Baarin kannatusmaksut
Olen monella tavalla etuoikeutettu. Saan esimerkiksi tehdä töitä, joista nautin. Saan myös osallistua arjessani keskusteluihin seksuaalisuudesta hyvin monenlaisten ihmisten kanssa. Pääsen kurkistelemaan oman kuplani ja mukavuusalueeni ulkopuolelle. Seksuaalisuuteen ja seksiin liittyvien ajatusten ja asenteiden kirjo on osa seksuaalisuuden moninaisuutta. Maailmaan mahtuu näkemyksiä, ja myös ennakkoluuloihin törmäämisestä voi syntyä hyviä ja tärkeitä keskusteluja.
Olen kuullut monesti mm. ettei ole oikea kinky jos ottaa rahaa kinkyilystä. Mietin että miksi, kuka muka ei haluaisi tehdä työkseen jotain mitä rakastaa ? Helposti tunnutaan ajattelevan että kaupallisuus poistaa kinkyilystä kaiken aitouden, mutta eihän se niin ole. Ammattidomina on asiakaspalvelija, mutta hänelläkin on rajansa. Ammattidominanakin voi tehdä vain niitä juttuja mistä itse pitää, eikä se että saa jostain rahaa, tarkoita sitä että tekisi mitä tahansa rahasta.
Olen kuullut monesti mm. ettei ole oikea kinky jos ottaa rahaa kinkyilystä. Mietin että miksi, kuka muka ei haluaisi tehdä työkseen jotain mitä rakastaa ? Helposti tunnutaan ajattelevan että kaupallisuus poistaa kinkyilystä kaiken aitouden, mutta eihän se niin ole.
Ainakin itse teen mielummin työtä mistä nautin ja missä olen hyvä kuin työtä, johon matkatessa tekee mieli hypätä sillalta alas, koska työ on vain niin puuduttavaa paskaa ja jota hyvin koulutettu apinakin osaisi tehdä.