Baarin kannatusmaksut
Silti rohkenisin lähteä tuolle retkelle, koska ei olisi kiire.
Mahdolliset päivät olisivat siisLa 20.4.Su 21.4.La 27.4.Su 28.4.
Mukana olen. Pitää varmistaa tuo yks juttu.Lainaus käyttäjältä: DirtyPinky - 23.04.2017, 17:39Mahdolliset päivät olisivat siisLa 20.4.Su 21.4.La 27.4.Su 28.4.5. loppuun mutta mulle käy mikä viikonloppu vain. Kevät lämpenee koko ajan ja mitä enemmän on lämmintä sitä kivempaa on olla ulkona. Ensi viikolla on sitten ne goottibileet Mixeissä (28.5.). Tulkaa sinne, myös sinä DirtyPink! Hyvin pehmoiset kinkybileet, koska osan tiloista valtaa vaniljat Mielestäni tuollaiset bileet sopii kinkyaloittelijalle.
Lainaus käyttäjältä: Carma - 23.04.2017, 20:16Mukana olen. Pitää varmistaa tuo yks juttu.Lainaus käyttäjältä: DirtyPinky - 23.04.2017, 17:39Mahdolliset päivät olisivat siisLa 20.4.Su 21.4.La 27.4.Su 28.4.5. loppuun mutta mulle käy mikä viikonloppu vain. Kevät lämpenee koko ajan ja mitä enemmän on lämmintä sitä kivempaa on olla ulkona. Ensi viikolla on sitten ne goottibileet Mixeissä (28.5.). Tulkaa sinne, myös sinä DirtyPink! Hyvin pehmoiset kinkybileet, koska osan tiloista valtaa vaniljat Mielestäni tuollaiset bileet sopii kinkyaloittelijalle.Kiitos korjauksesta. Bileet varmaankin ovat 28.4.
Kävin juttusilla Poutalan grillialueen käytöstä. Olisi kiva, jos tähän tapahtumaan saa Rsyke ry:n siunauksen, kun ottaa huomioon, että tämä on innostanut uusia kinkyjäkin tulemaan mukaan. Miten tässä pitäisi toimia? Pip, Jalo, Dakini vai joku muu? Help me