Baarin kannatusmaksut
Orkkuherkkä nainen on kiva sillä työ tekijäänsä kiitää ja aina kykenee paremmin pettämään itseään siinä suhteessa että kuinka loistava onkaan sängyssä. Toisaalta jotkut tulevat jo katseesta ja sillekin joku voi olla kateellinen. Siis katseelle Kolmansista sängyssä, se on kova paikka sillä luonnollisesti suurempi huomio tuppaa kiinnittymään vieraaseen tähteen.Ne kokemukset mitä itselle on kimppailusta kertyneet ovat olleet vähädraamaisia..
-n+5m, ei yhdyntää eikä suuseksiä, vaan "Kukkasen hemmotteluilta", eli silittelivät kehoani yms ja lopuksi antoivat spermat lahjaksi vartalolleni, ihana kokemus-minä +3 tuntematonta miestä baarista (ei yhdyntää eikä vaginaan mitään, toiveestani, oli turvallisempi olo), oikein mieluisa kerta, joskin ei mikään satumaisen upea kuitenkaan.-minä + 3 miestä yhteisen fetissin parissa (ei naimista/suuseksiä taaskaan) (huippukokemus mulle, mut ei sit ollutkaan kaikille muille, en jaksa kuitenkaan potea syyllisyyttä tästä, olisivat voineet vaatia esim. vuoronvaihtoa kun mulla meni nautinnosta ajantaju )
Jäin ihmettelemään, miten voi olla kimppaseksiä jos ei ole naimista eikä suuseksiä, eikös se ole vain hengailua tmv.
Lainaus käyttäjältä: Kukkanen - 07.03.2017, 23:16-n+5m, ei yhdyntää eikä suuseksiä, vaan "Kukkasen hemmotteluilta", eli silittelivät kehoani yms ja lopuksi antoivat spermat lahjaksi vartalolleni, ihana kokemus-minä +3 tuntematonta miestä baarista (ei yhdyntää eikä vaginaan mitään, toiveestani, oli turvallisempi olo), oikein mieluisa kerta, joskin ei mikään satumaisen upea kuitenkaan.-minä + 3 miestä yhteisen fetissin parissa (ei naimista/suuseksiä taaskaan) (huippukokemus mulle, mut ei sit ollutkaan kaikille muille, en jaksa kuitenkaan potea syyllisyyttä tästä, olisivat voineet vaatia esim. vuoronvaihtoa kun mulla meni nautinnosta ajantaju )Jäin ihmettelemään, miten voi olla kimppaseksiä jos ei ole naimista eikä suuseksiä, eikös se ole vain hengailua tmv.IKRM
Jotta kolmiosuhde voisi toimia, se vaatii kyllä aika paljon jokaiselta osapuolelta. Kommunikaatiokyvyt, joustavuus ja kyky kompromisseihin ovat kovassa kulutuksessa. On se silti sen arvoista.