Baarin kannatusmaksut
Lokerointi helpottaa Taloushallinnon ihmiset ovat sitä ja insinöörit tätä....osin asiassa on perääkin.Parisuhdemarkkinoilla jako kahteen; panisin, en panisi luo sen helpon pohjan.Kinkyskenessä lokerointi onkin haastavampaa. Ensinnäkin turkulaiset, tamperelaiset ja muut urpot. SItten trangenderit, nahkaan pukeutuvat ja anaalineitsyet. Sitten me naistenvihaajat ja kolmantena ääriryhmänä mielensäpahoittajien ykköset ja yllättäen arkkitehdit jäävät nyt hopealle. Nimittäin non-CIS porukka vetää pisteet himaan sata nolla. Pahoittaakseen siitäkin mielensä. Vittu me mistään pahastuta! Mitä sortoa!Muistinko mainita vielä ne kaikki pinnan alla vaanivat henkisesti sekaisin olevat uuden lihan metsästäjät jotka aiheuttavat traumoja? Toisen kuin me truumassut jotka vaan saunotaan ja ollaan muuten vaan ilkeitä. Sekä vihataan naisia. Ei ole helppoa, lokerointiin menee tekemisen sijaan koko elinikä. Ainakin valveillaoloaika.Tähän loppuun vielä muistuttaisin viattomia, nuoria, kauniita, älykkäitä, rikkaita, terveitä, lapsettomia, hoikkia, hyvätissisiä ja ah niin hyvin kimppaseksissä (massu plus kolmesta äärettömään määrään ihania naisia) pärjääviä, kurlaavia ja rinnoille valuttavia neitosia ottamaan välittömästi yhteyttä allekirjottaneeseen koska se nyt vaan on paras, turvallisin ja samalla vaarallisin, hienoin ja upeinta mahdollisia kokemuksia tarjoava tapa päästä sisäpiiriin ja ainoan oikea tie BDSM harrastus- tai itseasiassa elämäntavan tiukimpaan ytimeen.
Itelläni palaa käpy jos henkilö toitottaa "ettei mahdu mihinkään lokeroon". Se on vaan älyllistä laiskuutta jolla henkilö nostaa itsensä sellaiselle jalustalle, jossa hän on kaiken kategorisoinnin ulkopuolella. Ikään kuin hän olisi jokin maallisen järjen ulottumattomissa oleva kvanttimassa, jonka pukeminen rahvaanomaisiksi sanoiksi ja käsitteiksi olisi jotenkin loukkaava hänen erinomaisuudelleen.
Lainaus käyttäjältä: Raduni - 18.03.2017, 15:48Itelläni palaa käpy jos henkilö toitottaa "ettei mahdu mihinkään lokeroon". Se on vaan älyllistä laiskuutta jolla henkilö nostaa itsensä sellaiselle jalustalle, jossa hän on kaiken kategorisoinnin ulkopuolella. Ikään kuin hän olisi jokin maallisen järjen ulottumattomissa oleva kvanttimassa, jonka pukeminen rahvaanomaisiksi sanoiksi ja käsitteiksi olisi jotenkin loukkaava hänen erinomaisuudelleen.Ah! Tää pelasti mun päivän ja ehkä koko viikon! Vihdoinkin lokero, johon sovin täydellisesti! Olen maallisen järjen ulottumattomissa oleva kvanttimassa, jonka pukeminen rahvaanomaisiksi sanoiksi ja käsitteiksi loukkaisi erinomaisuuttani. En olisi sitä ikinä osannut näin hyvin kiteyttää, kiitos! Seuranhaun kannalta oon lokerointia enemmän aina arvostanut molemminpuolista kykyä kommunikoida ja kertoa omia tarpeita ja mieltymyksiä. Lokerointi ongelmallisimmillaan saa aikaan sen, että ihmiseen suhtautuu ensisijaisesti lokeronsa edustajana, ja tekee sen perusteella oletuksia, jotka eivät pidä yhtään paikkaansa.
Miten teidän mirlestä lokerointia tulisi käyttää oikein?
Ah! Tää pelasti mun päivän ja ehkä koko viikon! Vihdoinkin lokero, johon sovin täydellisesti! Olen maallisen järjen ulottumattomissa oleva kvanttimassa, jonka pukeminen rahvaanomaisiksi sanoiksi ja käsitteiksi loukkaisi erinomaisuuttani.
Oletetaan olevan subi ja suhtaudutaan subina kuulostivat aika jänniltä Olettaminen on tietty ihan eri, mutta mitä on suhtaudutaan subina?