Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: submit - 23.03.2017, 20:03Lainaus käyttäjältä: Alexios - 23.03.2017, 19:29Lainaus käyttäjältä: submit - 23.03.2017, 17:19Hyvä Alexios, oletko keskustellut monenkin TM:n subin kanssa asiasta? Oletus ei aina ole totuus.Olen keskustellut useammankin sellaisen subin kanssa, joka ei halunnut tuontyyppistä järjestelyä, mutta on silti joutunut TM:ien persoonallisuusmuokkausyritysten kohteeksi.Tarkoitin subeja, jotka ovat tyytyväisiä ja pysyvät em. suhteissa.Ehkä tarkoitamme eri asioita. Minulle truemaster tarkoittaa sellaista domly domia, joka ajattelee olevansa etuoikeutettu saamaan alistumista kaikilta subeilta eikä välitä muiden tunteista. Yleensä sellainen on myös misogynisti ja syyttää feministejä kaikista ongelmista maan ja taivaan välissä. Jos puhutaan ihmisistä, jotka elää 24/7-suhteessa, jossa on yhteisesti sovitut valta-asetelmat (ei väliä millaiset), niin se on kai ihan master? Jos siihen lisää "true"-etuliitteen, niin minulle ainakin muodostuu kuva, että sitä pidetään ainoana oikeana tapana dominoida.
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 23.03.2017, 19:29Lainaus käyttäjältä: submit - 23.03.2017, 17:19Hyvä Alexios, oletko keskustellut monenkin TM:n subin kanssa asiasta? Oletus ei aina ole totuus.Olen keskustellut useammankin sellaisen subin kanssa, joka ei halunnut tuontyyppistä järjestelyä, mutta on silti joutunut TM:ien persoonallisuusmuokkausyritysten kohteeksi.Tarkoitin subeja, jotka ovat tyytyväisiä ja pysyvät em. suhteissa.
Lainaus käyttäjältä: submit - 23.03.2017, 17:19Hyvä Alexios, oletko keskustellut monenkin TM:n subin kanssa asiasta? Oletus ei aina ole totuus.Olen keskustellut useammankin sellaisen subin kanssa, joka ei halunnut tuontyyppistä järjestelyä, mutta on silti joutunut TM:ien persoonallisuusmuokkausyritysten kohteeksi.
Hyvä Alexios, oletko keskustellut monenkin TM:n subin kanssa asiasta? Oletus ei aina ole totuus.
Minä en tarkoita True Masterilla mitään tuollaista. Enkä usko, että kovinkaan moni itseään TM:ksi kutsuva henkilö myöskään. True Master on vain Master, joka kykenee hallitsemaan omaa elämäänsä ja vaatii kunnioitusta myös itseään kohtaan.
Lainaus käyttäjältä: Radien - 23.03.2017, 21:24Minä en tarkoita True Masterilla mitään tuollaista. Enkä usko, että kovinkaan moni itseään TM:ksi kutsuva henkilö myöskään. True Master on vain Master, joka kykenee hallitsemaan omaa elämäänsä ja vaatii kunnioitusta myös itseään kohtaan.Eli siis tavallinen master ei kykene hallitsemaan omaa elämäänsä eikä vaadi kunnioitusta itseään kohtaan? Vai mikä tässä on ero?
Kolumni on sanoma- tai aikakauslehdessä omalla palstallaan säännöllisesti julkaistava lyhyt kirjoitus, jossa toimittaja tai avustaja esittää oman mielipiteensä jostakin ajankohtaisesta aiheesta. Kolumnisteiksi pyydetään usein poliitikkoja tai muita julkisuuden henkilöitä. Kolumni eroaa uutisesta siten, että kirjoittaja esittää siinä henkilökohtaisen mielipiteensä ja tarkastelee asiaa vain valitsemastaan näkökulmasta. Lisäksi kolumneissa voidaan käyttää uutista laajemmin eri tyylikeinoja kuten ironiaa tai huumoria. Kolumnin tyylilajiin kuuluu, että kirjoittajalla on oikeus piikitellä ja esittää olevansa oikeassa
Kiitos ylläpidolle.