Baarin kannatusmaksut
On silkka sosiaalinen oikeusmurha esittää, että pysyviä tartuntoja kantavien ihmisten seksuaalielämä olisi mennyttä kalua. - pikkusisko
Vaikka asenteet olisivat hyväksyviä sukupuolitauteja kantavia kohtaan, kyse kuitenkin siitä lähteekö kukaan seksikumppaniksi sellaisen kanssa jolla on esim Hiv.Siltä osin voi ainakin sanoa , että aktiivinen seksielämä saattaa olla historiaa. Henkilö A: "Mulla on Hiv. Ei kai se haittaa?"Henkilö B: "Ei ongelmaa. Mä hyväksyn. Sehän ei tartu kun mennään leffaan."Henkilö A: "Mentäsiinkö sänkyyn. Seksi olisi kivaa."Henkilö B: "Joo tuota, jos ei sittenkään. Mulle tuli just muuta tekemistä."
Yhden tahtoisin tietää. Mikä helvetin oikeus kenelläkään on tulla toimittamaan toisen puolesta, miten tämän elämä ei enää mitenkään voi olla yhtä hyvää ja tyydyttävää?
Lainaus käyttäjältä: Kolumnisti - 27.02.2017, 06:11Yhden tahtoisin tietää. Mikä helvetin oikeus kenelläkään on tulla toimittamaan toisen puolesta, miten tämän elämä ei enää mitenkään voi olla yhtä hyvää ja tyydyttävää?Se on varmaan juuri se sama oikeus, jolla täällä on katsottu voitavan arvostella meitä TRUEMASTEREITA ties miksi aikojen kuluessa.IKRM
Mä en toisaalta myöskään ymmärrä sitä, että sukupuolitauteja vähätellään nykyään, "koska eihän mihinkään tautiin kuole". Klamydia saattaa hoitamattona aiheuttaa lapsettomuutta, sukupuolinherpes voi olla niin tuskallinen, ettei pysty nukkumaan ja kondylooma taas saattaa lisätä kohdunkaulan syövän riskiä. Joten vaikka parannuskeinoja löytyy lähes jokaiseen tautiin, niin vähätellä ei kuitenkaan kannata.
Taudinkantajat etäännytetään epäsiisteiksi ja tyhmiksi kusipäiksi, joiden kanssa omalla itsellä ei arvatenkaan ole minkäänlaista tekemistä. Tuntemattomien ihmisten otsaan lyödään punaisena kirkuva leima "oma syy" tietämättä pätkääkään, millaisia valintoja ja millä perustein tämä on elämässään tehnyt.
Miten helvetissä tämä kuuluu tähän aiheeseen???Itseasiassa taisi olla ihan toisinpäin. Truumasterit tuli tänne kertomaan, että kaikkien muiden tapa tehdä ja harrastaa on väärä, siitähän tuo nimityskin tuli, joten aivan turha yrittää uhriutua. Sieltäpäin on lentäneet ne ensimmäiset kivet, joihin sitten on vastattu.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 27.02.2017, 11:53Miten helvetissä tämä kuuluu tähän aiheeseen???Itseasiassa taisi olla ihan toisinpäin. Truumasterit tuli tänne kertomaan, että kaikkien muiden tapa tehdä ja harrastaa on väärä, siitähän tuo nimityskin tuli, joten aivan turha yrittää uhriutua. Sieltäpäin on lentäneet ne ensimmäiset kivet, joihin sitten on vastattu. Se oli vastaus kysymykseen, että sillä lailla se kuuluu tähän.Ja ei, kyllä se on ollut alusta asti toisinpäin kuin kuvailet. Sen ymmärtää jo siitä, että olen ainoa TRUEMASTER täällä nykyään, muut olette suvaitsemattomuuttanne saaneet ajettua pois täältä.The last of the mohicans,IKRM
.Sitä ennen täällä elettiin ihan sulassa sovussa. Toi asioiden vääristely tosin sopii sun tyyliis.
En tunne koko elämäni ajalta yhtä ainutta ihmistä, joka olisi käyttänyt kondomia myös suuseksissä