Baarin kannatusmaksut
Kuulostaa kivalta idealta Paitsi mulla ei ole kypärää, mutta voinko silti osallistua?
Ot.. Tiivi, pitäskö järkkää oma fillarointi tänne vaikka vantaa-espoo-stadi... Itävantaalt-luukkaa(maggaran paisto)..-kuusijärvi uinti ja porukat sieltä ohjauksel tai paris ryhmäs opastettuna lähemmäs helsingin rajoja vaikka kahdessa osas,jne?!Manseen tosiaan pitkämatka roudata fillarit ja varusteet :/Tosin mun ehdotus olis ajankohdaks vasta 19.8 !! Tuolloin kuusijärvellä perinteikäs Teräs-sika-thriatlon.. Joten voitas vetää porukalla kinkysti (asustus) häppeningin teeman mukaisesti.. (Jotkut vois jopa osallistua leikkimielel itse kisaan (suosittua kun on porukoilla vetää tuo naamiaisasuissa!! Muistaakseni uinti 250m-10km fillari ja 3km juoksu:!HerraE
Kiinnostaa, mutta jäi pohdituttamaan, ehtä olisko tää enemmän "pyöräharrastajien kuntolenkki" vaiko "kevyt sunnuntaihöntsä"?Toisin sanoen: haittaako jos pyörässä ei oo vaihteita (tai saattaa niitä ollakin, en muista) ja talutan isoissa mäissä?En tajuu pyöristä mitään mut tykkään polkea HEH.
Lainaus käyttäjältä: Greta - 06.04.2017, 20:33Kiinnostaa, mutta jäi pohdituttamaan, ehtä olisko tää enemmän "pyöräharrastajien kuntolenkki" vaiko "kevyt sunnuntaihöntsä"?Toisin sanoen: haittaako jos pyörässä ei oo vaihteita (tai saattaa niitä ollakin, en muista) ja talutan isoissa mäissä?En tajuu pyöristä mitään mut tykkään polkea HEH.Tarkoitus olisi olla, lähempänä tuota kevyttä sunnutaihöntsää vaihteiden puoleen pärjää ilmankin niitä toki. Itsehän siinä sen työmäärän jokatapauksessa joudut tekemään
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 06.04.2017, 17:06Kuulostaa kivalta idealta Paitsi mulla ei ole kypärää, mutta voinko silti osallistua? Entä ilman satulaa?