Kirjoittaja Aihe: mitä ominaisuuksia dominoiva nainen arvostaa subissa  (Luettu 16784 kertaa)

Viridian

Vs: mitä ominaisuuksia dominoiva nainen arvostaa subissa
« Vastaus #15 : 28.04.2014, 08:13 »
joutuu selvittämään itselleen, miten naisia luetaan, miten niiden sieluntilaa tulkitaan, ja mistä ne pitävät.

Nyt ymmärrän miksi on vaikea olla sub-mies, tehtävähän on kertakaikkiaan mahdoton.

IKRM

Kauan se kesti mutta lopulta joku muukin kun sub mies tajusi  >:D

Otsikon mukaisesti kerroin, että näitä ominaisuuksia minä arvostan. Todennäköisesti joku muu ei arvosta tai tarvitse, muutenhan useampi opettelisi mainitut taidot. Ja jos ei opi, aina voi joko mennä sille naiselle, joka haluaa jotain muuta, tai ruveta masteriksi? Jos siis sen selvittäminen, mistä naiset/oma nainen pitävät, on tarpeen vain sub-miehille?

Mutta vakavasti puhuen, kyllä, ei ole helppoa oppia lukemaan naisia. Eikä hevosia, eikä koiria, eikä miehiä. Ne jotka osaa, ovat siksi erityisiä. Ai niin, ja tunnen minä montakin miestä jotka osaa, eikä edes tarvitse olla sub siihen, että on nähnyt tarpeelliseksi oppia.

Ja kyllä, naisena ja dommena harjoittelen ahkerasti sen selvittämistä, mitä miehistä voi lukea ilman, että tarvitsee kysyä, mikä niiden sieluntila milloinkin on, ja mistä kukin niistä pitää. Joskus onnistuu hyvin, joskus huonommin, mutta vaikka itse kehunkin, jopa minä olen vuosien varrella oppinut. Toivoa on siis muillakin.

Vir

ChickenRace

• Vieras
« Vastaus #16 : 28.04.2014, 08:38 »
Topiikin tematiikkaan sensuuremmin kantaa ottamatta.. CRn mielestä sukupuolella ei ole merkitystä millaista ihmistä on helpompi/vaikeampi lukea.. Itse uskon että tuo "kyky" on oikeastaan verrannollinen esim. Karismaan.. ?!? ts. eli osin synnynnäistä.. Hmmm

Riverlady

• Vieras
« Vastaus #17 : 28.04.2014, 21:38 »
mitä ominaisuuksia arvostatte subissa? Tarkoitan nyt vain opittavissa olevia ominaisuuksia.

Tähän täytyy kommentoida, että oppimistuloksia saa odottaa turhaan maailman tappiin, jos subilta on jäänyt puuttumaan tietty synnynnäinen ominaisuus, eli riittävän suuri oppimiskyky myös aikuisella iällä! Se saattaa aloittelevan subin oppimiskäyrä olla välillä hurjan jyrkkä ja jokainen seuraava Domme vaatia miekkoselta taas vähän toisenlaisia asioita kuin edelliset, yksilöitä kun tässä ollaan. Riittävästä oppimiskyvystä käytetään kai useammin nimitystä normaaliälyisyys - tässä tapauksessa Dommeen verrattuna. Oppimishalu puolestaan on yhtä kuin motivoituneisuus, eikä sitäkään voi subiin pitkällä aikavälillä pakottaa.

Jos nyt oletetaan, että oppimiskyky ja -halu ovat ok, niin mielelläni tahtoisin subin jolle ei tarvitsisi opettaa muuta kuin kinkyilyhommia tai -preferenssejäni. Minä kun kannatan aikuisia ihmissuhteita niin työssä kuin vapaa-ajalla, edellyttäisin löytäväni subimiehen, jolle minun tarvitsee opettaa juuri mainittujen kinkyilyhommien lisäksi lähinnä se, millaisena mä haluan kahvini ja mistä kaapeista / lokeroista mitkäkin välineet minun kotoani löytyvät. Käytöstapoja, itsenäistä elämää ilman mamman helmoissa roikkumista ja ihan perus seurusteluetikettiä en toivo joutuvani opettamaan täysi-ikäiselle, ja alaikäisiin taas en koske. Loppu onkin sitten fyysistä kemiaa, sitä kiinnostaako mua koskettaa kyseistä miestä. Jos ei ihan valtavat himot herää puolin ja toisin, jäljelle jää aina bilepiiskaus. Bilepiiskauksissa riittää, että suostun koskettamaan kättä pidemmällä  :)

juspu

• Vieras
« Vastaus #18 : 02.05.2014, 19:51 »
Kuulostavat ihan perus deittisetiltä nämä toiveet.

More_than_gender

• Vieras
« Vastaus #19 : 09.03.2016, 23:36 »
Mä en vois enää huutaa kovempaa kuinka tärkeetä mulle on että toinen kommunikoi. Kertoo mitä haluaa, miten pitää koskea ja auttaa mua saamaan ne tulemaan yms. Jos ei halua keskeyttää leikkiä niin vaikka ennen sitä.. Mut persoona kai ratkaisee lopulta tosi paljon ja se että toinen tykkää samoista asioista.

Mä nään niin paljon sitä ettei sanota jos ei tykänny jostai ja ei suostuta keskustelemaan seksistä, ja se on mun mielestä asia jonka todellakin voi opetelle. Ite oon sen joutunut opettelemaan kun en ensin yhtään uskaltanut sanoa mistään mitään. Seksistä ja sessioinnista tuli paljon parempaa ja miellyttävämpää ku vaa tarpeeksi monta kertaa pakotin itseni sanomaan asioita jotka tuntuu epämukavilta.

Lunttu

• V.I.P.
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
« Vastaus #20 : 10.03.2016, 06:09 »
Arvostan - lo and behold! - avointa, tasaveroista kommunikaatioyhteyttä ja vahvaa, itsenäistä persoonaa. Minusta on nautinnollista nähdä kuinka voimakastahtoinen ja itsenäinen ihminen paljastaa minulle heikot puolensa ja alistuu edessäni. Enkä muuten tarkoita vahvuudella ja itsenäisyydellä mitään machoilua enkä varsinkaan kiukuttelua.

Tiedä sitten onko itsenäisyys opittavissa. Voi myös olla, että merkittävä osa dominoivista naisista pitää subeista, jotka ryömivät jo lähtökohtaisestikin lattian tasalla. Saatan olla poikkeus.

Mä odotan tätä myös eli et todellakaan ole yksin ja uskon että meitä on muitakin.

Tähän toki itsellä vaikuttaa se että oma sessiokumppani on myös aviopuolisoni, mutta mitä noita subimiesten deitti-ilmoja yhtään olen seuraillut niin mikään ei ole isompi turn off niissäkään kuin kelle vain nöyrtyvä tossukka. Mita haastetta minulle sellaisessa olisi ja mitä alistamista siinä edes on jos toiselta tuntuu jo valmiiksi puuttuvan selkäranka? Vahvaa tahtoa on paljon mielekkäämpää taivuttaa tahtoonsa

LadyHera

• Vieras
« Vastaus #21 : 08.01.2018, 20:21 »
Minun kanssani pakosti opittava ominaisuus on kommunikointitaito. Jos on tuppisuu, niin en jaksa kahvittelua pidemmälle. Myös käytöstavat ja kommunikointi -yhdistelmä = minua ei subi keskeytä kun puhun. Ja jos vahingossa keskeyttää niin pyytää anteeksi. Tämä on peruskäytöstapoja ja opittavissa, jos vain haluaa. Haastan kysymyksillä ja hermostun, jos en saa vastausta. En kysy elämän tarkoitusta (tiedän jo että se on 42), en pankkitilin saldoa enkä edellisten kumppaneiden määrää ja keskipainoa. "Pidätkö kynttilöistä?"  Kyllä tai ei. "Kiinnostaisiko kynttilät?" Kyllä tai ei.

Kokeilunhalua arvostan. Jos ehdotan jotain uutta, niin ei heti tarvitse tyrmätä. En halua viillellä paloja pois enkä jättää pysyviä jälkiä. Eli avoimin mielin, rehellisesti. Opittavissa.

Rehellisyys. Jos on pää sekaisin työpäivän jälkeen eikä sessio kiinnosta: kommunikoi. Toisaalta myös sessiossa rehelliset reaktiot. Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin inisevä feikkaaja, joka samalla yrittää panna patjaan reikää.

Arvostan subia, joka ei todellakaan alistu kaikille heti. Normikäytöstavat ovat kaikille odotukseni, mutta kyllä varsinkin tutustuttaessa pitää olla selkärankaa ja pulssi. Vähän kerrallaan ote tiukkenee.

Arvostan sitä, että minua kohdellaan hyvin. Ehdotuksia ja pyyntöjä saa esittää kohtuudella, minähän sen päätän. Mutta toivomuslistat ja itku-potku-raivarit ?? Nope.