Kirjoittaja Aihe: mitä ominaisuuksia dominoiva nainen arvostaa subissa  (Luettu 16783 kertaa)

Marimintti

Kysymys siis vain dominoiville/switch naisille, jotka haluavat kommentoida tähän ketjuun jotain asiallista, kiitos:) Ja Mastereille pahoittelut, tämä ketju on vain naisille.

Moni subi(mies) ihmettelee miksi seuraa ei löydy. Jos nyt ohitetaan asiat joille ei mitään mahda (esim. ikä, pituus jne.) niin mitä ominaisuuksia arvostatte subissa? Tarkoitan nyt vain opittavissa olevia ominaisuuksia. Jos vaikka joku tätä ketjua lukiessaan huomaisi asioita, joita jo osaa muttei ole osannut mainita tai asioita joita ei osaa ja haluaisi kenties opetella.

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: mitä ominaisuuksia dominoiva nainen arvostaa subissa
« Vastaus #1 : 31.10.2011, 17:20 »
Suhteen löytyminen ei varmaan saisi olla kiinni siitä, että jos en kelpaa tällaisena, sitten opettelen olemaan toisenlainen toisenlaisilla tavoilla.
Opetella ehtii suhteen sisäpuolellakin mikäli siihen on tarvetta. Mutta vain uusia tapoja tms. Ei opetella olemaan toisenlainen persoona.

Enemmän varmaankin katsotaan henkilökemioiden toimivuuteen ja jo vallitseviin ominaisuuksiin joista osa on geneettistä alkuperää.

Muutama asia johon voi vaikuttaa tulee mieleen. Ehkä enemmänkin jos jaksaisi ajatella, mutta nyt näin:

- Kehon reagointi. Kun tuotetaan kipua tai nautintoa, ilo työskennellä sellaisen ihmisen kanssa joka ei pidättele reaktioitaan vaan tuo ne esille silloin kun tuntuu siltä.

- Myös avoimmuus on plussaa. Kaikista ei ole puhujaksi eikä kommunikaatio suju jokaiselta mutta jos suinkin pystyy kannattaa yrittää.

- Siisteys ja hyvä hygienia.

- Alkoholi ei kuulu kuvioon, tosin absolutistikaan ei tarvitse olla.

Keiju

• Vieras
« Vastaus #2 : 31.10.2011, 17:38 »
Tämä on nyt vain minun vastaukseni ja minä olen oikukas ja monin tavoin hyvin valikoiva switchinkaltainen.

Arvostan - lo and behold! - avointa, tasaveroista kommunikaatioyhteyttä ja vahvaa, itsenäistä persoonaa. Minusta on nautinnollista nähdä kuinka voimakastahtoinen ja itsenäinen ihminen paljastaa minulle heikot puolensa ja alistuu edessäni. Enkä muuten tarkoita vahvuudella ja itsenäisyydellä mitään machoilua enkä varsinkaan kiukuttelua.

Tiedä sitten onko itsenäisyys opittavissa. Voi myös olla, että merkittävä osa dominoivista naisista pitää subeista, jotka ryömivät jo lähtökohtaisestikin lattian tasalla. Saatan olla poikkeus.

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #3 : 31.10.2011, 17:47 »

Arvostan - lo and behold! - avointa, tasaveroista kommunikaatioyhteyttä ja vahvaa, itsenäistä persoonaa. Minusta on nautinnollista nähdä kuinka voimakastahtoinen ja itsenäinen ihminen paljastaa minulle heikot puolensa ja alistuu edessäni. Enkä muuten tarkoita vahvuudella ja itsenäisyydellä mitään machoilua enkä varsinkaan kiukuttelua.

Tätä mietin myös, mutta kun kysyttiin opittavissa olevia asioita, jätin pois.
Komppaan Keijua täysillä.
Itsenäinen vahva ihminen jolla on oma elämä.

TragedyForYou

• Vieras
« Vastaus #4 : 31.10.2011, 17:49 »
Komppailen vahvasti LadyWhip:iä, persoona ratkaisee.
Yhteensopivuus BDSM:n saralla, mieltymykset ja elämänfilosofia ratkaisevat paljon nekin.
Itse minua miellyttää subi joka on masokistinen, näyttää reaktionsa eikä peittele niitä, kommunikoi ja keskustelee kanssani ja on muutenkin luotettava ja jolla on muutakin elämää kuin BDSM.
Ehkä etsisin vielä muitakin ominaisuuksia jos haussa olisi muutakin kuin sessiosubi. Aviossa onnellisesti olevana painopisteeni ovat kuitenkin noissa edellämainituissa ominaisuuksissa.
Plussaa on myös jalkojenhierontataidot- aidosti jaloista pitävä subi on ihan parhautta. Se, että vain käsken jonkun sitä tekemään eikä toinen ole siinä innolla mukana, ei tunnu minusta miltään.
Ulkoiset seikat ovat toissijaisia ja niissäkään ei ole olemassa mitään kaavaa mikä miellyttää ja mikä ei. Se useimmiten on vain "se jokin".

Tiivistettynä: keskustelutaitoinen, reagoiva ja luotettava masokisti joka ois vielä jalkafettari  >:D

TragedyForYou

• Vieras
« Vastaus #5 : 31.10.2011, 17:59 »
Ääh, nythän mä vasta huomasin..että alunperin kysyttiin opittavissa olevia juttuja eikä niitä ominaisuuksia mitkä ihmisellä ennestään jo on..
No tuota, meni oikeasti jo himpun verran vaikeammaksi.  ??? Sadistina voisin ajatella tietty että kipukynnystä voi kasvattaa harjoittelemalla, mutta jos sub ei alunperinkään siedä kipua niin lähtökohta on mielestäni huono.
Hyvä ja kohtelias käytös ovat tietenkin tärkeitä, niitäkin varmasti oppii ajan kanssa enemmän, kunnioitus syntyy ajan kanssa vaikka sitäkin on hyvä olla lähtökohtaisesti jo jonkin verran.

Olipas nyt jotenkin vaikea vastata...  :o

Nallu

« Vastaus #6 : 31.10.2011, 18:11 »
Arvostan sitä että minua kohdellaan kuin ihmistä. Monilla olisi oppimista siinä että minulla (dominoivalla) on tunteet, mielipiteet, persoona - en ole vain väline subin fantasioiden toteuttamiseen. Minulle on tärkeää se että henkilökemia kohtaa. Olisiko tässä sukupuolien välinen kuilu, naiset ajattelevat tunteella kun miehet hakevat keinoa päästä haluamaansa lopputulokseen? (kyllä, tahallinen kärjistys!)

Noin summa summarum, arvostan sitä että opitaan olemaan hötkyilemättä ja tutustutaan rauhassa. Ollaan läsnä. (Kaikki se sessiointi, leikkiminen yms tulee vasta sitten mikäli kemiat kohtaa)

roosa

• Vieras
« Vastaus #7 : 31.10.2011, 18:22 »
Mulle ei opittavilla asioilla ole mitään merkitystä. Alistuvan pitää olla sitä, mitä mieheltä muutenkin vaadin. Älykäs, fiksu, rohkea, kohtelias... Ja kykenevä kertomaan ja kuuntelemaan.

No okei, käsien käyttötaidosta saa plussaa. Sitä ehkä voi jopa opetella.  :)

Terhenneito

• Vieras
« Vastaus #8 : 31.10.2011, 23:38 »
Subin pitää osoittaa kehityskelpoisuutta.

Ensikohtaamisella ja julkisissa tiloissa ollessa pitää osata olla kohtelias ja käyttäytyä hyvin. Jos sub ei ole oppinut kohteliaisuuteen aiemmin, on se opetettavissa. Mutta asenteen pitää olla oikea - vastuuton hällä väliä -tyyppi, evvk-ihminen ei voisi vähempää kiinnostaa.

Ihmisen on myös hyvä osata kertoa tarpeistaan. Jos ei osaa, niin sitten opettelee.

Me kukaan ei olla valmiita. Siksi missä tahansa kohtaamisessa, uudessa ihmisessä ja ystävässä, pitäisi olla mahdollisuus tutustua ja löytää yhdessä. Estoinenkin ihminen voi olla kiinnostava, jos hän tunnistaa estonsa ja on halukas opettelemaan elämään niiden kanssa.

Lucrezia

• Vieras
« Vastaus #9 : 01.11.2011, 07:56 »
Eri subien kanssa tehdään hyvinkin erilaisia asioita ja heissä kaikissa on omat viehättävät piirteensä. Näin sessio-/makuuhuone-Dommen näkökulmasta katsottuna leikin on tarkoitus olla hauskaa subillekin eikä vain minulle, joten kyky kommunikoida on korkealle arvostettava asia - ja onneksi sitä voi kehittää.

En ole vielä havainnut itsessäni mainittavampia meedion taipumuksia, joten minulle täytyy ilmaista jotenkin muuten, mitä milloinkin haluaa. Jos puhuminen tuottaa vaikeuksia, voi vaikka kirjoitella ajatuksistaan.

Kommunikointikykyyn lasken myös reaktioiden näkyvyyden. Sulkeutuneempi ihminen voi oppia siinäkin ajan mittaan avoimemmaksi ja sillä lailla nauttimaan enemmän osastaan.

Kivunsietokyky on toinen arvostettava asia, jolla voi tehdä vaikutuksen ja sitäkin voi kehittää.

Jotenkin näitä kelaillessa tuli mieleen yksi kommentti, mitä toivottavasti en kuule koskaan session jälkeen: "oli ihan kivaa"  - vaikka se johtuisi vain itseilmaisun köyhyydestä.

minks

• Vieras
« Vastaus #10 : 03.11.2011, 12:28 »
kiteytettynä: asenne.

Elektra

• Vieras
« Vastaus #11 : 05.12.2011, 18:55 »
Mä arvostan subissa samoja ominaisuuksia kuin muutenkin arvostaisin miehessä. Hyvä mies on mukava, fiksu, pärjää hyvin, luotettava, hoitaa hommat eikä vaan lupaile, seurallinen, sosiaalisesti taitava, ivann äköinen ja normaali itsetuntoinen.
Ja kun kyse on subista, pitää nauttia aidosti alistumisesta, ja toisen käytettävissä olemisesta, sekä olla avoimin mielin. Avoimella mielellä (en keksinyt parempaa nimistystä) tarkoitan sitä että ei ole fakkiutunut johonkin yhteen ja  tiettyyn fantasiaan ja kuvitelmaan täsmälleen tietynlaisesta Dommesta ja tietynlaisesta alistumisesta/alistamisesta. D/s suhde on aina kahden ihmisen välinen, ja sitä ei voi suunnitella etukäteen,
vaan suhde muotoutuu juuri niiden kahden henkilön mukaiseksi. Tietysti reunaehtoja voi ja pitääkin olla, mutta yhden asian ihmiset jäävät helposti yksin. Minua ei kiinnosta sinänsä mikään yksittäinen asia, vaan leisesti se alistuvuus ja halua alistua. Se haluaako sitä toteuttaa olemalla piiskattavana tai nuolemalla kenkiä, näin esimerkinomaisesti, on melkoisen yhdentekevää loppujen lopuksi. Trkeämpää on se alistuneisuuden aste ja syvyys.

Viridian

« Vastaus #12 : 27.04.2014, 15:06 »
Pääsääntöisesti arvostan samoja taitoja, joita voi oppia myös vaniljasuhteissa naisten kanssa, jos haluaa.

Esimerkiksi se vaniljan harrastaminen on hyvä olla hanskassa, vaikkei sitä ikinä edes tarvitsisi, koska opetellakseen hyväksi vaniljaseksin eri osa-alueilla, joutuu selvittämään itselleen, miten naisia luetaan, miten niiden sieluntilaa tulkitaan, ja mistä ne pitävät. Useimmat miehet ovat mielestään hyviä vaniljaseksissä. Monilla tähän on hyvä syy, joillain kyse on itsepetoksesta tai väärintulkinnasta. Eli kannattaa opetella oikeasti hyväksi vaniljaseksissä. Paitsi että se on kivaa siitä toisesta, se on yleensä tekijällekin hauskempaa niin, ainakin pyydetään useammin hommiin.

Eli jos vaniljanaiset eivät ole tyytyväisiä taitoihisi seksin saralla, älä ajattele, että homman voi ratkaista rupeamalla subiksi, ja siirtämällä siten vastuun sille Dommelle. Jos olet tarpeeksi nuori, se on toki syy olla harjoitellut vähän tai ei ollenkaan, silloin saat ehkä anteeksi osaamattomuuden. Yrittämisen puutetta et silloinkaan.

Vir

IKRM

• V.I.P.
  • kizzzan Herra
  • Galleria
« Vastaus #13 : 27.04.2014, 22:07 »
joutuu selvittämään itselleen, miten naisia luetaan, miten niiden sieluntilaa tulkitaan, ja mistä ne pitävät.

Nyt ymmärrän miksi on vaikea olla sub-mies, tehtävähän on kertakaikkiaan mahdoton.

IKRM

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
« Vastaus #14 : 28.04.2014, 06:40 »
joutuu selvittämään itselleen, miten naisia luetaan, miten niiden sieluntilaa tulkitaan, ja mistä ne pitävät.

Nyt ymmärrän miksi on vaikea olla sub-mies, tehtävähän on kertakaikkiaan mahdoton.

IKRM

Kauan se kesti mutta lopulta joku muukin kun sub mies tajusi  >:D