Baarin kannatusmaksut
Vielä muistutuksena:Baarihenkilökunnalta tuli toive/käsky, että, kun me vähän niin kuin blokataan se koko päätila ja meitä on aika helkutin paljon siellä, niin joko siirtäisimme kiltisti tyhjät tuopit pöytien päätyihin mistä heidän on helpompi käydä ne noukkimassa tai kiikutamme niitä myös itse baaritiskille, kun haemme lisää juotavaa. Ei ole ylivoimainen tehtävä kenellekkään;)
Lainaus käyttäjältä: Galesi - 28.04.2017, 18:21Vielä muistutuksena:Baarihenkilökunnalta tuli toive/käsky, että, kun me vähän niin kuin blokataan se koko päätila ja meitä on aika helkutin paljon siellä, niin joko siirtäisimme kiltisti tyhjät tuopit pöytien päätyihin mistä heidän on helpompi käydä ne noukkimassa tai kiikutamme niitä myös itse baaritiskille, kun haemme lisää juotavaa. Ei ole ylivoimainen tehtävä kenellekkään;)Miksi tässä tuleepi mieleeni eräs kaukainen idea/tarina/näkymä suukapuloidusta kuminukesta sipsuttelemassa yyberikoroissa tissilöihin nipsattu tarjoitin tuoppiloista keikkuen ...
Lainaus käyttäjältä: Ruusu - 28.04.2017, 19:38Lainaus käyttäjältä: Galesi - 28.04.2017, 18:21Vielä muistutuksena:Baarihenkilökunnalta tuli toive/käsky, että, kun me vähän niin kuin blokataan se koko päätila ja meitä on aika helkutin paljon siellä, niin joko siirtäisimme kiltisti tyhjät tuopit pöytien päätyihin mistä heidän on helpompi käydä ne noukkimassa tai kiikutamme niitä myös itse baaritiskille, kun haemme lisää juotavaa. Ei ole ylivoimainen tehtävä kenellekkään;)Miksi tässä tuleepi mieleeni eräs kaukainen idea/tarina/näkymä suukapuloidusta kuminukesta sipsuttelemassa yyberikoroissa tissilöihin nipsattu tarjoitin tuoppiloista keikkuen ... Nostit heti kätesi pystyyn vapaaehtoisena?