Kirjoittaja Aihe: Autoseksuaalisuus (kiinnostus omaan itseensä)  (Luettu 4690 kertaa)

Kukkanen

• Vieras
Keskustelua autoseksuaalisuudesta. Onko foorumilla muita, jotka kokevat olevansa ainakin semisti autoseksuaaleja?

Ite olen vasta hiljattain oivaltanut olevani. Jotta kiihotun kunnolla, mun on tarpeellista kokea itseni haluttavaksi ja halukkaaksi, juuri sillä hetkellä. Ei riitä, että joskus jouluna koin itseni viehättäväksi. Toki viehättävyyden muotoja on monia, mikä milloinkin istuu. Se ei ole ulkonäöstä tai käytöksestä kiinni; joskus vaan tuntee itsensä ihanaksi vaikka on kuraiset housut jalassa ja hiukset takussa, joskus taas ei koe itseään seksikkääksi eikä rakastettavaksi, vaikka olis miten pyntätty ja upeat vaatteet päällä. Enemmän siis mielentila, ja toki pyrin enemmän rakkaudelliseen mielentilaan, kuin tuhoisaan ja armottomaan. Nykyään valtaosa ajasta onkin tuota rakkaudellista olotilaa, jolloin rakastaa paitsi itseään, myös ympäröivää maailmaa ja ihmisiä (läheisimpiä toki eniten, mutta siinä tilassa hyväksyy helpommin myös ärsyttävät ihmiset).

Se, että haluaa itseään seksuaalisesti, ei ainakaan mun kohdalla sulje pois sitä, ettenkö haluaisi myös muita ihmisiä. Päinvastoin. Kaikenlaisia ihania ihmisiä haluaa. Seksissä usein itselle läheisen ihmisen kanssa tuntuu siltä, kuin harrastaisi "kimppaa" itsensä ja toisen kanssa, rakastelisi kumpaakin. Samastuu siihen, miten ihanalta toisesta tuntuu olla kanssani, ja miten ihanaa musta on nauttia hänestä. Toisen nautinto vahvistaa omaa nautintoa.

Autoseksuaalisuus on mulle myös sitä, että välillä "rakastelen itseni kanssa", jolloin koen välillä huikeitakin kokemuksia. Silti vielä mielenkiintoisempaa on yleensä, kun saa jakaa sen kokemuksen tärkeän ihmisen kanssa ja kokea yhdessä.

Mun mielestä autoseksuaalisuus on oikeastaan osa tervettä itsetuntoa, ei sen kummempaa. Itsensä rakastamista, ja jos on seksuaalinen olento, siihen rakastamiseen kuuluu myös itsensä haluaminen. Mikä ei sulje pois tuhmempia leikkejä, esim. itsesidontaa, pissaleikkejä itsensä kanssa, leikkimielistä itsensä dominointia jne. Voi leikkiä ja nauttia yksin tai yhdessä, tilanteen ja fiilisten mukaan. Mut mulla ainakin on aivan erilainen fiilis masturboida, jos haluan vain "pikanautinnon" tai jos aidosti olen vuorovaikutuksessa itseni kanssa, fiilistelen kehon pienimpiäkin tuntemuksia ja tervehdin, iloitsen kehosta kaikkialta ja kokonaisuutena "hey there, lovely toes. Hello pussy" -tyyppisesti.

Silloin, kun en koe olevani rakastettava (harvoin onneksi), en kykene myöskään nauttimaan tai saamaan orgasmia. Mulle siis autoseksuaalisuus ja autoromanttisuus ovat tuikitarpeellisia osa-alueita hyvinvointini kannalta :)

Kokemuksia, mielipiteitä teiltä muilta?

Kukkanen

• Vieras
Vs: Autoseksuaalisuus (kiinnostus omaan itseensä)
« Vastaus #1 : 26.05.2017, 23:26 »
Myöntääkö joku kiihottuvansa omista kuvistaan ja videoistaan? Tai kirjoituksistaan?

Mä kiihotun kyllä, kun katselen itsestäni (tai toisesta) otettuja kuvia, jos itse tilanne on ollut kiihottava. Ensinnäkin, tulee hienoja muistoja mieleen kiihottavasta hetkestä, ja toisekseen on kiva katsella omia (onnistuneita) kuviaan. Epäonnistuneet taas opettavat itsehyväksyntää myös :D Ehkä yks eniten itsehyväksyntää tuonut kokemus on ollut, kun mies kuvasi mua salaa ollessani päihtynyt ja nakuna koko ajan. Sitä kun katsoi jälkeenpäin, häpeän määrä oli niin suuri, etten meinannut voida katsoa, mut katsoin silti. Vatsamakkarat, nolot eleet ja ilmeet ja selitykset, kaikki. Mut jostain kumman syystä aloin nähdä myös sen kauneuden, mitä mies mussa näkee, kaiken outouden ja ällöttävyydenkin takana :D Hupsuudessani olin oikeastaan aika söpö. No, ei nuo mitään lempparivideoita oo edelleenkään, mutta hyviä muistoja, ja opettavaisia. Sen sijaan onnistuneet videot kiihottavat mua paljon. Harvoin tulee katsottua, mutta silloin kun katson, uppoudun yleensä muistoihin ja tuntemuksiin ja havainnoin tarkkaan itseäni ja toista -miten "vähältä" lopulta videolla näyttää kaikki ja jotenkin pelkistetyltä siihen verrattuna, mitä oman mielen sisällä kokee. Vaikka joku orgasmissa tärinä. Siinähän se tärisee, ja suu vääntyy irvistykseen nautinnosta. Mutta se on aivan eri asia KOKEA tai nähdä jonkun kokevan likeltä, kuin videolta. Usein omia videoita katsoessa tulee monia orgasmeja, on hauska tunne laueta katsellessaan itseään laukeilemassa :) Toki videoita saisi olla enemmän ja monipuolisemmin, ollaan vaan aika laiskoja kuvaamaan. Jokin ihme huono tuuri ollut myös, että aluks videosta loppui muistitila kun sain orgasmin, sit kun yritettiin kuvata miehen orgasmi, taas kävi jotain, tällaista käynyt usein että juuri paras pala ei jostain syystä tule videolle. Mutta kaikki aikanaan, ja koko ajan oppii vapautumaan paremmin kumpikin kameran edessä :)

Mua myös kiihottaa suuresti, jos joku piirtää mua, tai ylipäätään katsoo halukkaasti. Mikä kaikki menee autoseksuaalisuuden puolelle, mikä taas on "tavallista" seksuaalisuutta, raja lienee häilyvä. Mun mielestä autoseksuaalisuus sisältyy hyvin moneen "normaaliin" seksuaalisuuden muotoon. Varmaan moniin bdsm-juttuihinkin; kiihottaa ajatus siitä, miten "tuhma" on, tai miltä jostakusta tuntuisi olla paikalla tmv. Toki muitakin kiihotuksen lähteitä on, kuin autoseksuaalisuus.

Sitä voi myös hyödyntää ja jalostaa. Miesystävä on aika hyvin viime aikoina oivaltanut, että kiihotun paljon kun hän nöyryyttävästi kuvailee mulle oman kehoni reaktioita. Vaikka ne ovat ilmiselviä, silti on jotenkin vielä paljaampi olo, kun toinen sanoo ne ääneen, en siis voi silloin enää uskotella itselleni, että olisin jotenkin piilossa ja salassa. Esimerkiksi "laukeat vaan siinä" "Mä tiedän, että sä laukesit koko ajan odotellessasi mua kun kävin keittiössä" (tekisi mieli kysyä, MISTÄ sä tiesit :O?!), "Sun pillusta valuu kiimanestettä pyllyvakoa pitkin" "Kohta mä työnnyn sun valmiiksi sykkivään pilluun hitaasti.." "Sun pillu puristaa ihanasti, kun laukeet mun munaa vasten." "Sua sattuu omat orgasmisi, mut silti haluat vaan lisää ja lisää, kun se tuntuu samaan aikaan niin hyvältä". Tuossa nyt muutama esimerkki. On tosi kiihottavaa kuulla oman kehonsa reaktioita, tai jos toinen osaa pukea sanoiksi sen, mitä sillä hetkellä tunnen. Sellainen tuntuu toisinaan jopa telepaattiselta: miten ihmeessä toi voi tietää noin hyvin? No, ihan sitähän se vain on, kun toinen tuntee niin hyvin toisen, että pystyy päättelemään ja samastumaan. Ja etenkin, kun on kertonut avoimesti paljon kokemuksiaan ja miltä mikäkin asia tuntuu. Silloin toinen voi yllättävän tarkasti ja reaaliaikaisesti tulkita ja kuvailla, ja harvoin menee metsään.

Välillä tuntuu, kuin saisin seksissä kaksinkertaisen nautinnon, silloin kun parhaimmillaan tuntuu kuin tuntisin omassa kehossani toisen tuntemukset ja nautinnon, ja sen lisäksi omani. Yksin samaa efektiä ei tule, siinä on vain minä ja nautintoni ja maailma.

Radien

• Vieras
« Vastaus #2 : 27.05.2017, 22:40 »
Itse aiheeseen en osaa sanoa mitään kun en koe olevani autoseksuaali, mutta pakko sanoa että kiitos kun kirjoitit tällaisesta aiheesta. Olen erään lähipiirin jutun vuoksi yrittänyt ymmärtää mitä autoseksuaalisuus tarkoittaa ja nyt sain siihen yhden näkökulman :)

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #3 : 27.05.2017, 23:58 »
"Virallisesti" kai määritellään siten, että on kiinnostunut VAIN itsestään, mutta ainakin mitä lueskelin yhden autoseksuaalisen kokemuksia (linkkiä en muista enää), koki seksuaalista halua myös muihin. Joten kai siinäkin on sävyeroja, kuten muussakin elämässä kaikessa :) Voi olla 100% autoseksuaali, 0% (onko tällaisia edes??) tai jotain siltä väliltä ja tilanteesta riippuen :)

fruu

• Vieras
« Vastaus #4 : 28.05.2017, 02:23 »
En ole auto, mutta pikkuveljeni on, ja hänen kanssaan on aiheesta tullut välillä juteltua. Hänelle autoseksuaalisuus on sitä, että hän ei koe minkäänlaista seksuaalista viehätystä tai mielenkiintoa muita ihmisiä kuin itseään kohtaan.

Mielenkiintoinen aihe josta olisi mukavaa tietää enemmänkin.

-fruu

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #5 : 28.05.2017, 02:32 »
Mielenkiintoista, jäin miettimään tätä kun itselle ihan uusi seksuaalisuuteen liittyvä termi. Pitäisi lukea lisää aiheesta että voisi syvällisemmin kommentoida.
Minusta omien kuvien katselu on voimaannuttavaa, siis niiden huonojenkin. Opettaa itsensä hyväksymistä. Mietin kiihottaako minua omien kuvieni katselu vai katsonko niitä vain ammatillisessa mielessä. Ehkä se on juuri niin niinkuin aloittaja mainitsi, kuva kiihottaa jos siihen on liittynyt seksuaalinen tilanne, jolloin kuva kiihottaa muistona, ei kuvana.
Seksuaalisissa tilanteissa peilaan itseäni ja omia reaktioitani kumppaniini, joten ainakaan autoseksuaali en ole.
Olisi mielenkiintoista kuulla miten autoseksuaali toteuttaa seksuaalisuuttaan ja parisuhteitaan.

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #6 : 28.05.2017, 12:52 »
fruu, mielenkiintoista että tunnet "100%" autoseksuaalin :) Tosin, voihan olla, että hänelläkin on joku poikkeus, jotkut todella harvat ihmiset, jotka sytyttäisikin. Tai sitten ei.

Ite nyt en koe olevani 100% autoseksuaali missään nimessä, saan jopa orgasmeja katsoessani muiden kiihotusta, koskematta itseeni, myötätunnosta. Mutta olen ehkä keskimääräistä hieman enemmän autoseksuaalimpi, ainakin on tullut sellainen viba.
Toisaalta itsehyväksyntä ja itseään rakastamaan oppiminen on vahvistanut piirrettä, eli olisko se osa vain tervehtynyttä itsetuntoa.

Ja 26 vuoden aikana on kiintynyt itseensä jo aika vahvasti, vaikka on vaikeaakin ollut, en kenenkään muun saappaisiin enää tässä vaiheessa raaskisi vaihtaa. Kerran syvässä tajunnantilassa tulikin sellainen näky/kokemus/mielikuva, että rakkaan naidessa mua, vaihduin joka sekunti eri naiseksi :D Koko kehon tuntuma muuttui -välillä oli isot hölskyvät tissit, välillä eri tuntuinen pillu, erilaiset tuntemukset ja koko persoonan olemus.. Myös miesystävä vaihtui muiksi miehiksi pikakelauksella. Aluks se kiihotti ja oli tosi kiihottavaa olla hetki esim. oma "ihannenaisensa", mutta jossain vaiheessa iski oikein pakokauhu ja kaipuu: missä MINÄ olen, mä haluan itseni takaisin, tulee ikävä! En halua olla kukaan muu, haluan olla just mä, ja haluan olla just miesystäväni kanssa. Tuli hätä, löydänkö enää sitä vanhaa, osuuko se kohdalle. Pikakelaus jatkui, ja pelkäsin, tunnistanko enää itseäni, kun se on niin pienen hetken. Lopulta osui ja upposi ja tunsin olevani taas omassa, rakkaassa, tutussa kehossani ja mielessäni, rakkaani kanssa naimassa. Helpotuksen tunne oli valtava, ja lupasin itselleni arvostaa ja rakastaa itseäni, enkä haaveilla olevani joku muu, enää. Mut hirvitti mennä katsomaan peilistä -jos siellä olisikin aivan joku muu, saisin slaagin. Onneksi tutut kasvot sieltä katsoi, virheineen päivineen, on muuten eka kerta kun tervehdin ilolla ja helpotuksella mustia silmänalusia, ihon virheitä ja hassuja piirteitä, enkä lainkaan arvostelevasti ja tuomitsevasti. No, tuo nyt on yks voimakas kokemus, mikä on tuonut itsehyväksyntää :)

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #7 : 28.05.2017, 13:05 »

... rakkaan naidessa mua, vaihduin joka sekunti eri naiseksi :D Koko kehon tuntuma muuttui -välillä oli isot hölskyvät tissit, välillä eri tuntuinen pillu, erilaiset tuntemukset ja koko persoonan olemus.. Myös miesystävä vaihtui muiksi miehiksi pikakelauksella. Aluks se kiihotti ja oli tosi kiihottavaa olla hetki esim. oma "ihannenaisensa", mutta jossain vaiheessa iski oikein pakokauhu ja kaipuu: missä MINÄ olen, mä haluan itseni takaisin, tulee ikävä! En halua olla kukaan muu, haluan olla just mä, ja haluan olla just miesystäväni kanssa. Tuli hätä, löydänkö enää sitä vanhaa, osuuko se kohdalle. Pikakelaus jatkui, ja pelkäsin, tunnistanko enää itseäni, kun se on niin pienen hetken. Lopulta osui ja upposi ja tunsin olevani taas omassa, rakkaassa, tutussa kehossani ja mielessäni, rakkaani kanssa naimassa. 

Mielenkiintoinen kokemus Kukkasella.
Samantyyppisiä kertomuksia kuullut ihmisiltä joilla ko kokemuksen syy oli huumausaineissa.
Joko olivat sillä hetkellä aineissa tai olivat käyttäneen aikaisemmin.

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #8 : 28.05.2017, 14:11 »
No, sanotaan näin, etten tuolla hetkellä ihan selvinpäinkään ollut, mutta en myöskään vahvasti päihtynyt. Herkkä mieli ja kuvitus kun on muutenkin ja esim. syvässä meditaatiossa, syvien orgasmien aikana ynnä muulloin oon kokenut tosi jänniä kokemuksia, ei paljoa edes tarvitse mitään. Tosi erikoisia kokemuksia on ollut jo ennen mitään päihteitä ja lapsena. Mut niin, mun mielestä mielenkiintoisia ja voimaannuttavia (kuin myös hajottavia ja ahdistavia) kokemuksia voi kokea yhtälailla selvin päin kuin päihtyneenäkin. Tosin, tietyt avittavat mielen vapautumista ja assosiointikykyä ym, jolloin on helpompaa päästä jänniin tajunnantiloihin. Mut mun mielestä esim. tietyntyyppiset orgasmit on myös muuntuneita tajunnantiloja. Etenkin pitkissä, meditatiivisissa orgasmeissa on tullut tosi jänniä oivalluksia ja kokemuksia. Ylipäätään jos mitään "avittavia" keinoja/aineita käyttää, toki harkinta, varovaisuus, turvallinen tilanne, hyvä seura ja asiaan perehtyminen on tarpeen. Voi olla myös hyvä idea matkustaa sellaiseen maahan, jossa on sallittua ja laillista.

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #9 : 28.05.2017, 14:16 »
Tajunnantila ja aivokemia voi muuntua vahvasti myös esim. pitkään piiskattavana olosta, nukkuessa (etenkin selkounia nähdessä sen huomaa & tiedostaa), orgasmeissa, kovassa kuumeessa, avantouinnilla, pitkällä juoksulenkillä jne. Keinoja on monia ja ei tule usein edes ajatelleeksi, miten paljon aivokemiaan eri kokemukset ja tilanteet vaikuttaa. Toki jos kyseessä on vierasaine, on syytä olla varovainen ja esim. harrastaa riittävän harvoin ja muutenkin harkita, mitä tekee ja miten. Mut tämä tästä, kun ei liity varsinaisesti aiheeseen. Paitsi itsensä rakastamiseen siinä mielessä, että haluaa olla hyvä itselleen ja siten harkitsee tarkkaan ja fiilistelee mikä ja missä määrin itselle sopii, ja mikä ei :)

narritar

« Vastaus #10 : 28.05.2017, 14:29 »
"Virallisesti" kai määritellään siten, että on kiinnostunut VAIN itsestään, mutta ainakin mitä lueskelin yhden autoseksuaalisen kokemuksia (linkkiä en muista enää), koki seksuaalista halua myös muihin. Joten kai siinäkin on sävyeroja, kuten muussakin elämässä kaikessa :) Voi olla 100% autoseksuaali, 0% (onko tällaisia edes??) tai jotain siltä väliltä ja tilanteesta riippuen :)

0% autoseksuaali mutta 100% seksuaali, hmm! Tuli heti mieleen termit "stone femme" ja "stone butch", jotka siis voi meinata sitä, että nainen kyllä haluaa tyydyttää toisen naisen kaikin tavoin, mutta ei halua että häneen itseensä/genitaaleihin kosketaan. En ole stone enkä myöskään autoseksuaali itse, joten en tiedä, mutta tulipahan mieleen. Ylipäätään seksuaalisuuden kirjo on helkkarin mielenkiintoista, tulee aika paljon googleteltua kaikkea yön pimeinä tunteina ja mietiskeltyä että jännä kun voi olla samaan aikaan myös täysin aseksuaali että myös umpipervo.

Autoseksuaalisuuteenkin törmäsin terminä joskus, kun oli oikein hyvä masturbaatiosessio ja afterglowssa kattoon tuijotellen pohdin, että olipa taas hauskempaa itsensä kanssa kuin viime kerralla jonkun muun kanssa. Kohtaanko koskaan ketään, joka osais/haluais tehdä tän homman näin hyvin mulle kuin minä itse? Murrosiän tuskailun jälkeen on ollut ihana oppia rakastamaan itseään semmoisena kuin on ja pitkään sinkkuna mutta hyvin seksuaalisena ihmisenä sitä on ollut pakkokin keksiä kaikkia uusia kivoja tapoja, joilla saattaa itsensä hekumaan. Itsensä tunteminen kyllä helpottaa siinäkin, että sitten osaa kertoa partnerillekin, mistä tykkää eikä masturbaatio oo koskaan ollut mulle mitään "pikaruokaa" verrattuna "oikeisiin aterioihin", joita sitten toisen ihmisen kanssa harrastettu seksi joillekin kuuleman mukaan on. Paljon riemastuttavia juttuja onkin kokenut ensin itsensä kanssa (muistan yhä riemun siitä, kun sai ekan orgasmin pelkästään sormin, ekan ei-klitorisorgasmin, ekan kerran kun squirttasi, ekan moninkertaisen orgasmin...) ja ehkä nää pitkät kuivat kaudet ei sen takia aiheutakaan mulle suunnatonta ahdistusta, kun tietää kyllä saavansa. Jos multa kysytään, että mites toi seksirintama vastaan aina rehellisesti että on se tällä hetkellä oikein tyydyttävää. (Ja sitten ne huuli pyöreenä kysyy että ketä mä tapailen ja kun vastaan etten ketään niin ne on hetken hiljaa ja sanoo että "jjjjaaaaa".)

Toisinaan on kausia, joilloin toiset ihmiset ei jaksa seksuaalisesti (tai muutenkaan) kiinnostaa yhtään, mutta omakiva kumminkin maistuu entiseen tapaan, vaikka olisikin stressiä ja ahdistusta eikä tuntisikaan itseään yhtään viehättäväksi. Kun kaikki on tasapainossa, silloin taas herkemmin haluaa näitä koko illan show -tyyppisiä maratoonirunkkuja, jotka hakkaa Netflixin katselun 6-0. *virn*

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #11 : 28.05.2017, 16:00 »
Kiva viesti miss_b, samastun aika paljon :) Tosin, mulla monet kokemukset on tulleet kumppanin kanssa, ja vasta sitten oon opetellut, että jaa, mites sen sais aikaan yksinkin :D Mut jotkut myös toisinpäin. Ihanaa tutkia seksuaalisuutta yksin ja yhdessä.

Tuohon "stone femme" -juttuunkin samastun.. Musta on ihana välillä uppoutua täysin miellyttämään, ja silloin en oikeastaan halua/kaipaa, että toinen koskee muhun. Häiritsee enemmänkin :D Haluan samastua, ymmärtää ja antaa toiselle nautintoa ja keskittyä täysin toiseen, en itseeni sillä hetkellä. Usein näissä sessioissa edes jälkeenpäin "vuorollani" en halua miellytystä, vaan mulle suurin ilo on silloin toisen ilo (ja usein kuin huomaamatta tulee itellekin orgasmeja toisen nautintoa katsellessa). Toki tykkään myös siitä, kun pelkästään mua miellytetään, tai eniten siitä, kun kumpikin saa nautintoa vuorollaan tai yhtäaikaa :) Mut tulipa opittua taas uusi termi, tuo stone femme ja todettua, että taitaa sellaistakin puolta hetkittäin löytyä..
Etenkin uuden ihmisen kanssa toisen nautinto on kiinnostavampaa kuin oma: aivan uusi, jännä olento, johon voi uppoutua. Omat nautintonsa ja tuntemuksensa kuitenkin tietää, ne on ihanan tuttuja, joskus toki uusiakin, mutta toisen nautinto on takuulla uusi elämys. Tosin, miesystävä on sanonut, ettei mun kannattais uppoutua liikaa miellyttämään toista, vaan antaa koskea myös itseäni uuden ihmisen kanssa, koska jotkut voivat kokea häiritsevinä sen, etteivät saakaan ite kokea nautinnon antamista mulle.. tiedä häntä.

Ihanan kuuloisia miss_b nuo sun masturbointisessiot <3

mestariajattelija

• Vieras
« Vastaus #12 : 28.05.2017, 21:00 »
Kukkaselle tästä laitoin YV:täkin (ja muustakin), kopioidaan siitä autoseksuaalisuutta käsittelevä osuus;

Niin ja siis en ole 100 % autoseksuaali eli ehkä viestini sivuaa myös masturbointia yleensä (sivuaakin kyllä, on paha tapa rönsyillä kirjoittaessa, tähänkin lainaukseen tuli lisää tekstiä alkuperäisestä):

Yksinkertaisesti rakastan elämää ja itseäni. Kun kohtelen itseäni kuin hyvää ystävää, kohtelen muitakin ympärilläni olevia niin. Valitettavasti aina ei ole ollut niin, toki pienenä ja nuorena rakastin. Olin joskus jossain määrin masentunut, mutta kun annoin luvan itselleni päästää siitä irti niin opin rakastamaan itseäni uudestaan. Ja millä vahvuudella, latauksella! "On käveltävä pitkään, jotta oppii taas rakastamaan itseään", on joku viisas mies sanonut. Suosin terveellistä ravintoa, harrastan liikuntaa ja itseni tutkiskelua, niin ruumiin kuin mielen. Liikunta tuottaa sitä ihanaa nautinnon tunnetta. Itseni katsominen peilistä tai kuvista ei pelkästään tuota mielihyvää vaan myös kiihottaa.

Konkreettisesti hyväilen itseäni enkä tarkoita pelkästään mekaanista masturbointia eli käsihommia. Kutittelen itseäni, annan sormeni vaeltaa hellästi pitkin ruumistani, puren, tukistan, annan käsien vaeltaa ja mieleni tuntea sormenpääni tuottaman mielihyvän. Kuristankin. Pussailen, suutelen, halaan, annan lyhytsänkisen leukani hinkata ihoani. Haistelen tuoksuani. Tätäkin kirjoittaessa tunnen, kuinka sieraimiini tulee ihana tuoksuni. Kihelmöintiä..pakko nousta välillä ylös tuolista ja vetää henkeä.
Kiimassa kiehnään itseni parissa kuin jokin eläin, jos tässä on mitään järkeä? Haaveilen autofellaatiosta, olen siitä unia nähnyt monesti. Venyttelyä ja joogaa, eiköhän se siitä. Oikeastaan kaikkea sitä, mitä teen myös toisille. En tavallaan halua edes tehdä toiselle mitään, mitä en ole kokeillut ensin itse.

Kokeillut olen steariinit, sitomisen, palavan kynttilän, arpitatuoinnin, höyhenet, veitset ja oikeastaan kaikkea mahdollista itseni kanssa, mitä vaan voi. Kipua ja hellyyttä.

Fetissejä esim. pissaa ja verta.

Selibaattia ilman runkkaamista ja pornografiaa olen kokeillut myös (pariinkin otteeseen). Tämä johti siihen, että pystyin laukeamaan ajatukseni voimalla. Vitsit se oli mielenkiintoinen kokemus. Olen ajatellut, että jättäisin käsihommat kokonaan pois. Purkautuisin vain mieleni avulla tai toisen toimesta. Pornolakolla olen tajunnut, kuinka paljon porno, varsinkin videomateriaali tuhoaa luovuutta ja autoseksuaalisia taipumuksia. Se on niin helppo tapa tuottaa nopea mielihyvä, joka jättää kuitenkin kokemuksen vajaaksi. Ehkä se tuottaa myös häpeää, kun tavallaan valitsee useasti sen helpon vaihtoehdon.

Siis se fiilis on vain yksinkertaisesti sanoinkuvaamaton, kun olet tavallaan 24/7 kiihottuneessa tilassa ja sitten kun laukeaa.

Lantionpohjanlihaksia on tullut harjoiteltua säännöllisen epäsäännöllisesti, jonkun aikaa. Tantraseksi "twisteillä" kiinnostaa. Ensimmäisen selibaattini rikoin kokeilunhalusta masturboimalla reilun parinkymmenen päivän jälkeen (olin treenannut lihaksia jonkin aikaa, ja ne ovat luonnostaan suht vahvat). Hyväilin itseäni muutaman tunnin ja se orgasmi..en muista ennen huutaneeni itselleni tuottamasta nautinnosta. Tuntui, että takaraivosta lentää aivot pihalle. Hiestä märkä ja tärisin. Tästä toipuneena jatkoin masturbointia ja tulin ainakin viidesti seuraavien tuntien aikana. Se oli hassu ilta se. Hah.

Meissä jokaisessa on ainakin hieman autoseksuaalisuutta ja mielestäni se on hyvä tapa löytää uusia juttuja, joita voi sitten harjoittaa toistenkin kanssa.

Ja siis voi helvetti, kun tapaa sitten ihmisen, joka on perehtynyt itseensä yhtä paljon. Se kohtaaminen on vain jotain niin eläimellistä, kiihkeää ja puhdasta kiimaa. Vedät tukasta ja jo silmiin katsoessa näet, mitä on luvassa. Parasta, jos siinä on mukana muitakin.

Lisättäköön vielä, että kun on vahvasti taipumuksia tällaiseen toimintaan niin on hankala nauttia random seksistä (tai muusta läheisyydestä), kun kumppani ei ole tietoinen itsestään (epävarmuus) eikä ole ehdollistanut itseään yhtä vahvasti "kaikkeen". Siis ne harvinaiset hetket, kun voit periaatteessa tehdä käytännössä mitä vaan toisen kanssa välittämättä, vaikka ympärillä olisi uteliaita katseita jne. Ehkä joku ymmärtää, jos ei, niin kysykää. Jokainen kosketus, teko tuottaa vain mielihyvää. Ei tule niitä tunnelmaa, kiihotusta rikkovia "hetkonen, mitäs" tuntemuksia, kun kädet valtelevat paikkoihin, koloihin, joissa ei ole koskaan käynyt mitään jne.

Siis hyvät ihmiset. Tutustukaa vartaloonne, mieleenne ja vapauttakaa kaikki aistinne. Haju-, maku- ja kuuloaisti. Ruokkikaa niitä ja totuttakaa niitä asioita, jotka tuntuvat vieraalta, mutta pikku hiljaa. Lukekaa, haistakaa, maistakaa, perehtykää asioihin. Lopettakaa se pornon vahtaaminen ja pitäkää hieman taukoa. Huomaatte, kuinka luonnollisesti se käy, että alatte kokeilemaan, mitä ihmeellisimpiä asioita itsenne kanssa. Vapaudutte niin henkisesti kuin seksuaalisesti. Ette tule katumaan. Kun pääsette kokemaan alkukantaista, aistit täyttävää kanssa käymistä. Voi jummi. Siitä ei ole paluuta.

Olispa orgiat just nyt.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2017, 21:47 kirjoittanut mestariajattelija »

mestariajattelija

• Vieras
« Vastaus #13 : 29.05.2017, 02:02 »
No pitihän sitä sessioida itsensä kanssa hieman ketjun ja omankin viestin innoittamana. Kiva fiilis  :love:

En taida kyllä peniksen stimulointia jättää pois, kyllä se niin hyvältä taas tuntui. Harmittavasti ejakuloin vain neljästi ja oli pakko lopettaa, kun ei vaan pystynyt enää. Tuntui taas tauon jälkeen liiankin hyvältä. Valitettavasti ei ole aikaa touhuilla koko yötä itsensä kanssa, kun pitäisi herätä aamulla. En muistanutkaan, että sylkeni ja pissani tuoksuivat ja maistuivat noinkin hyvälle. Sperman käyttö liukasteena, on siinäkin oma juttunsa. Hymyilin suihkussa ajatukselle "seksuaalisten perversioiden ruumiillistuma", kun pesin eritteitä kropastani.

Sellainen muutama juttu jäi edellisestä viestistä, että jutelkaa itsellenne sessioidessa. Kehukaa itseänne. Kiittäkää itseänne kaikesta hyvästä. Muistakaa hengittää. Afterglowssa antakaa itsellenne hetki aikaa ja halatkaa itseänne. Ainakin minulle halaamisesta tulee niitä assosiaatioita niihin hetkiin, kun olen saanut halata ja rutistaa toisia ihmisiä. Samaten oikeastaan kaikesta mitä teen itselleni session aikana. Hieroessani korviani, muistan kuinka niitä ovat toiset käsitelleet, kun imen sormiani, muistan kuinka niitä on imetty toisten toimesta jne. Toki niistä saa myös sen fyysisen nautinnon.

Muistakaa myös tunnelma, reipas mieli ja ympäristö. Mikä kenellekkin sitten sopii. Himmeä valaistus ja hyvää musiikkia jne. Luokaa tunnelmaa. Antakaa aikaa itsellenne.

Ei minulla muuta. Rakastakaa ja rakastelkaa itseänne. Rakastakaa ja rakastelkaa myös toisia  :love:

ps. tuli hassu ajatus, että tätä olisi kiva tehdä jonkun kanssa samassa tilassa. Jos joku yhtä sinut on itsensä kanssa niin..

mestariajattelija

• Vieras
« Vastaus #14 : 29.05.2017, 02:51 »
Jaa no ei siellä peiton alla tarvinnut kauaa olla ja niinh..

Hiukan sellaisia gender bender tuntemuksia, kun laukeamisen jälkeen vielä pitkittää nautintoa painelemalla oikeasta spotista sormi perseessä ja kevyesti stimuloi penistä samalla kikatellen ja naureskellen kuin nuori neito konsanaan. Kaikkea sitä, kun vanhaksi elää  ;D