Baarin kannatusmaksut
Juurikin niin. Muistan itse kun avasin Baarin ensimmäisiä kertoja ja silmät pyöreänä luin kirjoituksia "oikeasta" tavasta toteuttaa BDSM-taipumuksiaan...monesti oli lähellä etten ryöminyt kaappiini takaisin ja jäänyt sinne. Olen kuitenkin saanut tavata upeita ihmisiä ja keskustella monista asioista jotka mieltäni ovat askarruttaneet ja ne luotaantyöntävät "truut" jätän nykyisin vain huomioimatta...Olen alistuva, mutta päätän itse miten ja kenelle alistun. En mahdu lokeroon ja hyvästä syystä (Oikeanlaisen D:n kanssa) menen myös sinne epämukavuusalueelle.....herroittelu lähinnä naurattaa ja osoitan kyllä kunnioitusta muilla tavoin silloin kun se on ansaittua.Se wannabekarkkikauppasubi
Alistuminen on vitsi siinä vaiheessa kun alistuja päättää paljonko alistuu mutta alistuvalla pitää olla sen verran järkeä päässä ettei kenen tahansa leluksi ala
Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 21.03.2017, 22:38Alistuminen on vitsi siinä vaiheessa kun alistuja päättää paljonko alistuu mutta alistuvalla pitää olla sen verran järkeä päässä ettei kenen tahansa leluksi ala Miten se on vitsi, ettei alistuva kykene luottamaan Alistajaan niin paljon että kykenisi menemään epämukavuusalueelleen? Alistumisen vastapaino on aina luottamus.
Sivusta huutelen uutena baarikinksterinä että tällaiset kommentit herättää itsessä karvat pystyyn ja on myös osasyy miksen kenenkään kanssa tästä skenestä ole sessioinut vaikka kiinnostusta periaatteessa löytyy. En myöskään identifioi itseäni puhtaaksi subiksi vaan kytkimeksi. Pidän aika kurjana asennetta jossa halveksitaan ulkopuolisten ihmisten tapoja alistua eikä omaan päähän mahdu kenen etua se ajaa Radienia komppailen siinä että kaikki lähtee luottamuksesta - ellen luota, en todellakaan anna rajatonta käyttöoikeutta kehooni. Ei se ihminen välttämättä ole epäluotettava, se vaan ei tunnu mukavalta siinä dynamiikassa alistua. Kunnioituksen pitää imo toimia kumpaankin suuntaa - ei pelkästään subina dominoivaa, vaan dominoivan myös subia ja antaa subille sitä tilaa kehittyä siinä suhteessa jos on kehittyäkseen. Kait se omista rajoista kiinnipitäminen sitten on sitä paljon parjattua karkkikauppasubeilua - joku toinen saattaisi kyllä keksiä sille astetta epämairittelevampia ilmaisuja
Kait se omista rajoista kiinnipitäminen sitten on sitä paljon parjattua karkkikauppasubeilua - joku toinen saattaisi kyllä keksiä sille astetta epämairittelevampia ilmaisuja
Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 21.03.2017, 22:38Alistuminen on vitsi siinä vaiheessa kun alistuja päättää paljonko alistuu mutta alistuvalla pitää olla sen verran järkeä päässä ettei kenen tahansa leluksi ala Sivusta huutelen uutena baarikinksterinä että tällaiset kommentit herättää itsessä karvat pystyyn ja on myös osasyy miksen kenenkään kanssa tästä skenestä ole sessioinut vaikka kiinnostusta periaatteessa löytyy. En myöskään identifioi itseäni puhtaaksi subiksi vaan kytkimeksi. Pidän aika kurjana asennetta jossa halveksitaan ulkopuolisten ihmisten tapoja alistua eikä omaan päähän mahdu kenen etua se ajaa Radienia komppailen siinä että kaikki lähtee luottamuksesta - ellen luota, en todellakaan anna rajatonta käyttöoikeutta kehooni. Ei se ihminen välttämättä ole epäluotettava, se vaan ei tunnu mukavalta siinä dynamiikassa alistua. Kunnioituksen pitää imo toimia kumpaankin suuntaa - ei pelkästään subina dominoivaa, vaan dominoivan myös subia ja antaa subille sitä tilaa kehittyä siinä suhteessa jos on kehittyäkseen. Kait se omista rajoista kiinnipitäminen sitten on sitä paljon parjattua karkkikauppasubeilua - joku toinen saattaisi kyllä keksiä sille astetta epämairittelevampia ilmaisuja
Jotkut kokevat alistuvansa vasta kun ovat epämukavuusalueella.
Lainaus käyttäjältä: IlonaSinulle - 21.03.2017, 22:00Juurikin niin. Muistan itse kun avasin Baarin ensimmäisiä kertoja ja silmät pyöreänä luin kirjoituksia "oikeasta" tavasta toteuttaa BDSM-taipumuksiaan...monesti oli lähellä etten ryöminyt kaappiini takaisin ja jäänyt sinne. Olen kuitenkin saanut tavata upeita ihmisiä ja keskustella monista asioista jotka mieltäni ovat askarruttaneet ja ne luotaantyöntävät "truut" jätän nykyisin vain huomioimatta...Olen alistuva, mutta päätän itse miten ja kenelle alistun. En mahdu lokeroon ja hyvästä syystä (Oikeanlaisen D:n kanssa) menen myös sinne epämukavuusalueelle.....herroittelu lähinnä naurattaa ja osoitan kyllä kunnioitusta muilla tavoin silloin kun se on ansaittua.Se wannabekarkkikauppasubi Ethän kuitenkaan tuomitse truemastereita ilman kokemusta heistä ? Oma vaikutelma heistä on hyvinkin positiivinen ja arvostan paljon enemmän ihmisiä jotka ei nuole persettä saadakseen vähän pillua vaan tekee sitä omaa juttuaan Alistuminen on vitsi siinä vaiheessa kun alistuja päättää paljonko alistuu mutta alistuvalla pitää olla sen verran järkeä päässä ettei kenen tahansa leluksi ala T. Baarin ainoa Mies joka ei ole truemaster mutta osallistuessaan truemaster keskusteluun suvaitsee myös heidät