Kirjoittaja Aihe: Lokerointi, hyödyt, haitat ja tavalliset väärinymmärrykset.  (Luettu 8944 kertaa)

Switchy

• Vieras
Mielenkiintoisia ajatuksia Radien, mutta mulle tuli heti mieleen mun paras ystävä, jonka perusluonne on dominoiva, mutta hänelle on ihan supertärkeää että esim. porukassa kaikilla on hyvä olla. Hän myös ei ikinä draamaile, riitele ym., ja hänellä on joku ihmeen tarve puuttua aina, jos jotkut riitelee tai jopa tappelee, miehet tai naiset. Tiedän kyllä oikeastaan mistä hänen luonteensa johtuu, ollaan tunnettu 7 vuotiaasta.. Mutta tuli vaan mieleen, että voiko noita oikeen yleistää..? Mutta ei hän parisuhteessa halua olla mitenkään erityisesti dominoiva, hän sanoi tästä nykyisestä miehestään mulle alussa, että jos hän ei saa tuota "Pekkaa" ärähtämään kertaakaan takaisin kunnolla, hän jättää sen. "Pekka" kuitenkin lopulta ärähti ;), ja ovat olleet jo vuosia onnellisia :) Toisaalta, en ehkä ymmärtänyt välttämättä pointtiasi oikein, joten meni varmaan asian vierestä.
« Viimeksi muokattu: 21.03.2017, 22:02 kirjoittanut Switchy »

Radien

• Vieras
En tunne sun ystävää, joten en tietenkään voi sanoa hänestä mitään. Ei ole mitenkään harvinaista, että naiset yrittävät pakottaa puolisoitaan dominoimaan itseään. Taitaa olla itseasiassa ihan yleistä käyttäytyä "ihan miten sattuu", että saataisiin se toinen ärähtämään. Se on sitten eri asia, että meneekö siinä vaiheessa nainen vaihtoon vai alkaako mies käyttäytymään dominoivammin. Eräässä varsin legendaarisessa "1950-luvun avioliitto-oppaassa" Fascinating Womanhood puhutaan juuri tuosta ilmiöstä - ja siitä miksi luontaisesti dominoivat miehet reagoivat sellaiseen niin huonosti.

Switchy

• Vieras
Hmm.. Toi oli kyllä hyvä pointti "luontaisesti dominoivat miehet reagoivat huonosti", tiedän mitä tarkotat, mutta juu, tuo mun viesti meni vähän ehkä ohi aiheen.

Nick

• Vieras
Lokerointi helpottaa

Taloushallinnon ihmiset ovat sitä ja insinöörit tätä....osin asiassa on perääkin.

Parisuhdemarkkinoilla jako kahteen; panisin, en panisi luo sen helpon pohjan.

Kinkyskenessä lokerointi onkin haastavampaa. Ensinnäkin turkulaiset, tamperelaiset ja muut urpot. SItten trangenderit, nahkaan pukeutuvat ja anaalineitsyet. Sitten me naistenvihaajat ja kolmantena ääriryhmänä mielensäpahoittajien ykköset ja yllättäen arkkitehdit jäävät nyt hopealle. Nimittäin non-CIS porukka vetää pisteet himaan sata nolla. Pahoittaakseen siitäkin mielensä. Vittu me mistään pahastuta! Mitä sortoa!

Muistinko mainita vielä ne kaikki pinnan alla vaanivat henkisesti sekaisin olevat uuden lihan metsästäjät jotka aiheuttavat traumoja? Toisen kuin me truumassut jotka vaan saunotaan ja ollaan muuten vaan ilkeitä. Sekä vihataan naisia. Ei ole helppoa, lokerointiin menee tekemisen sijaan koko elinikä. Ainakin valveillaoloaika.

Tähän loppuun vielä muistuttaisin viattomia, nuoria, kauniita, älykkäitä, rikkaita, terveitä, lapsettomia, hoikkia, hyvätissisiä ja ah niin hyvin kimppaseksissä (massu plus kolmesta äärettömään määrään ihania naisia) pärjääviä, kurlaavia ja rinnoille valuttavia neitosia ottamaan välittömästi yhteyttä allekirjottaneeseen koska se nyt vaan on paras, turvallisin ja samalla vaarallisin, hienoin ja upeinta mahdollisia kokemuksia tarjoava tapa päästä sisäpiiriin ja ainoan oikea tie BDSM harrastus- tai itseasiassa elämäntavan tiukimpaan ytimeen.

D79Mies

• Baarikärpänen
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Tuossa Radienilla on ollut niin hyviä pointteja, että pitää oikein prosessoida. ;)

chilinen

• Vieras
Lokerointi helpottaa

Taloushallinnon ihmiset ovat sitä ja insinöörit tätä....osin asiassa on perääkin.

Parisuhdemarkkinoilla jako kahteen; panisin, en panisi luo sen helpon pohjan.

Kinkyskenessä lokerointi onkin haastavampaa. Ensinnäkin turkulaiset, tamperelaiset ja muut urpot. SItten trangenderit, nahkaan pukeutuvat ja anaalineitsyet. Sitten me naistenvihaajat ja kolmantena ääriryhmänä mielensäpahoittajien ykköset ja yllättäen arkkitehdit jäävät nyt hopealle. Nimittäin non-CIS porukka vetää pisteet himaan sata nolla. Pahoittaakseen siitäkin mielensä. Vittu me mistään pahastuta! Mitä sortoa!

Muistinko mainita vielä ne kaikki pinnan alla vaanivat henkisesti sekaisin olevat uuden lihan metsästäjät jotka aiheuttavat traumoja? Toisen kuin me truumassut jotka vaan saunotaan ja ollaan muuten vaan ilkeitä. Sekä vihataan naisia. Ei ole helppoa, lokerointiin menee tekemisen sijaan koko elinikä. Ainakin valveillaoloaika.

Tähän loppuun vielä muistuttaisin viattomia, nuoria, kauniita, älykkäitä, rikkaita, terveitä, lapsettomia, hoikkia, hyvätissisiä ja ah niin hyvin kimppaseksissä (massu plus kolmesta äärettömään määrään ihania naisia) pärjääviä, kurlaavia ja rinnoille valuttavia neitosia ottamaan välittömästi yhteyttä allekirjottaneeseen koska se nyt vaan on paras, turvallisin ja samalla vaarallisin, hienoin ja upeinta mahdollisia kokemuksia tarjoava tapa päästä sisäpiiriin ja ainoan oikea tie BDSM harrastus- tai itseasiassa elämäntavan tiukimpaan ytimeen.

Nyt en voi kuin kompata ja nauraa:D Tässä kulminoituvat juurikin ne kaikki lokeroitumisen klassikot :D Ja sanon tämän satiirina, jottei tulisi lisää loukkaantumisia. Yhdelle toinen juttu toimii, toiselle ei. Setassa on iisiä, ne sentään tappelee homojen, lesbojen, bi-ihmisten, transsukupuolisten jne kanssa.BDSM-skenessä tapellaan välillä siitäkin, kenen fetissi on tärkein, ja missä genressä. Voi huoh. Ihan sama, jokainen olkoon oma itsensä.

Aino

• Vieras
Itelläni palaa käpy jos henkilö toitottaa "ettei mahdu mihinkään lokeroon". Se on vaan älyllistä laiskuutta jolla henkilö nostaa itsensä sellaiselle jalustalle, jossa hän on kaiken kategorisoinnin ulkopuolella. Ikään kuin hän olisi jokin maallisen järjen ulottumattomissa oleva kvanttimassa, jonka pukeminen rahvaanomaisiksi sanoiksi ja käsitteiksi olisi jotenkin loukkaava hänen erinomaisuudelleen.

Ah! Tää pelasti mun päivän ja ehkä koko viikon!  :D Vihdoinkin lokero, johon sovin täydellisesti!  ;D Olen maallisen järjen ulottumattomissa oleva kvanttimassa, jonka pukeminen rahvaanomaisiksi sanoiksi ja käsitteiksi loukkaisi erinomaisuuttani.  O:-) En olisi sitä ikinä osannut näin hyvin kiteyttää, kiitos!  :love: :-*

Seuranhaun kannalta oon lokerointia enemmän aina arvostanut molemminpuolista kykyä kommunikoida ja kertoa omia tarpeita ja mieltymyksiä. Lokerointi ongelmallisimmillaan saa aikaan sen, että ihmiseen suhtautuu ensisijaisesti lokeronsa edustajana, ja tekee sen perusteella oletuksia, jotka eivät pidä yhtään paikkaansa.

Dolores

• Vieras
Itelläni palaa käpy jos henkilö toitottaa "ettei mahdu mihinkään lokeroon". Se on vaan älyllistä laiskuutta jolla henkilö nostaa itsensä sellaiselle jalustalle, jossa hän on kaiken kategorisoinnin ulkopuolella. Ikään kuin hän olisi jokin maallisen järjen ulottumattomissa oleva kvanttimassa, jonka pukeminen rahvaanomaisiksi sanoiksi ja käsitteiksi olisi jotenkin loukkaava hänen erinomaisuudelleen.

Ah! Tää pelasti mun päivän ja ehkä koko viikon!  :D Vihdoinkin lokero, johon sovin täydellisesti!  ;D Olen maallisen järjen ulottumattomissa oleva kvanttimassa, jonka pukeminen rahvaanomaisiksi sanoiksi ja käsitteiksi loukkaisi erinomaisuuttani.  O:-) En olisi sitä ikinä osannut näin hyvin kiteyttää, kiitos!  :love: :-*

Seuranhaun kannalta oon lokerointia enemmän aina arvostanut molemminpuolista kykyä kommunikoida ja kertoa omia tarpeita ja mieltymyksiä. Lokerointi ongelmallisimmillaan saa aikaan sen, että ihmiseen suhtautuu ensisijaisesti lokeronsa edustajana, ja tekee sen perusteella oletuksia, jotka eivät pidä yhtään paikkaansa.

Kyllä, aivan mahtava kuvaus!  :love:

Koen itse joskus ikävänä sen, että minuun suhtaudutaan ja minun oletetaan olevan subi. Esim miiteissä ja bileissä. Joo, joskus alistun mulle tärkeille ihmisille. Mutta mä olen ensisijaisesti kokonainen ihminen, jossa on monia puolia. Jos joku lokero pitäisi valita niin olen aina masokisti. Konseptina alistuminen on minulle edelleen hieman mysteeri.

Tiia (Niina)

Miten teidän mirlestä lokerointia tulisi käyttää oikein?

Yksi melko toimiva ihmisystävällinen vinkki on itsemäärittelyoikeuden kunnioittaminen.

Ah! Tää pelasti mun päivän ja ehkä koko viikon!  :D Vihdoinkin lokero, johon sovin täydellisesti!  ;D Olen maallisen järjen ulottumattomissa oleva kvanttimassa, jonka pukeminen rahvaanomaisiksi sanoiksi ja käsitteiksi loukkaisi erinomaisuuttani.

Hear hear. Ihanaa, että joku vihdoinkin näkee ja huomioi myös meidät järjen ulottumattomissa olevat kvanttimassat.  :love:

Switchy

• Vieras
Oletetaan olevan subi ja suhtaudutaan subina kuulostivat aika jänniltä :) Olettaminen on tietty ihan eri, mutta mitä on suhtaudutaan subina? :)

Dolores

• Vieras
Oletetaan olevan subi ja suhtaudutaan subina kuulostivat aika jänniltä :) Olettaminen on tietty ihan eri, mutta mitä on suhtaudutaan subina? :)

Tarkoitin, että toinen, vieras ihminen käyttäytyy kuin olisin hänen subinsa. Koska enkös muka alistu kaikille? Mutta onneksi tällaisia henkilöitä on harvassa. Pääsääntöisesti kinky-tapahtumissa käyttäydytään paljon paremmin kuin vaikka vaniljaisissa yökerhoissa.

Switchy

• Vieras
Okei, joo, tajusin :)

Qurat

• Majuri
  • Baarikärpänen
  • I´m really bad..
  • Galleria
Tää voi nyt ollaa monelle "lokeroinnin ulkopuolella" oleville hiukan julma ja rankka käsitteltävä, mutta lokeroin ne kaikki, kuka väittää olevansa jonkun lokeron ulkopuolella, "uniikki" lokeroon.

Siitäs saite! >:D

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Tietenkin olen uniikki ! " minua on vain 1 " Ääritarkka lokerointi on kiva jos hakee  hyvin tarkasti määriteltyä

kohdetta tyyliin vain metallikorkoiset saappaat sytyttää ja kun KAIKKI käyttää vain sitä lokeroa mitä hakee

kautta tarjoaa minun ei tarvitse 5 tuntia käyttää etsiäkseni onko juuri tuota tarjolla vaan katson sen lokeron

jippijai jee siellähän on 1 " viesti " aikaakin meni vain 30 sekunttia. juu tiedän kukaan ei tajua mun pointtia =)

Feird

• Vieras
Ne jotka ei mahdu mihinkään lokeroon voi kokeilla laihdutuskuuria... ;D