Baarin kannatusmaksut
Paljaalla suikkari ja paljaalla tyttöjen väliset on lähes itsestään selviä vaikka tauteja noistakin voi saada,ei ihan yhtä helposti eikä varsinkaan noita vakavampia.Vaikka itse panen vain paljaalla ja pöpöjen saamisen riski on todella pieni,silti lelut passitan testeihin jos on aihetta epäillä että jotain voisi olla tullut."Pitkien" luottamuksellisten suhteitten yksi suurista eduista
Elän käsityksessä että oon itse puhdas ja kun en huoli subeikseni ketä tahansa niin riittää kun he käyvät testeissä heti alkuun ja myös kesken "suhteen". En harrasta randomisessiointia eikä mun lelutkaan 99,9% varmuudella leiki salaa. Luotettavampia ovat kuin perinteisessä avioliitossa elävät ja jollen omiini luottais niin kehen sitten ? Kaikki on tietenkin mahdollista mutta mieluummin nautin elämästä kuin pelkäisin olematonta uhkaa.Tietenkin jos jokaista vastaantulijaa olis pantava niin kumilla mentäis mutta onneks en ole enään teini-ikäinen niin malttaa poimia parhaat päältä
Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 28.02.2017, 13:13Elän käsityksessä että oon itse puhdas ja kun en huoli subeikseni ketä tahansa niin riittää kun he käyvät testeissä heti alkuun ja myös kesken "suhteen". En harrasta randomisessiointia eikä mun lelutkaan 99,9% varmuudella leiki salaa. Luotettavampia ovat kuin perinteisessä avioliitossa elävät ja jollen omiini luottais niin kehen sitten ? Kaikki on tietenkin mahdollista mutta mieluummin nautin elämästä kuin pelkäisin olematonta uhkaa.Tietenkin jos jokaista vastaantulijaa olis pantava niin kumilla mentäis mutta onneks en ole enään teini-ikäinen niin malttaa poimia parhaat päältä Noh, itsehän olen aina uskonut tuohon esimerkin voimalla johtamiseen..
Harva täällä taitaa edes ymmärtää, että jollakulla voi oikeasti olla tapana harrastaa seksiä vain tuttujen kanssa, joilla ei tauteja ole, ja joihin voi luottaa ettei niillä ole muita kumppaneita. Siihen kun vielä itsekin toimii samalla lailla, niin eipä sitä mitään kumeja tarvitse.IKRM
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 28.02.2017, 14:47Harva täällä taitaa edes ymmärtää, että jollakulla voi oikeasti olla tapana harrastaa seksiä vain tuttujen kanssa, joilla ei tauteja ole, ja joihin voi luottaa ettei niillä ole muita kumppaneita. Siihen kun vielä itsekin toimii samalla lailla, niin eipä sitä mitään kumeja tarvitse.IKRMOonkohan mää oikeesti TRUUMASTER kun niin monesta asiasta ollaan samoilla linjoilla ??
Elän käsityksessä että oon itse puhdas
Oonkohan mää oikeesti TRUUMASTER kun niin monesta asiasta ollaan samoilla linjoilla ??
Lainaus käyttäjältä: MasterTre40v - 28.02.2017, 13:13Elän käsityksessä että oon itse puhdasNo niin. Olin jo päättänyt, etten osallistu tähän ketjuun, mutta tämän luettuani en pysty enää istumaan käsieni päällä.Kaikki seksitaudit voivat olla aluksi oireettomia. Suurin osa esim. kondylooman kantajista on kokonaan oireettomia, mutta tartuttavat silti. Noin joka viides suomalainen kantaa tietämättään kakkostyypin herpesvirusta ja noin 60 prosettia ykkötyypin herpesvirusta.Ja bonuksena: seksiteitse tarttuvat taudit eivät tee ketään "likaiseksi".Riittäisikö tämä ranting tähän hätään? Summa summarum, vain testit kertovat, oletko "puhdas". Vastuullisuutta, aikuiset ihmiset.