Baarin kannatusmaksut
... rakkaan naidessa mua, vaihduin joka sekunti eri naiseksi Koko kehon tuntuma muuttui -välillä oli isot hölskyvät tissit, välillä eri tuntuinen pillu, erilaiset tuntemukset ja koko persoonan olemus.. Myös miesystävä vaihtui muiksi miehiksi pikakelauksella. Aluks se kiihotti ja oli tosi kiihottavaa olla hetki esim. oma "ihannenaisensa", mutta jossain vaiheessa iski oikein pakokauhu ja kaipuu: missä MINÄ olen, mä haluan itseni takaisin, tulee ikävä! En halua olla kukaan muu, haluan olla just mä, ja haluan olla just miesystäväni kanssa. Tuli hätä, löydänkö enää sitä vanhaa, osuuko se kohdalle. Pikakelaus jatkui, ja pelkäsin, tunnistanko enää itseäni, kun se on niin pienen hetken. Lopulta osui ja upposi ja tunsin olevani taas omassa, rakkaassa, tutussa kehossani ja mielessäni, rakkaani kanssa naimassa.
"Virallisesti" kai määritellään siten, että on kiinnostunut VAIN itsestään, mutta ainakin mitä lueskelin yhden autoseksuaalisen kokemuksia (linkkiä en muista enää), koki seksuaalista halua myös muihin. Joten kai siinäkin on sävyeroja, kuten muussakin elämässä kaikessa Voi olla 100% autoseksuaali, 0% (onko tällaisia edes??) tai jotain siltä väliltä ja tilanteesta riippuen