Baarin kannatusmaksut
Tuo on yksi syy miksen ota kuvia omalla kameralla vaan aina nartun ja narttu saa itse laittaa kuvat
Aina ajankohtaista. Toivon todella, että jokaisen jäsenen oman harkintakyvyn lisäksi tämän saitin tietoturva on erityisen hyvässä kunnossa.Tietomurto tälle saitille olisi painajaismainen juttu kaikille.
Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 06.05.2017, 01:10Tuo on yksi syy miksen ota kuvia omalla kameralla vaan aina nartun ja narttu saa itse laittaa kuvat Pelkäätkö omaavasi ominaisuuden lisätä kuvat tajuamattasi? Vai oletko kostonhimoinen exille/ärsyttäville subeille/kohteille? Taikka ettet osaa kopioida kuvia sille kohteelle? Tokkiinsa jos on pakottava tarve säilöä kuvia vaikka kohde tahtoisi ne deletoiduksi kun on saanut editoidut kuvat, niin saattaa ollakkin parempi kuvata toisen laitteella...Itsellä on ties mitä kuvia ajansaatossa tullut otettua, mutta ei niitä netissä näy, osalta on lupa lisätä mutta ennen annan kohteen itse laittaa kuvan näkyviin.Itse ainakin jos jotain "oikeasti kuvaan", tuppaan myös haluta käsitellä kuvaamani kuvat itse haluamikseni....tuohon ei oikein taivu jos toisen laitteella kuvaa ja kuvat katoaa samaa matkaa kohteen kanssa.Eriasia jos joku idea että "tahdon muiston köysistä" niin sitten se kännäkkäkamera toimii ja saa sidottu pari kuvaa muistoksi.