Baarin kannatusmaksut
Kiinnostavahan nuo olisi edes kerran nähdä, mutta kyllä se hinta on este. Valitettavasti. En väitä, etteikö pääsylipun hinnalle olisi vastinetta, mutta majoitus 100e, junaliput yli 60e, kimppataksi kuulemma 30e, ja siihen päälle ruokailut reissun aikana ja alkoholi, jos sellaista haluaa nauttia. Siinä on bileille hintaa ja se ylimääräinen 50e on tuossa summassa ratkaiseva. Valitettavasti.
Lainaus käyttäjältä: Isrika - 29.04.2017, 23:46Kiinnostavahan nuo olisi edes kerran nähdä, mutta kyllä se hinta on este. Valitettavasti. En väitä, etteikö pääsylipun hinnalle olisi vastinetta, mutta majoitus 100e, junaliput yli 60e, kimppataksi kuulemma 30e, ja siihen päälle ruokailut reissun aikana ja alkoholi, jos sellaista haluaa nauttia. Siinä on bileille hintaa ja se ylimääräinen 50e on tuossa summassa ratkaiseva. Valitettavasti.WORD.
Tuohon aiempaan lisäyksenä vielä, että mekin ollaan kaksi pienituloista, mutta mieluummin jätän vaikka parit baarireissut väliin. Tampereelta tullessakin on helpompi yöpyö pääkaupunkiseudulla, kuin ajaa yöllä rättiväsyneen kotiin asti. Eli edelleen koen, että kyse on valinnoista. Jokainen tekee ne valinnat itse.Mutta hienoa on, että tällaisiakin tilaisuuksia on.
Lainaus käyttäjältä: nti N - 30.04.2017, 20:15Tuohon aiempaan lisäyksenä vielä, että mekin ollaan kaksi pienituloista, mutta mieluummin jätän vaikka parit baarireissut väliin. Tampereelta tullessakin on helpompi yöpyö pääkaupunkiseudulla, kuin ajaa yöllä rättiväsyneen kotiin asti. Eli edelleen koen, että kyse on valinnoista. Jokainen tekee ne valinnat itse.Mutta hienoa on, että tällaisiakin tilaisuuksia on.Pikkusen eri asia lähteä Tampereelta, kuin täältä Keskipohjanmaalta. Siinä tulee sellaset 300km ENEMMÄN matkustamista, kun täältä lähtee. Että EI, kyse ei aina ole valinnoista. Kyse on siitä, että rahaa ei yksinkertaisesti ole lähteä. Itse en baareissa käy, muttei silti ole ollut vielä varaa PP:ssä pistäytyä.