Baarin kannatusmaksut
Jaahas, tyttöset brättäilee ja Elmeri mamoilee......tästä voi tulla mielenkiintoista.....Kai mä jään sitten kotisohvalle
MoiPakko heittää löylyä kiukaalle.Minäkin ilmestyn paikalle vielä jonakin kertana. En kuitenkaan tänään.
Pisteet oikeasta kirjoitusasusta
Pienenä sivutwistinä huomautan, että miittiin tullaan sitten kommandona.Asia tarkistetaan jokaiselta paikan päällä...alkaen subiresta *muoks* jos muistan, otan raipan mukaan pöydälle - koristeeksi
Saapunen ihmettelemään höpinöitä tänään.Minut tunnistaa naamasta muuten kuulee ja harvoin näkee kun oon vähän hobitti
Kiitos te kaikki ihanat Mun vatsalihakset kiittää taas kipeänä illasta. Ja se Markku perkele.... Pitääkin koettaa, josko saadaan kaivettua kaveri vakiporukkaan osaksi..... Or not...
Lainaus käyttäjältä: Warguess - 01.04.2017, 12:27Kiitos te kaikki ihanat Mun vatsalihakset kiittää taas kipeänä illasta. Ja se Markku perkele.... Pitääkin koettaa, josko saadaan kaivettua kaveri vakiporukkaan osaksi..... Or not... Kokeillaan myös saada se rillon kaveri jengiin mukaan