Kirjoittaja Aihe: Pikkuinen pikkuispiknikki pikkuisille Tampereella su 21.5.!  (Luettu 5918 kertaa)

pehmo

• Vieras
Miksi tässä foorumissa ei ole mahdollisuutta tykätä kuvista?  >:(

No aivan sama, nyt on ihailtavaa omistautumista miitinjärjestämiseen!  :peukku:

Comawhitedoll

Voi ei noi pöllöt!!! :love:

MURU

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
 :love: tästä päästään niihin saippuakupliin johon ei kyllästy ikinä...
 :)

hiitamus

• Vieras
Tää on jo SUNNUNTAINA MIETTIKÄÄ HEI  :love: oon ihan täpinöissäni, mitäköhän hyvää mä keksin mukaan evääks.

hiitamus

• Vieras
koska mä nyt olen kovin iso ja aikuinen ja silleen, kävin kysymässä pupukahvilastakin, ja sanottiin tervetuloa ja että he kyllä pitkittävät aukioloaikaansa jos sataa. :3 jeeee!

MURU

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
 :-\ huoks mitä tehdä kun kisu on kipee ja toipilas vielä aarghh en tykkää.. polkee tassujaan ja venyttelee kynsiään ei oo kivaa.. eikä reilua ei.. mahtavaa omaa aikaa ja vietän sen yksin kuumeessa aargh..

hiitamus

• Vieras
mau! Tämä on jo huomenna, muistakaa arvon pikkuiset ottaa vettä/mehua/limua mukaan riittävästi, taitaa olla kuuuuma päivä! :)

Ja Muru koittaa parantua, eiksje?  :love:

alice

Minäkin oon tulossa! Isi varmaan myös. Tuuaan iso pussi vaahtokarkkeja. Ja aion ottaa tarravihkon mukaan koska mä haluuuuun tollasen lohikäärmetarran! Ois myös ehkä parasta jos joku haluais vaihdella mun kans tarroja. Mulla on hurjan paljon kissatarroja ja sit on norsutarroja ja moottoripyörätarroja ja dinosauruksia ja vaikka mitä hienoja.

Hiita on ihan huippu ku järjestää pikkuispiknikin  :love:

minikettu

• Kanta-asiakas
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Minun pääsemiselle muodostui pari pienen pientä estettä (kuten kulkuväline- tai lähinnä sen puute, ja kipeä jalka), mutta jos ne päihitän, niin sitten minäkin tulen olemaan ihan ville vallaton! Tai ainakin ville, voi olla etten jaksa olla ihan vallaton. Katotaan.

Mutta muistakaa laittaa aurinkorasvaa, muuten kärähtää helposti. Ihan silleen muuten vaan muistutan, yhtään en itseäni toki polttanut tänään, enenen  O:-)

Comawhitedoll

Multa taitaapi jäädä nää riennot sittenkin välistä yhyy :'( Harmittaa todella paljon :( Mutta ois ihan superia, jossei nää sentään ihan viimesiki kokoontumisiksi jäisi, vaan järkkättäis uudelleenkin. Ois ihana päästä moikkaileen teitä kaikkia! :love:

MURU

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
 ;D mää tiesin sen jotenkin kooma heko muru pyörähtää paikalla kun kokemuksesta tietää et päivällä ei oo kuumetta ilta ja yö on tuskaisempaa sit taas no huomenna työterveyteen ja ne taas tuskissaan yrittää tunkea lastaa murun kurkkuun ja eihän siitä mitään tule ei... voisko saada sen antibioottireseptin suoraan kun tietää mikä vaivaa..nosti vaan sen kuumeen tällä kertaa...

MURU

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
 :-[ pohdin jo etukäteen et mis puolella sorsapuistoa aika laaja määritelmä etten sanoisi niin...

hiitamus

• Vieras
Meillä on täällä lätäkön rannalla violetti villaviltti, ihan näiden häkkien vieressä oikealla juna-asemalta katsoen. :)
« Viimeksi muokattu: 21.05.2017, 15:55 kirjoittanut hiitamus »

hiitamus

• Vieras
Mau, oli superkivaa!

laurapalmer

• Vieras
Toivottavasti oli kiva piknikki! Harmittaa kun itse en päässyt, tyhmät velvollisuudet. Mutta kesällä uudestaan jookosta niin pääsen kanssa mukaan  :love: