Äänestys

Onko kumppanin alusvaatteilla väliä?

On, jos kumppani on mies.
On, jos kumppani on nainen.
On, sukupuolesta riippumatta.
On, jos kumppani ristiinpukeutuu.
Ei ole väliä.

Kirjoittaja Aihe: Naiset: Onko kumppanin alusvaatteilla väliä?  (Luettu 7155 kertaa)

Qurat

• Majuri
  • Baarikärpänen
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Naiset: Onko kumppanin alusvaatteilla väliä?
« Vastaus #15 : 30.03.2017, 06:51 »
On hurjasti väliä. Täysin alaston nainen on vähä niikun taulu ilman kehystä. Skat, sukkanauhat yms Naiselliset vaatekappaleet vaan korostaa naisen kauneutta.
Naisilla tykkään nähä päällä stringejä, mutta miehilla taas stringit näyttää ällöttävalta. Joten miehilla kaikki muu on parempi. Itse suosin ouhempia hyvin istuvia boksereitä.

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #16 : 30.03.2017, 10:30 »
Mä oon helppo. Oon kommando.  :o

Nvriih

• Vieras
« Vastaus #17 : 30.03.2017, 18:40 »
En oikein omaa visuaalista silmää, joten samantekevää. :)

Jacinta

• Vieras
« Vastaus #18 : 30.03.2017, 20:04 »
Mulle itselle on väliä mitä MULLA on päällä. Tahdon kaunista mutta peittävää, viekoittelevaa.  ::) Mitä järkeä jos paljastaa heti kaiken. Raivostuttaa tämä läpinäkyvä alusvaatemuoti, mutta kaikki vaattehan on nykyään huonolaatusia rättejä.  :P Tykkään kyllä myös söpöistä puuvilla alkkareista joissa on esim. nalleja tai lintuja tai muuta suloista.

Tahdon ehdottomasti olla itse se tavarapuoli, joka ilahduttaa toista joten naisen tai miehen alusvaatevalinnoilla ei ole minulle niin väliä. Palvon toista vaatteet päällä tai ilman.  :)

newt

• Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #19 : 31.03.2017, 16:52 »
Miehillä kiinnostavampia on usein muut vaatteet, kuten juuri edellä mainitut farkut. Ilman yläosaa. Juu. Myös farkkumalliset nahkahousut kelpaa.

Naisia on kivempi katsella alusvaatteissa. Sukat, sukkanauhat, korsetit, kauniit rintaliivit, alushousut. Miksei stringitkin, jos sellaisissa tuntee olonsa seksikkääksi. Varsinaisen ronkeli en ole, mutta on väliä.

uneja

• Vieras
« Vastaus #20 : 05.04.2017, 21:53 »
Miulle ei ole väliä millaiset alusvaatteet toisella on kunhan hän itse viihtyy niissä. Hänen päälläähän ne ovat. Toki on plussaa jos hän joskus laittaa ylleen toivomani alusvaatteet materiaaleineen päivineen joista saan kiksit, kunhan hän viivtyy niissä itsekkin.

drizzle

• Vieras
« Vastaus #21 : 06.04.2017, 00:35 »
Tahdon ehdottomasti olla itse se tavarapuoli, joka ilahduttaa toista joten naisen tai miehen alusvaatevalinnoilla ei ole minulle niin väliä. Palvon toista vaatteet päällä tai ilman.  :)
Komppaan tätä! Mun koko päivä on paljon parempi aina kun tiedän, että mulla on jotain söpöä vaatteiden alla. Rakastan pitsisiä alusvaatteita, mutta tyttöystävän sormet tuppaa olemaan kovilla kun tykkää stimuloida vaatteiden läpi ja (halpa)pitsi on usein aika karheeta. Pitää lähteä metsästämään söpöjä alusvaatteita, joissa olis sileä pinta vähintään klitoriksen päällä  ;D

Mini-piip

• Vieras
« Vastaus #22 : 16.04.2017, 15:34 »
Itse olen kovin visuaalinen joten kyllä värähdän sisäisesti jos miehellä on 10v vanhat puuvillaiset venähtäneet äidin ostamat kalsarit jalassa... Parhaimmat kalsarit miehellä voi olla päällä on about tämmöset:

http://www.hugoboss.com/triple-pack-of-boxer-briefs-in-stretch-cotton-/hbeu50325403_001.html?cgid=23801#start=1

Naisilla mielellään vartalonmalliin sopivat alusvaatteet: ei harmaantuneet tai rikkinäiset, eikä stringejä pliis

momoi36

• Vieras
« Vastaus #23 : 16.04.2017, 15:48 »
tämä on jännä kun stringit ei miellytä naisia, hyvin jännää. :)

starling

• Vieras
« Vastaus #24 : 16.04.2017, 17:48 »
Mies kommandona mutta naisella kauniit härpättimet iiiiihania  :love: koskee myös itseäni, ja etenkin itseäni. Se on osa riemua, peittää ja tulla paljastetuksi.

datura

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Rouvan pelko on viisauden alku.
  • Galleria
« Vastaus #25 : 16.04.2017, 19:20 »
Rakastan kauniita alusvaatteita. Miesten alusvaatteet harvoin ovat ihan erityisen kiehtovia, joten sillä alalla pääsee jo pitkälle, kun ne ovat siistejä ja sopivia. Miehet, huolehtikaa alusvaatteistanne. Kalsareihin investointi ihan oikeasti kannattaa.

Ellu

« Vastaus #26 : 17.04.2017, 12:41 »
Ehjät, puhtaat, tiukat boxerit. Pappakalsarit tai löröt kulahtaneet on turn of. Speedot ei myöskään iske ja pitkät kalsarit on varmaan ne pahimmat. (onneksi ei vielä ole tullut vastaan). Parhaat varmaan farkut kommandona. Alkkarit ovat vain tiellä  ;)

DirtyPinky

• Vieras
« Vastaus #27 : 17.04.2017, 12:57 »
Ehjät, puhtaat, tiukat boxerit. Pappakalsarit tai löröt kulahtaneet on turn of. Speedot ei myöskään iske ja pitkät kalsarit on varmaan ne pahimmat. (onneksi ei vielä ole tullut vastaan). Parhaat varmaan farkut kommandona. Alkkarit ovat vain tiellä  ;)

Juuri näin. Jopa mun pitkät kalsarit on sport-mallia. Eipä tosin tällaisina talvina juuri tarvitse.

Pappakalsarit on aivan jäätäviä — erityisesti kulahtaneet puuvillaiset ja seuraavana kuvioidut keinokuituiset, ja mikään ei tunnu yhtä kauhealta päällä. Mieluummin voitelen anustapin chilikastikkeella, kuin pidän niitä päivän.

nti N

« Vastaus #28 : 21.04.2017, 09:39 »
Naisella kauniit alusvaatteet, miehellä siistit ja ilman mitään spiderman-kuvioita. Vanhat täysin kulahtaneet alusvaatteet miehellä viestii minulle välinpitämättömyyttä itsestään huolehtimisesta. Alusvaatteiden ei tarvitse olla mitkään merkkialusvaatteet, mutta siistit ja istuvat, jotta näyttää hyvältä. Naisille taas on kaikkea ihanaa hepenettä ja kyllähän niitä mieluusti katselee.

Athena

• Vieras
« Vastaus #29 : 22.04.2017, 02:08 »
Pidän miehillä ja naisille pitseistä  :love: