Baarin kannatusmaksut
Hmmm... Itse tiedän kans näitä tapauksia, ettei haluta omaa puolisoa käyttää ja runnoa ihan täysillä. Sitä varten on sitten leikkikaverit.
Lainaus käyttäjältä: Galesi - 02.05.2017, 18:25 Uskon kyllä, että joillekin voi olla vaikeampaa nöyryyttää rakasta vaimoa ja lapsiensa äitiä kuin jotain 19v teinipillua joka suorastaan kerjää kaikkea ikävää ja uusia kokemuksia. Naurahdin. Kyllä me teinit ollaan niin käytännöllisiä! okei, jatkakaa
Uskon kyllä, että joillekin voi olla vaikeampaa nöyryyttää rakasta vaimoa ja lapsiensa äitiä kuin jotain 19v teinipillua joka suorastaan kerjää kaikkea ikävää ja uusia kokemuksia.
Sen dominoivan osapuolen puolelta se lässähdys tapahtui. Joillain se ikävä kyllä johtuu kaksinaismoralistisesta ajattelutavasta "arvottomia lutkia voi alistaa,nöyryyttää ja kohdella huonosti, omaa rakasta kumppania ei" olen kuullut tuon monta kertaa.Siksi olen edelleen sitä mieltä mitä joskus toiseen ketjuun kirjoitin, kaksi dominoivaa sopii paremmin yhteen kun dom ja sub (ellei kumpikin ole monoja).
Saa olla melkoinen truufakiiri joka pitää kymmenenkin vuotta suhteen dynamiikan siinä alkuperäisessä muodossaan. Jos se oli se hyvä. Kukin tyylillään.
Saman katon alla nyt ei oo mikään rakkauden mittari tai tavoite
"Tietysti jos ei pidä huolta siitä, että kasvetaan samaan suuntaan niin varmasti lässähtää." <- Tästä oon vähän eri mieltä. Mun mielestä ei ole edes mielekäs tavoite, että pitäisi kasvaa samaan suuntaan tai olla mahdollisimman samanlaisia. Tiedostan, että jokainen ihminen muuttuu joka hetki enemmän tai vähemmän, joten väistämättä myös "erilleenkasvua" tapahtuu jonkin verran. Mun mielestä oleellista on se, hyväksyykö ihmisten muuttumisen ja onko valmis tutustumaan itseensä ja toiseen aina uudelleen, avoimin ja lempein mielin. Jos pysyvyys on ihanne, se särkyy joka tapauksessa jossain vaiheessa: kaikki me rypistymme ja vanhenemme ja myös psyykkisiä muutoksia tulee väistämättä.