Baarin kannatusmaksut
Tervetuloa, huhuista huolimatta ollaan oikeesti ihan ok kivoja.
Raskain mielin kirjoitan tätä, miitissä nähtiin nyt niin rajuja liikkeitä että henkikin oli salpaantua. Turvasanaakaan ei kuunneltu. Paheksun syvästi! Crocsit, tennissukat, ja nimeltämainitsematon henkilö (joka saaattoi olla kettu) (ja ei ainakaan se pieni) (eikä tällä kertaa hihaton), ikuiset traumat! Useat henkilöt ovat yksityisviesteillä minua lähestyneet, että heillekin on käynyt näin.
Lainaus käyttäjältä: hiitamus - 06.04.2017, 22:26Raskain mielin kirjoitan tätä, miitissä nähtiin nyt niin rajuja liikkeitä että henkikin oli salpaantua. Turvasanaakaan ei kuunneltu. Paheksun syvästi! Crocsit, tennissukat, ja nimeltämainitsematon henkilö (joka saaattoi olla kettu) (ja ei ainakaan se pieni) (eikä tällä kertaa hihaton), ikuiset traumat! Useat henkilöt ovat yksityisviesteillä minua lähestyneet, että heillekin on käynyt näin.Syvimmät anteeksi pyyntöni, yritän hallita smoothit moovssini ensikerralla. Oli liian rankat biisit, tämän takia lähti hanskasta.
Lainaus käyttäjältä: Fjellreven - 06.04.2017, 22:50Lainaus käyttäjältä: hiitamus - 06.04.2017, 22:26Raskain mielin kirjoitan tätä, miitissä nähtiin nyt niin rajuja liikkeitä että henkikin oli salpaantua. Turvasanaakaan ei kuunneltu. Paheksun syvästi! Crocsit, tennissukat, ja nimeltämainitsematon henkilö (joka saaattoi olla kettu) (ja ei ainakaan se pieni) (eikä tällä kertaa hihaton), ikuiset traumat! Useat henkilöt ovat yksityisviesteillä minua lähestyneet, että heillekin on käynyt näin.Syvimmät anteeksi pyyntöni, yritän hallita smoothit moovssini ensikerralla. Oli liian rankat biisit, tämän takia lähti hanskasta.Ketun tanssikurssi kinkyille, JOOOOOO