Kirjoittaja Aihe: Erotic Festival Kalajoki 8-9.9.2017  (Luettu 4471 kertaa)

Warden

• Asiakas
  • **
  • Ihtiäni oon kiittäny ja kiitosta on riittäny
  • Galleria
Erotic Festival Kalajoki 8-9.9.2017
« : 04.03.2017, 18:02 »
Ravintola Dyyni
Dyynitie 4, 85100 Kalajoki

8-9.9.2017 kannattaa suunnata Kalajoelle, siellä järjestetään silloin ensimmäistä kertaa oikein kunnon erotiikkafestarit.
Esiintyjinä mm. Mr Lothar, Nica, Sofia, Mr New York, Nancy Bomber, Tina, Sarah, Jenny, Irina, Jason, Miryah ja Melany.
Lisäksi useita näytteilleasettajia, tatskarit ja lävistäjät mukaan lukien.
Tapahtuman yhteydessä myös Privateshowt, BDSM-baari ja Swingers-bileet!

BDSM-porukalle tehdään edullinen paketti mikä sisältää sisäänpääsyn tapahtumaan molempina iltoina, sekä yöpymisen hotellissa. Mikäli et yöpymistä kyseisestä hotellissa jostain syystä ottaisikaan, niin kinkyille on käytössä oma huone jota voi käyttää myös darkkarina koko tapahtuman ajan.
Lisätietoja tulee pikapuoliin, joten pysy kanavalla ja merkitsehän tapahtuma jo kalenteriisi!

Esittäkää rohkeasti kysymyksiä joko tänne, tahi yksityisviesteinä minulle.

Tervetuloa Kalajoelle!
Warden
« Viimeksi muokattu: 14.03.2017, 07:49 kirjoittanut tillistallis »

smoky

• PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Vs: Erotic Festival Kalajoki 15-16.9.2017
« Vastaus #1 : 04.03.2017, 18:40 »
Tjaa,  pitänee pistää vakavaan harkintaan  ;D

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #2 : 04.03.2017, 19:31 »
Sisältääkö tämä "BDSM-baari" muuta kuin tuon yhden darkkarihuoneen?

Warden

• Asiakas
  • **
  • Galleria
« Vastaus #3 : 04.03.2017, 21:38 »
Moi!

Sisältää toki. Ravintola/yökerho on kaksikerroksinen, päälava on ylemmässä kerroksessa ja toki suurin osa asiakkaista on siellä. Alakerta on isoa yläkerrosta pinta-alaltaan pienempi, mutta ei todellakaan mikään ahdas nurkkaus vaan sielläkin on tanssilattia tankoineen, DJ, vessat tietysti, sekä baaritiski missä on henkilökuntaa tarpeen mukaan ja tämä tila olisi tarkoitettu BDSM-väen käyttöön ja toki on mahdollista käydä myös yläkerrassa seuraamassa esityksiä.
Sen estäminen ettei alakertaan tulisi muita kuin kinkyjä olisi toki vaikea järjestää, enkä minä siinä näe mitään pahaakaan jos sillä saataisiin uteliaita kiinnostumaan aiheesta, tahi tulemaan ulos kaapeistaan. Mikäli sinne tulisi ongelmatapauksia, niin sellaiset myös lähtisivät koko paikasta ulos varsin nopeasti, mutta erotiikkaillat ovat täällä olleet yleensä varsin mukavia tapahtumia ilman ongelmia.

Tiia (Niina)

« Vastaus #4 : 04.03.2017, 22:30 »
Tapahtuman yhteydessä myös Privateshowt, BDSM-baari ja Swingers-bileet!

BDSM-baari as in tämä keskustelufoorumi, vai BDSM-baari as in baari, jossa voi kinkyillä?

mimmu_

• Baarikärpänen
  • tyttö.
  • Galleria
« Vastaus #5 : 05.03.2017, 09:57 »
Muutamissa bileissä olleena, kun on nähnyt mitä tapahtuu kun humalaisia vanilijoita pääsee kinkyjen sekaan: Ei kiitos.

NaughtyGorgeous

• V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #6 : 05.03.2017, 12:19 »
Muutamissa bileissä olleena, kun on nähnyt mitä tapahtuu kun humalaisia vanilijoita pääsee kinkyjen sekaan: Ei kiitos.

Tämä myös minua hieman huolestuttaa..

submit

• Vieras
« Vastaus #7 : 05.03.2017, 12:26 »
Itse en ole yhtä skeptinen. Ihan hyvin voi tulla onnistunut ilta em. spekseilläkin.

Warguess

« Vastaus #8 : 05.03.2017, 12:38 »

Tämä myös minua hieman huolestuttaa..

Sen verran mulla on tietoa, että ko. paikassa on järjestyksenvalvonta ensiluokkaista ja hommat toimii.
Itse aion olla paikalla, ellei mitään järisyttävää estettä ilmaannu  ;D

Olisi todella hyvä saada skeneä rantautumaan tännekin, kun puitteet on sopivat siihen. Vaihtelua vakiopaikoille

Patajätkä

• V.I.P.
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
« Vastaus #9 : 05.03.2017, 16:24 »
Aika houkutteleva ajatus....

Koukkuja kattoon kans :)
Köysittelijöille kun ei juurikaan ole roikotuspaikkoja bileissä...
Eilisissä Smurffibileissä pari muuta laitetta joutui naruilijoiden kaappaamiksi...kun ei muita paikkoja ollu.

Mastersx

• Vieras
« Vastaus #10 : 05.03.2017, 18:22 »
Pitäiskö tarjoutua majoittaan jonkun ihanan naisen silloin.  >:D
« Viimeksi muokattu: 05.03.2017, 20:04 kirjoittanut Mastersx »

heinrich

• Vieras
« Vastaus #11 : 05.03.2017, 18:56 »
Possuble...

Warden

• Asiakas
  • **
  • Galleria
Vs: Erotic Festival Kalajoki 8-9.9.2017
« Vastaus #12 : 14.03.2017, 09:06 »
HUOM!!!

Kuten ilmoituksestani huomaatte, niin päivämäärä muutettu viikkoa aikasemmaksi, eli 8.-9.9.2017

Teille joita epäilyttää vaniljojen pääsy kinkyjen sekaan kerrottakoon, että Kalajoki on Suomen suosituimpia kesäturismikohteita. Kesäisin täällä näkee joka päivä, sekä myös ilta/yöelämässä etenkin viikonloppuisin varsinkin naisia hyvinkin pienissä nahka/lateksi- ym. vaatteissa, verkkosukissa jne, eli ihan kinkykuteissa eikä tästä mitään ongelmaa ole koskaan ollut. Kun kyseessä on nyt erotiikkafestarit niin tuskin silloin ainakaan.
Miehillä en muista koskaan kumipukua täällä nähneeni, mutta muunlaista aiheesen sopivaa vaatetusta kylläkin. Normaaleina erotiikkailtoina yleisöllekin on annettu täällä aina mahdollisuus stripata eikä siihen ole tarvinnut koskaan puuttua mitenkään.

Patajätkän ehdotus on varsin hyvä! Katsotaan mihin pystymme, sillä kyllä sitomiseen on löydyttävä mahdollisuus! Tankoja täällä on tuolla suunnitellussa BDSM-tilassa runsaasti jokainen oman pienen korokkeensa päällä, eli siinä olisi sidottava esilläkin varsin hyvin. Pientä fiksausta niihin esim.

Terveisin,

Warden

NaughtyGorgeous

• V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #13 : 14.03.2017, 20:51 »
Teille joita epäilyttää vaniljojen pääsy kinkyjen sekaan kerrottakoon, että Kalajoki on Suomen suosituimpia kesäturismikohteita. Kesäisin täällä näkee joka päivä, sekä myös ilta/yöelämässä etenkin viikonloppuisin varsinkin naisia hyvinkin pienissä nahka/lateksi- ym. vaatteissa, verkkosukissa jne, eli ihan kinkykuteissa eikä tästä mitään ongelmaa ole koskaan ollut. Kun kyseessä on nyt erotiikkafestarit niin tuskin silloin ainakaan.
Miehillä en muista koskaan kumipukua täällä nähneeni, mutta muunlaista aiheesen sopivaa vaatetusta kylläkin. Normaaleina erotiikkailtoina yleisöllekin on annettu täällä aina mahdollisuus stripata eikä siihen ole tarvinnut koskaan puuttua mitenkään.

En usko että kinkyt ovat niinkään huolissaan pukeutumisasioista, vaan lähinnä siitä että osaako "tavikset" kunnioittaa yleisiä BDSM -bileiden sääntöjä, esim. kenenkään sessioon ei saa mennä mukaan ilman lupaa. Näkisin kuitenkin strippauksen erilaisena tilanteena kuin session, strippaus voi ihmisen silmään näyttää esiintymiseltä, johon ei kuulukaan minkäänlainen kontakti, kun taas kinkyilyyn tottumattomalle sessio voi näyttää siltä että sub on "vapaata riistaa" muidenkin komennettavaksi. Ilmeisesti siihen on kuitenkin panostettu että juhlapaikalla valvotaan että kaikki osaavat käyttäytyä sääntöjen mukaan ja erittäin hyvä niin :)

Warden

• Asiakas
  • **
  • Galleria
« Vastaus #14 : 15.03.2017, 14:07 »
Oikein ja totta NG. Järjestyksenvalvojia on paikalla oltava tavallista enemmän ja se onkin pitkälti minun vastuullani ko. paikassa. Mikäli sessioinnissa mennään pidemmälle ja vaatteita lähtee reilummin pois, niin suosittelisin tuota darkkiksena käytettävää huonetta, mutta jos esim. naispuoliselta subilta vain hame nousee ylös piiskauksen ajaksi tms. niin en näkisi siitä tulevan ongelmaa BDSM-porukalle varatuissa tiloissakaan kuten en sidonnoissakaan.
Oman harkinnan lisäksi toki myös lainsäädäntö on otettava tässä huomioon.

Tapahtumapaikka löytyy täältä: https://www.hiekkadyyni.fi/dyyni Kyseiset illat löytyvät osiosta "Tapahtumat".