Baarin kannatusmaksut
Perjantain tärkein kysymys : kestääkö Subbiksen perse jo istumista, saati nipistelyä? Mitä muuta sattumanvaraista ohjelmaa tulee? Miten väistellä tunkeilevia, kännisiä vaniljoja?
Eli kunnon maaottelu pystyyn. Humalaiset kinkyt vs vanillat Täytyy juonitella paikanpäälle.
Ohjelmasta sen verran, että Warguess uhkasi vetää minua pärekorissa pitkin Porin toria..
Lainaus käyttäjältä: submissive - 27.02.2017, 19:27Ohjelmasta sen verran, että Warguess uhkasi vetää minua pärekorissa pitkin Porin toria.. Harmi etten pääse näkemään
Lainaus käyttäjältä: LehA - 27.02.2017, 21:49Lainaus käyttäjältä: submissive - 27.02.2017, 19:27Ohjelmasta sen verran, että Warguess uhkasi vetää minua pärekorissa pitkin Porin toria.. Harmi etten pääse näkemään En toki varmaksi tiedä edes, toteutuuko tämä hauskuus..
Lainaus käyttäjältä: submissive - 28.02.2017, 11:47Lainaus käyttäjältä: LehA - 27.02.2017, 21:49Lainaus käyttäjältä: submissive - 27.02.2017, 19:27Ohjelmasta sen verran, että Warguess uhkasi vetää minua pärekorissa pitkin Porin toria.. Harmi etten pääse näkemään En toki varmaksi tiedä edes, toteutuuko tämä hauskuus.. Woorttin vetokoukkuun fillarinkuljetusteline ja siihen subbis kiinni. Sen jälkeen korttelirallia
Heippa!Itse olen melko uusi täällä, mutta voisin uskaltautua tulla katselemaan ja ihmettelmään miitin menoa kovasti kiinnostaisi!
Lainaus käyttäjältä: laurapalmer - 28.02.2017, 17:52Heippa!Itse olen melko uusi täällä, mutta voisin uskaltautua tulla katselemaan ja ihmettelmään miitin menoa kovasti kiinnostaisi!Ilman muuta tulet paikalle Aina on tilaa uudelle "verelle" miiteissä. Varaan paikan vierestäni sinulle, niin olet varmasti turvassa noilta muilta höperöiltä
Lainaus käyttäjältä: Warguess - 28.02.2017, 12:20Lainaus käyttäjältä: submissive - 28.02.2017, 11:47Lainaus käyttäjältä: LehA - 27.02.2017, 21:49Lainaus käyttäjältä: submissive - 27.02.2017, 19:27Ohjelmasta sen verran, että Warguess uhkasi vetää minua pärekorissa pitkin Porin toria.. Harmi etten pääse näkemään En toki varmaksi tiedä edes, toteutuuko tämä hauskuus.. Woorttin vetokoukkuun fillarinkuljetusteline ja siihen subbis kiinni. Sen jälkeen korttelirallia Kuulostaa lupaavalta Olispa jo perjantai!