Baarin kannatusmaksut
Pilaa, koska tunteet pilaa kaikki hyvät jutut. Kun siinä on mukana rakkaushöpötystä niin draama lisääntyy ja aikaa käytetään enemmän riitelyyn kuin leikkimiseen. Toki se syventää suhdetta, mutta minulla on kokemusta vaan sen negatiivisista vaikutuksista.
Lainaus käyttäjältä: SnowJewel - 17.08.2017, 08:59Pilaa, koska tunteet pilaa kaikki hyvät jutut. Kun siinä on mukana rakkaushöpötystä niin draama lisääntyy ja aikaa käytetään enemmän riitelyyn kuin leikkimiseen. Toki se syventää suhdetta, mutta minulla on kokemusta vaan sen negatiivisista vaikutuksista.Kyyninen vastaus noin nuorelta mutta tutulta tuntuva viesti sisältyy siihen. Rakastumisen sijaan tämä kovasti muodikaskin "enemmän kuin kavereita mutta ei ny mitään seurustelua mut semmone joku outo" toimii hyvin Rakkaus on ruma sana ja pilaa parisuhteen.
Omistushalun voi tietty lopettaa kun suhde päättyy muttei se tarkoita ettei enään rakastais Ja suurinosa suhteista kuitenkin päättyy vaikka ois sovittu olla yhessa kunnes kuolema erottaa.Tuota ei varmaan moni käsitä mutta asiat voi tehdä oikein ja erota niin että molemmille jää vain hyvät muistot Romanttiseen rakkauspaskaan tuo ei välttämättä sovi mutta se ei oo mun juttu
Kiva viesti Tytyltä tosiaan, oon pitkälti samaa mieltä.MasterTre+40v, mun mielestä ja omalla kohdallani omistushalua ei tarvitse esiintyä myöskään suhteessa ollessa. En koe sitä mitenkään positiivisena asiana. Ite näen syvät suhteet pikemminkin niin, että 2 itsenäistä, vahvaa ihmistä haluavat olla yhteydessä toisiinsa. Kumpikaan ei halua viedä toisen vapautta, toisaalta suhteet ovat jatkuvaa kompromissien tekemistä ja sen yhteisen tasapainon löytämistä. Mulla on jo lähtökohtana se, etten pyri tai edes halua "omistaa" ketään, rakastaa saan, riippumatta siitä, rakastaako toinen mua edes takaisin. Suhde voi olla silti todella syvä, intiimi ja kasvattava, pitkäaikainenkin. Omalla kohdallani koen, että rakkaus vain syvenee, kun saan olla vapaa, ja kun tiedän, että toinen on myös aivan vapaa ja silti haluaa palata luokseni ja nauttii seurastani. Tietysti ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja elämäntilanteita, eikä mun elämäntapani sovi kaikille