Baarin kannatusmaksut
Taitaa olla niin, että pahimmalta on tuntuneet ne asiat, joita EI ole sanottu, vaikka olisin niin niin toivonut. Eli olen joskus erehtynyt toivomaan liikoja. Meni taas vähän sivuun aiheesta, sori
"Sä olet läski. Mä en pane läskejä." No mutta...hyvin on kurvikas nainen muille kelvannut, muru
Lainaus käyttäjältä: submit - 31.05.2017, 23:35Taitaa olla niin, että pahimmalta on tuntuneet ne asiat, joita EI ole sanottu, vaikka olisin niin niin toivonut. Eli olen joskus erehtynyt toivomaan liikoja. Meni taas vähän sivuun aiheesta, sori Uskallatko jakaa kanssamme näitä asioita joita toivoisit omistajasi sinulle sanovan?
Lainaus käyttäjältä: submit - 31.05.2017, 23:35Taitaa olla niin, että pahimmalta on tuntuneet ne asiat, joita EI ole sanottu, vaikka olisin niin niin toivonut. Eli olen joskus erehtynyt toivomaan liikoja. Meni taas vähän sivuun aiheesta, sori Minä usein aavistan etukäteen ne asiat, jotka tulevat pian sanotuksi ääneen. Ne pelottavat siihen asti kunnes ne sanotaan. Se odotusaika on hirveää kun kumpikin tietää, että norsu on olohuoneessa. Aika usein sitten päädyn kysymään suoraan. Tosin asiasta kysyminen itse on myös aika hirveää jos vastaus vahvistaa epäilyt. Oikeasti pahimpia ovat olleet ne hetket kun ei puhuta. Ei ole mitenkään mieltä ylentäviä hetkiä kun näkee, että toisen V-käyrä on niin tapissa ettei toinen viitsi edes enää jutella.