Baarin kannatusmaksut
Pyydän tässä virallisesti anteeksi edellisessä illanvietossa tapahtunutta.
Olen itse tällä viikolla illanvietosta poissa, sillä en viitsi tulla nuhanrippeilläni kiusaamaan väkeä.
Mitämitä? Nyt kyllä tipuin kärryiltä... Mitä täällä pyydellään anteeksi? Nyt on tältä neidiltä mennyt jotain pahasti ohitse kun puhutaan että "tilanne riistäytyi käsistä"..?Minulla ainakin oli viimeksi oikein mukavaa ja lähdin hymyillen. En havainnut mitään negatiivista ympärilläni, tai muutenkaan liian villiä leikkimistä?
Mukava kuulla että oli kivaa. Anteeksi pyyntöni on vastaus palautteelle jota olemme saaneet. Osa paikalla olijoista ei pitänyt kivun tuottamista sopivana illanvietoon. Ymmärrän ja palaute on otettu huomioon.Kuten on sanottu jokaisessa illanvieton ilmoituksessa, palautetta saa ja pitääkin antaa. Pyrin tekemään mielenkiintoisia illanviettoja ja kannustan avoimeen keskusteluun aiheesta BDSM. Ensimmäinen kirjain menee jo hyvin.
Yritystä oli, mutta pomo ei taivu. Teen huomenna iltavuoron töitä, mutta tulen pikku hetkeksi puoli yhdeksän maissa katsomaan onko paikalla ketään. Voipi olla hiljainen viikko tällä kertaa, mutta biletetään sutten kunnolla seuraavalla viikolla. Edit: there is hope. Työkaveri EHKÄ vielä vaihtaa huomisen vuoron.