. Ei ole kauhean ylentävää kun tajuaa heittäneensä oman pahan olonsa toisen päälle täysin kuvitellusta syystä. Dominoivissa miehissä on se mukava, että jos menee nyt ihan överiksi niin sieltä tulee sitten kyllä takaisinkin. Noin kerran vuodessa kunnolla suuttuvana ihmisen olisi ikävää olla parisuhteessa kiltin ihmisen kanssa. Saattaisi tulla sanottua ties mitä täysin aiheetonta.

olivia-orjatar

• Vieras
Kuulun niihin onnellisiin, joita on vain kehuttu, pahaa sanaa en ole vielä kuullut. Kohta kylläkin paikat alkaa rupsahtaa.

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria

Tämä. Ihan viimeksi tänään olin niin perseestä, että häpeän vielä syksylläkin. Ei ole kauhean ylentävää kun tajuaa heittäneensä oman pahan olonsa toisen päälle täysin kuvitellusta syystä. Dominoivissa miehissä on se mukava, että jos menee nyt ihan överiksi niin sieltä tulee sitten kyllä takaisinkin. Noin kerran vuodessa kunnolla suuttuvana ihmisen olisi ikävää olla parisuhteessa kiltin ihmisen kanssa. Saattaisi tulla sanottua ties mitä täysin aiheetonta.

Pahasti ei ole sanonut kertaakaan yksikään omani. Erotessa eräs kyllä sanoi itkusena että oon ihanan vittumainen jota en vieläkään käsitä :)
Väittelyä ja kitinää oon sulattanut vain yhdeltä mutta sille on syynsä ja tarpeensa.
Mun lelut tietää että vittuilusta ei selviä saamalla piiskaa vaan tulee jotain ikävää rankkua :P

Radien

• Vieras

Pahasti ei ole sanonut kertaakaan yksikään omani. Erotessa eräs kyllä sanoi itkusena että oon ihanan vittumainen jota en vieläkään käsitä :)
Väittelyä ja kitinää oon sulattanut vain yhdeltä mutta sille on syynsä ja tarpeensa.
Mun lelut tietää että vittuilusta ei selviä saamalla piiskaa vaan tulee jotain ikävää rankkua :P

Meillä suhteessahan ei ole muita etukäteen sovittuja sääntöjä kuin monogamia ja pari lastenkasvatukseen liittyvää. Olihan meillä joskus hetken aikaa lista sääntöjä ja käytösohjeita, mutta meillä ne tuntuivat vähän näyttelemiseltä. Minua ei tarvitse opettaa alistumaan tai kohtelemaan itselleni rakkaita ihmisiä kunnioittavasti. Olemme molemmat ihan omia itsejämme ja käyttäydymme niin kuin yleensäkin käyttäydymme. Normaaleilla ihmisillä joskus keittää yli. Minä en esim. tuossa mainitsemassani tapauksessa sure sitä, että "ooh olin huono orja" vaan sitä että loukkasin itselleni äärimmäisen tärkeää ihmistä. Minä ihan oikeasti pidän Masteriani itseäni parempana ihmisenä ja sen vuoksi hän on ansainnut sen että kohtelen häntä kunnioittavasti. Toki meidänkin suhteessamme on rangaistuksia, mutta ne eivät ole mitään koulutusta vaan niitä tarvitaan siihen että alistuminen tuntuisi minusta luonnolliselta.

Mr.Inathu

Tuo mitä kirjoitin, onnistuu siis vain ja ainoastaan sellaisten ihmisten kanssa, jotka aidosti kiihottuvat nöyryytetyksi tulemisesta ja se ei automaattisesti tarkoita samaa asiaa kuin alistetuksi tuleminen.

Rupesin miettimään sitä, että jos nöyryytetty aidosti kiihottuu nöyryytyksestä niin käykö heille niin kuin masokisteille? Masokistihan tarvitsee jossain vaiheessa lopulta sadistin vastaparikseen. Tarvitseeko nöyryytyksestä kiihottujakin lopulta sellaisen nöyryyttäjän, jolle nöyryyttäminen ei ole vain osa alistamista vaan myös itsenäinen kiihotuksen lähde?

Alistamista voi olla ilman nöyryyttämistä. Nöyryyttäminen on yksi alistamisen muoto/työväline. Alistaminen itsessään taasen on yksi vallankäytön ilmentymä...

Kuten MeMo jo tuossa sanoi, mielikuvitus on kovin tärkeää kaikkien fetissien ja mieltymysten suhteen pidemmän päälle, koska samana toistuvat asiat tuppaavat ihmismielessä rutinoitumaan, alkaen tuntumaan tylsiltä. Hyvä ja luova mielikuvitus auttaa kehittämään uusia näkökulmia samoihin asioihin ja yhdistelemään niitä eri tavoin keskenään...

Toisaalta, pelkkä mielikuvitus ei riitä jollei löydy motivaatiota ja paras motivaatio löytyy aina ihmiseltä, joka saa aihealueesta aitoa nautintoa. Eli helposti käy juurikin niin kuin masokistillekin... Toisaalta tuossa on kuitenkin hyvä muistaa, että on erilaisista syistä toteutettua nöyryyttämistä ja vain pieni osa siitä on nöyryyttämistä, jota motivoi seksuaalinen nautinto. Väittäisin että liki jokainen nöyryytetyksi tulemisesta nauttiva, nauttii parhaiten ja ainakin pidempään seksuaalisesti motivoidusta nöyryyttämisestä kuin esimerkiksi huonosta itsetunnosta kumpuavasta nöyryyttämisestä.

-Mr.Inathu

Radien

• Vieras
En tiedä, mutta minusta "mielikuvitus" on moneen asiaan liian helppo vastaus. Minun on jotenkin vaikea uskoa, että jokaiselta D-ihmiseltä löytyisi tarvittava kyky toteuttaa kaikki mielikuvituksensa tuotteet oikean alistujan osuessa kohdalle. Fantasian ja toteutuksen välinen raja-alue on kuitenkin hyvin laaja ja myös D-ihmisillä on rajansa.

Mr.Inathu

En tiedä, mutta minusta "mielikuvitus" on moneen asiaan liian helppo vastaus. Minun on jotenkin vaikea uskoa, että jokaiselta D-ihmiseltä löytyisi tarvittava kyky toteuttaa kaikki mielikuvituksensa tuotteet oikean alistujan osuessa kohdalle. Fantasian ja toteutuksen välinen raja-alue on kuitenkin hyvin laaja ja myös D-ihmisillä on rajansa.

Mutta ei tietenkään ole jokaisella samanlaista. Mielikuvitus ja luovuus ovat hyvin yksilöllisiä ominaisuuksia. Siksi juuri mainitsinkin ne, koska pidän rikasta ja monipuolista mielikuvitusta luovuuden polttoaineena ja luovuutta innovaatioiden polttoaineena ja innovaatiot taas auttavat näkemään ja rakentamaan samoista palikoista yhä uusia ja uusia lopputuloksia. Ja nimenomaan rakentamaan. Ihmiset jakautuvat karkeasti kahtia, niihin jotka rakentavat ja niihin jotka hajoittavat. Itse yritän aina viettää mahdollisimman paljon aikaa ensimmäisten kanssa, siitä jää paljon positiivisempi fiilis... Enkä oikein osaa luottaa ihmisiin, joilla ei ole tarvetta luoda jotain uutta, rakentaa ja parantaa asioita...

-Mr.Inathu

Radien

• Vieras
Mutta ei tietenkään ole jokaisella samanlaista. Mielikuvitus ja luovuus ovat hyvin yksilöllisiä ominaisuuksia. Siksi juuri mainitsinkin ne, koska pidän rikasta ja monipuolista mielikuvitusta luovuuden polttoaineena ja luovuutta innovaatioiden polttoaineena ja innovaatiot taas auttavat näkemään ja rakentamaan samoista palikoista yhä uusia ja uusia lopputuloksia. Ja nimenomaan rakentamaan. Ihmiset jakautuvat karkeasti kahtia, niihin jotka rakentavat ja niihin jotka hajoittavat. Itse yritän aina viettää mahdollisimman paljon aikaa ensimmäisten kanssa, siitä jää paljon positiivisempi fiilis... Enkä oikein osaa luottaa ihmisiin, joilla ei ole tarvetta luoda jotain uutta, rakentaa ja parantaa asioita...

Jotta saisin tuosta ajatuksesta kiinni niin voisitko antaa BDSM:ään sidotun esimerkin tuosta rakentamisesta ja hajottamisesta?

Sigmamies

• V.I.P.
  • Galleria

Itse oon hyvin vahva D ja toteutan kaikki haluni isommin kyselemättä lelulta  >:D
Tosin lelut nyt vaan sattuu tykkään siitä mitä teen ja omat rajani on siinä että teen mitä tykkään ja vain poikkeustapauksissa teen sellasia ok juttuja :)
Nöyryytys ei huvita joten en nöyryytä.
Alistaminen ei huvita niin en alista,alistuu lelut alistamattakin  >:D
En tykkää ilkeillä omilleni niin ne ei ilkeile mulle :)

Sigmamies

• V.I.P.
  • Galleria
Jotta saisin tuosta ajatuksesta kiinni niin voisitko antaa BDSM:ään sidotun esimerkin tuosta rakentamisesta ja hajottamisesta?
[/quote]

Oma leluni oli reilu pari vuotta sitten niin rikki ja sekaisin että tartti omasta mielestään kunnolla joutua alistetuks,nöyryytetyks ja hyväksi käytetyks. Satumaisen onnekas kun seuraa hakiessani oon ollut niin otti yhteyttä muhun ja ei saanutkaan mitään noista ja vaikka epävakaa vieläkin on niin elämä sujuu jo kohtuu hyvin pikkusella :)
Jos oisin antanut mitä luuli tarviivansa olis joko suljetulla tai mullan alla.

Rakentelu on palkitsevaa mutta on se välillä rankkaakin ja joutuu joustaan tällänenkin D joka ei paljoa ylimäärästä paskaa jaksa kattella :)

Mr.Inathu

Siis tarkoitan "rakentamisella" sitä, miten jotain asiaa kehitetään, luodaan uutta ja/tai jatkuvaa, parempaa jne. "hajoittaminen" taas  on kaikkea kuluttavaa, vähentävää, rikkovaa, lopettavaa, heikentävää jne.

Esimerkiksi nopeatempoinen ja jatkuva rajojen ylittäminen kuluttaa nopeasti rajat loppuun, vaikka samalla saattaa myös kehittyä, kuitenkin lopputuloksena usein on silti tyhjä ja turtunut mieli. Samoin jatkuvasti saman fantasian toteuttaminen nopeasti kuluttaa fantasian loppuu, eikä se enää toimi.

Käyttämällä mielikuvitusta, voi samaa rajaa tai fantasiaa lähestyä eri tavoin ja saada siitä monenlaista nautintoa pitkään, muuttamatta sitä rutiiniksi tai kuluttamatta sitä loppuun. Vielä parempi vaihtoehto on yhdistellä erilaisia rajoja tai fantasioita ja luoda suuri määrä erilaisia kombinaatioita, jotka kaikki toimivat. Tätä tarkoitin.

Itse en myöskään usko siihen, että mikään tai kukaan on koskaan "valmis" tai "täydellinen", kaikessa/jokaisessa on AINA jotain parannettavaa, mutta silti ihmiset usein kokevat tulleensa "kylläiseksi", saaneensa tarpeeksi tai kokeneensa/oppineensa jo kaiken jostain asiasta. Tällaisessa tilanteessa uuden näkökulman ottaminen tai asioiden luova yhdisteleminen voi luoda aivan uuden mielenkiinnon jo tuttuunkin asiaan ja opettaa jotain todella mullistavaakin uutta ;)

-Mr.Inathu

Radien

• Vieras
Esimerkiksi nopeatempoinen ja jatkuva rajojen ylittäminen kuluttaa nopeasti rajat loppuun, vaikka samalla saattaa myös kehittyä, kuitenkin lopputuloksena usein on silti tyhjä ja turtunut mieli. Samoin jatkuvasti saman fantasian toteuttaminen nopeasti kuluttaa fantasian loppuu, eikä se enää toimi.

Käyttämällä mielikuvitusta, voi samaa rajaa tai fantasiaa lähestyä eri tavoin ja saada siitä monenlaista nautintoa pitkään, muuttamatta sitä rutiiniksi tai kuluttamatta sitä loppuun. Vielä parempi vaihtoehto on yhdistellä erilaisia rajoja tai fantasioita ja luoda suuri määrä erilaisia kombinaatioita, jotka kaikki toimivat. Tätä tarkoitin.

Olen täysin samaa mieltä siitä, että nopeatempoinen rajojen rikkominen voi aiheuttaa psyykkistä vahinkoa. Erityisen vaarallista se on jos se liitetään 24/7-suhteisiin. Fantasian kuluminen loppuun niin, että asia muuttuu tylsäksi on aika pieni seuraus verrattuna siihen että valta sisäistetään liian aikaisin. Joskus surettaa se, että aloittelevat subit ajattelevat että heidän täytyy kyetä samaan mihin joku vuosia saman D:n kanssa touhunnut subi pystyy. Kiitos kun selvensit niin sain ajatuksesta paremmin kiinni! Se ei sitten ollutkaan yhtään kaukana omasta ajatuksestani, minusta on tullut kyyninen - anteeksi siitä.

Macy

• Vieras
Olen tässä aina ajoittain palannut tähän ketjuun pohtimaan asiaa. Mutten saa millään päähäni mitä se voisi olla, mitä minulle on sanottu. Onhan niitä ilkeitä asioita varmasti sieltä lennellyt tai lipsahtanut, mutta ne on puhuttu, annettu anteeksi ja unohdettu.

Yksi potentiaalinen ja erittäin mielenkiintoinen leikkikaveri sen sijaan joskus muinoin antoi oletta että olisi selvää kemiaa. Sitten jossain vaiheessa ilmoitti, että oli käynyt Helsingistä asti Oulussa. Mieleen jäi kuinka hän leuhki miten hauskaa oli yhden leikkikaverin kanssa täällä ja mitä kaikkea tekivät koko vknlopun. Se kirpaisi. Mutta selvästi yliarvioin meidän kemiat sitten. Kyseessä nyt ei ole ihan omistaja, mutta potentiaalinen dom kuitenkin.