Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 25.05.2017, 10:40Lainaus käyttäjältä: Khyanna - 24.05.2017, 21:29Voi video ku pääsiski käymään mutkun Treella ollaan ja töitäkin on, ja junat kulkee takaspäin miten sattuu. Taksiautoilijat ajelevat ihan työkseen Sjoki-Tre välillä Niin no, Mstx:n esittämät pointit tuplaantuvat tai jopa triplaantuvat...
Lainaus käyttäjältä: Khyanna - 24.05.2017, 21:29Voi video ku pääsiski käymään mutkun Treella ollaan ja töitäkin on, ja junat kulkee takaspäin miten sattuu. Taksiautoilijat ajelevat ihan työkseen Sjoki-Tre välillä
Voi video ku pääsiski käymään mutkun Treella ollaan ja töitäkin on, ja junat kulkee takaspäin miten sattuu.
Lainaus käyttäjältä: Jayteasee - 25.05.2017, 13:28Lainaus käyttäjältä: Icebug85 - 25.05.2017, 10:40Lainaus käyttäjältä: Khyanna - 24.05.2017, 21:29Voi video ku pääsiski käymään mutkun Treella ollaan ja töitäkin on, ja junat kulkee takaspäin miten sattuu. Taksiautoilijat ajelevat ihan työkseen Sjoki-Tre välillä Niin no, Mstx:n esittämät pointit tuplaantuvat tai jopa triplaantuvat...Meinasin sanoa samaa... mutta jep!Elämässä on tosiaan muitakin aksioomia, kuin kulkuväline ja etäisyys, kuten raha ja aika. Itse kai olen lisäksi aina inhonnut baarimiittejä ja tähän asti kieltäytynyt niistä, ellen ole saanut käytettyä niitä tekosyynä kahdenkeskiseen tapamiseen jonkun kanssa, josta olen kiinnostunut. Tässä valossa pitkänmatkan miittiin osallistuminen, nyt ehdotetulla Seinäjoella olisi erityistä typeryyttä. Tunnen kuitenkin aloittaneeni jotain, joka minun pitää katsoa loppuun asti. Näinollen olen pohtinut Seinäjoen vierailua ihan vain niinkuin seikkailun kannalta. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että olen kyseisenä ajankohtana lomailemassa kotikaupungissani, niinpä koko asia taitaa jäädä suunnitelman asteelle...ja mikäli Mstx ei ole tulossa, niin miksipä minunkaan pitäisi vaivautua.
Leikkikääs ny nätisti, nottei mun tartte tulla täältä. Eiköhän tuossa ollut kyse reaktiosta muuhun asiaan, kuin varsinaista valitusta matkasta. Enpä itsekään ole päässyt osallistumaan kuin Seinäjoen miitteihin ja yhteen Vaasassa. Niinikään logistinen ongelma, mutta se on omalla kohdallani aikatauluihin liittyvä. Aikataulut ei vain veny näihin muiden paikkakuntien miitteihin.Jos on jokin asia, jolle ei vain voi mitään, niin kyllähän se vähän turhauttaa, jos joku tulee kommentoimaan ratkaisulla, joka ei oikeasti ratkaise mitään. Tuo taitaa olla enemmän se, johon reagoitiin, kuin miittien sijainti.
PS: Tavoitteena kuitenkin on, tavalla tai toisella, saapua, koska mäkin haluan pullaa!
Lainaus käyttäjältä: Ms Mstx - 25.05.2017, 18:32PS: Tavoitteena kuitenkin on, tavalla tai toisella, saapua, koska mäkin haluan pullaa!Voisin tulla pelastajaksi tähän ja tarjota istumispaikkaa kulkuneuvossani. Lähtö Vaasasta ajoissa, eikä turhan aikaisin takaisin