Baarin kannatusmaksut
Tekstin asiallisuudesta voi olla montaa mieltä.. Jos identifioisin itseni trans- tai muunsukupuoliseksi kokisin tekstin hyökkäykseksi.Naisenakin koin useita kohtia vähintään kyseenalaisiksi ja kirjoittajan sortuvan samaan johon väitti tekstissään erinäisten tahojen syyllistyvän.
Lainaus käyttäjältä: Lunttu - 21.04.2017, 21:26Tekstin asiallisuudesta voi olla montaa mieltä.. Jos identifioisin itseni trans- tai muunsukupuoliseksi kokisin tekstin hyökkäykseksi.Naisenakin koin useita kohtia vähintään kyseenalaisiksi ja kirjoittajan sortuvan samaan johon väitti tekstissään erinäisten tahojen syyllistyvän.Kaiken asiallisuudesta voi olla montaa mieltä. Minun mielestäni ei ole asiallista poistaa kyseistä tekstiä, mutta se tuskin sinua liikuttaa. En myöskään miehenä koe asialliseksi monia asioita joita tällä foorumilla eräät naiset kirjoittavat miehistä mutta ei taida liikuttaa sinua sekään. Miksi sinun tuntemuksesi on tärkeämpi kuin minun?
Lainaus käyttäjältä: Draugo - 21.04.2017, 21:45Lainaus käyttäjältä: Lunttu - 21.04.2017, 21:26Tekstin asiallisuudesta voi olla montaa mieltä.. Jos identifioisin itseni trans- tai muunsukupuoliseksi kokisin tekstin hyökkäykseksi.Naisenakin koin useita kohtia vähintään kyseenalaisiksi ja kirjoittajan sortuvan samaan johon väitti tekstissään erinäisten tahojen syyllistyvän.Kaiken asiallisuudesta voi olla montaa mieltä. Minun mielestäni ei ole asiallista poistaa kyseistä tekstiä, mutta se tuskin sinua liikuttaa. En myöskään miehenä koe asialliseksi monia asioita joita tällä foorumilla eräät naiset kirjoittavat miehistä mutta ei taida liikuttaa sinua sekään. Miksi sinun tuntemuksesi on tärkeämpi kuin minun?Sanoinko minun tuntemukseni olevan tärkeämpiä kuin sinun?En ota kantaa siihen myöskään että oliko teksti tarpeen poistaa vaan ilmaisin lähinnä ymmärtäväni miksi joku siitä loukkaantuu.Sitä en oikein ymmärrä ylipäänsä, tuon kyseisen ja muidenkin kaltaistensa keskustelujen kohdalla, miksi toiset kokevat asiakseen tyrmätä itseään koskemattomia asioita. Kuten tasa-arvoisesta avioliittolaistakin keskusteltaessa tuohon sävyyn mitätöitiin epätasa-arvoisen lain uhreiksi joutuvia, tuossa avauksessa mitätöitiin trans- ja muunsukupuolisia, ko. ryhmiin kuulumattoman toimesta. Porttiteoriakin mukana.. Siinäpä vasta asiallista argumentointia.
Käsi ylös kaikki jotka on yllättyneitä että hyvin perusteltu ja faktapohjaa sisältävä teksti sukupuoliasioista poistettiin
Kerrankin toksinen transfobinen cis-scum törky sai arvoisensa kohtelun. Iso käsi ylläpidolle! Edit:Lainaus käyttäjältä: Draugo - 21.04.2017, 21:20Käsi ylös kaikki jotka on yllättyneitä että hyvin perusteltu ja faktapohjaa sisältävä teksti sukupuoliasioista poistettiin Check your privilege.
Lainaus käyttäjältä: poisongrrrll - 21.04.2017, 22:40Kerrankin toksinen transfobinen cis-scum törky sai arvoisensa kohtelun. Iso käsi ylläpidolle! Edit:Lainaus käyttäjältä: Draugo - 21.04.2017, 21:20Käsi ylös kaikki jotka on yllättyneitä että hyvin perusteltu ja faktapohjaa sisältävä teksti sukupuoliasioista poistettiin Check your privilege. No huh huh, kyllä nyt oli jo sellanen argumentaation taso että paavikn varmaan alkaisi ateistiksi noin jykevillä perusteluilla. Kyllä nyt puntti tutisee.