Baarin kannatusmaksut
Onko vielä tietoa, että kuinka kauan tuota kirpparia pidetään auki illalla? Tulee aika pitkä päivä, kun tulee Lahesta päiväsessioihin ja jäis vielä illaksi juhlimaan. Olisi vaan mukavampaa tulla vasta illan rientoihin ja saada samalla joitan ylimääräisiä roippeita myytyä pois.
Sovittu meno muualle alko ny vähän harmittaan .... Mulla olis muutama artikkeli kirpparille, jos joku Tamperelainen kun on menossa sekä jakaan tavaraansa kirpparille, että bilettään, voisko ottaa mun kiertoon menevät artikkelit mukaansa? Korvaan vaivan ruhtinaallisesti
Lainaus käyttäjältä: Nenne - 01.11.2011, 23:05Sovittu meno muualle alko ny vähän harmittaan .... Mulla olis muutama artikkeli kirpparille, jos joku Tamperelainen kun on menossa sekä jakaan tavaraansa kirpparille, että bilettään, voisko ottaa mun kiertoon menevät artikkelit mukaansa? Korvaan vaivan ruhtinaallisesti Mää tair sanoo, mitä tost tuli miälee...
Ja nyt on varmistunut että meillä on päivällämyös piiska-askartelupaja.Eikun sinne piiskoja askartelemaan.
Mää kyl mittää tavaraa jakkoon oo viämäs, mut pist Nenne mun matkan nin roudin pöyttä!