Baarin kannatusmaksut
Mistä minä kolmannesta osapuolesta tiedän, kun en ole löytänyt edes sitä toista
Toisaalta en tiedä sopisiko kimppailu kys suhteeseen,koska mulla on ollut ihme käsitys että "parisuhteessa" olijat kimppailee. En uskoisi,että mustasukkaisuus olisi minulla ongelma,koska pääpaino tässä jutussa on muutenkin seksi.... ehkä pitää vielä jatkaa haaveilua
Lainaus käyttäjältä: Missy - 08.05.2017, 08:07Toisaalta en tiedä sopisiko kimppailu kys suhteeseen,koska mulla on ollut ihme käsitys että "parisuhteessa" olijat kimppailee. En uskoisi,että mustasukkaisuus olisi minulla ongelma,koska pääpaino tässä jutussa on muutenkin seksi.... ehkä pitää vielä jatkaa haaveilua Toki en voi toisten puolesta sanoa, mutta ainakin omaan fuck buddy -suhteeseen sopi erinomaisesti kimppa. Aiemmin kun olin parisuhteessa, niin ei päästy tuumasta toimeen asti. Aina jäi miettimään liikoja ja murehtimaan etukäteen et meneekö kaikki hyvin. Pelotti liikaa, että käy parisuhteelle jotain.Ja jos itse olisin se kolmas, joka hakee seuraa useammasta henkilöstä, niin menisi kyllä pariskuntien edelle tollaset fwb-tyypit. Tavallaan ei tuntisi ehkä itse oloaan niin ulkopuoliseksi, kun yhdistävä tekijä olisi hyvä seksi.