Baarin kannatusmaksut
Kivun muoto ja se miten kipu tuotetaan vaikuttaa aivan helvetisti.Mä olen allerginen esim. piiskoille, mutta muhun voi tökkiä kuumaa terästä ja hymyilen vaa nätisti.Kaipa kivun sietämisessä on loppumetreillä kyse mielentilasta.
Seuraa kysymys kaikille itsensä sadistiksi luokitteleville ja muille, jotka tykkäävät rääkätä subeja omaksi ilokseen. Luin kerran jonkun domin mielipiteen siitä, että subin kipukynnyksellä ei ole mitään väliä session kiihottavuuden/jännittävyyden/hyvyyden kannalta. Hänen mukaansa sadisti ei nauti kätensä heiluttamisesta, vaan reaktioista, mitä sillä saa toisesta irti - eli sillä, kuinka kovaa toista saa piestä, ei ole niinkään väliä, pääasia vain että sattuu. … Painelevatko kevyehkö OTK-piiskaus ja rankka veri lentää -kipusessio samalla tavalla sadistien nappuloita, jos niillä vain saadaan samanlainen reaktio ulos eri kipukynnyksen omaavista subeista?
Sit toisaalta olin tässä ihan vasta sivustakatsojana eräässä piiskauksessa, jossa todella tehtiin töitä ja saatiin veri virtaamaan...
Mulla oli aikoinaan kipukynnys jota kuvailtiin "jäätäväksi".Se tosin johtu siitä, että vaikka oonkin runkkari maso, mä suljen kivun pois mielestäni samalla lailla kun tuossa yllä kuvaamani oikeat masot.
Niin... En yhtään osaa sanoa onko minulla korkea vai matala kipukynnys. Yli ei olla vielä menty... Olen kuitenkin sitä mieltä, että kyky vastaanottaa kipua vaihtelee tilanteesta ja päivästä toiseen. Liittyneekö hormonitoimintaan, en tiedä.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 26.06.2018, 22:11Mulla oli aikoinaan kipukynnys jota kuvailtiin "jäätäväksi".Se tosin johtu siitä, että vaikka oonkin runkkari maso, mä suljen kivun pois mielestäni samalla lailla kun tuossa yllä kuvaamani oikeat masot.Tuo kuulostaa enemmän dissoreaktiolta kuin kivunprosessoinnilta? Toisilla dissosiaatiokyky on huomattavasti parempi (johtuu varmaan harjoittelusta) kuin toisilla, mutta tässä varmaan päästään siihen kysymykseen että mikä on seksuaalista masokismista ja mikä on sitten noh jotain muuta "masokismia"? Minun käsitykseni seksuaalisesta masokismista on se, että sen kivun ottaa avoimesti vastaan, prosessoi ja nauttii siitä kivusta (eikä torju sitä tahdonvoimalla/dissoilulla).
Lainaus käyttäjältä: vila - 19.08.2018, 02:06Lainaus käyttäjältä: stoge - 26.06.2018, 22:11Mulla oli aikoinaan kipukynnys jota kuvailtiin "jäätäväksi".Se tosin johtu siitä, että vaikka oonkin runkkari maso, mä suljen kivun pois mielestäni samalla lailla kun tuossa yllä kuvaamani oikeat masot.Tuo kuulostaa enemmän dissoreaktiolta kuin kivunprosessoinnilta? Toisilla dissosiaatiokyky on huomattavasti parempi (johtuu varmaan harjoittelusta) kuin toisilla, mutta tässä varmaan päästään siihen kysymykseen että mikä on seksuaalista masokismista ja mikä on sitten noh jotain muuta "masokismia"? Minun käsitykseni seksuaalisesta masokismista on se, että sen kivun ottaa avoimesti vastaan, prosessoi ja nauttii siitä kivusta (eikä torju sitä tahdonvoimalla/dissoilulla).Kumpikin.Tilanteessa toiminnan näkee ulkopuolelta ja koska ei oo läsnä ei kipuakaan tunne.Toisaalta, yllättävässä tilanteessa jota ei voi ennakoida, siinäkään kipu ei tuota "normaalia" reaktiota.Tossa sekottuu monet asiat, varsinkin tilannepohjaisessa "kivussa", se kipu itsessään voi olla täysin sivuseikka ja ne muut asiattuo sen "nautinnon".Itsellä, varsinkin ennen, kivun prosessointi meni mun päässä niin, että se on olemassa mutta siitä ei välitä.Tätä en koskaan, ainakaan tietoisesti, oo harjoitellu.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 19.08.2018, 12:54Lainaus käyttäjältä: vila - 19.08.2018, 02:06Lainaus käyttäjältä: stoge - 26.06.2018, 22:11Mulla oli aikoinaan kipukynnys jota kuvailtiin "jäätäväksi".Se tosin johtu siitä, että vaikka oonkin runkkari maso, mä suljen kivun pois mielestäni samalla lailla kun tuossa yllä kuvaamani oikeat masot.Tuo kuulostaa enemmän dissoreaktiolta kuin kivunprosessoinnilta? Toisilla dissosiaatiokyky on huomattavasti parempi (johtuu varmaan harjoittelusta) kuin toisilla, mutta tässä varmaan päästään siihen kysymykseen että mikä on seksuaalista masokismista ja mikä on sitten noh jotain muuta "masokismia"? Minun käsitykseni seksuaalisesta masokismista on se, että sen kivun ottaa avoimesti vastaan, prosessoi ja nauttii siitä kivusta (eikä torju sitä tahdonvoimalla/dissoilulla).Kumpikin.Tilanteessa toiminnan näkee ulkopuolelta ja koska ei oo läsnä ei kipuakaan tunne.Toisaalta, yllättävässä tilanteessa jota ei voi ennakoida, siinäkään kipu ei tuota "normaalia" reaktiota.Tossa sekottuu monet asiat, varsinkin tilannepohjaisessa "kivussa", se kipu itsessään voi olla täysin sivuseikka ja ne muut asiattuo sen "nautinnon".Itsellä, varsinkin ennen, kivun prosessointi meni mun päässä niin, että se on olemassa mutta siitä ei välitä.Tätä en koskaan, ainakaan tietoisesti, oo harjoitellu.Dissoreaktiota ei yleensä voi hallita. Dissosiaatioon taipuvaisen täytyy treenata tosi paljon mentaalisesti, jotta sessio ei loppuviimetteeksi mene reisille liiallisen käsittelemättömän kivun takia. Tämä vaatii dommelta lähes yli-inhimillistä ihmisenlukutaitoa ja jos sub ei ole dissostaan edes tietoinen, voi jälki olla tosi rumaa.