Kirjoittaja Aihe: Kysymyksiä 24/7 TPE -suhteista  (Luettu 14863 kertaa)

Switchy

• Vieras
Vs: Kysymyksiä 24/7 TPE -suhteista
« Vastaus #30 : 26.02.2017, 01:21 »
Ymmärsit väärin, mä en tota tekstiä pitänyt minään "runkkufantasiana", jotenkin se oli hiton outo. Ihan muita aihepiirin juttuja ym. tarkoitin.

avaruusaikalainen

• Vieras
« Vastaus #31 : 26.02.2017, 01:27 »
Ymmärsit väärin, mä en tota tekstiä pitänyt minään "runkkufantasiana", jotenkin se oli hiton outo. Ihan muita aihepiirin juttuja ym. tarkoitin.

Aa joo. Ne kohdat missä kirjottaja tunnisti sen että subi on ihminen (ja sielultaan sub joka haluaa palvella) oli kyllä aivan muutamia rivejä vain.

Switchy

• Vieras
« Vastaus #32 : 26.02.2017, 01:34 »
Joo, sitä mäkin ihmettelin, että mitä helkkaria se saa irti pitäessään orjanaan jotain josta ei tunnu itsekään tykkäävän tai nauttivan? mitenkään ko. tyypin läsnäolosta? En ees osaa kuvailla mikä siinä häiritsi, koska kyllä mä ymmärrän ihan extreme juttujenkin kiihottavuuden itsessään..

Siis, kun ei tämä yksi henkilö täällä kuvannut tota elämäntyyliä ollenkaan noin..
Ja vielä, kyllä tosi rankat ja sadistiset fiktiot on kiihottavia, ne on niitä runkkufantasioita, mutta toi nyt ei iskenyt, oli mikä vaan.

Se vielä, että mun käsitys tollaisen kiihottavuudesta on se, että se toinen on jotain niin ihanaa ja täydellistä, kuin vaikka jalokivi, jonka haluat pitää itselläsi tai herkullinen harvinainen hedelmä joka sun on pakko syödä :) Toi oli aika lailla vastaan kaikkea mitä itse näen kiihottavana..

Ei mitään tarkoitusta kyllä loukata ketään, asioita jotka ei mun elämään mitenkään kuulu tai joista ei mitään oikeaa mielipidettä tietenkään ole. Mutta tää kai oli ihan julkinen palsta missä ihmiset voi jauhaa aiheeseen liittyviä asioita ihan turhaan ja huvikseenkin, ilman todellista syvempää tarkoitusta, ainakaan sanoa mitään loukkaavaa.
« Viimeksi muokattu: 26.02.2017, 09:33 kirjoittanut Switchy »

Tonya

• Vieras
« Vastaus #33 : 26.02.2017, 01:40 »
Nykyinen ajatus aiheesta: En usko että ihmisellä keskimäärin on kykyjä ja voimia elää koko aikuinen ikänsä 24/7 suhteessa,jossa kaikki huomio on kiinnittynyt itse kenenkin seksuaalisiin fiboihin tai fibattomuuteen 24/7-
Jos tällainen olomuoto on sitten kuitenkin joidenkin kohdalla hyvä niin ei se multa ole pois.
Itse en jaksa olla tietoinen kaiken aikaa seksistä yms.

Mastersx

• Vieras
« Vastaus #34 : 26.02.2017, 11:15 »
Voi olla, että menee hieman ohi aiheen. Mutta tuttavapiirissä on yksi pari,jonka vaimo joka juhlissa kantaa selkä vääränä kahvit jne. Voiko kyseessä olla tällainen TPE suhde? Kun selvästi näkee,että mies hallitsee naista. Sanoo mihin istua jne. Tavallaan ohjaa koko ajan tämän toimintaa. Sama homma kun pöydässä juttelua,nainen vastaa niin heti tulee mieheltä,että olla hiljaa,kun ei ole antanut lupaa tai nimenomaan kun ei ole kysytty mitään naiselta. Ei saa osallistua keskusteluun. Ellei osoiteta kysymystä tälle naiselle. Täydellinen palvelijatar ja miehen hallinnassa. En aiemmin ole ajatellut asiaa,mutta tähän ketjuun törmättyäni,mietein asiaa muultakin kantilta,kuin miehen laiskuudesta  >:D

Sama homma,thai naiset,niiden miehet mitä tiedän on väkivaltaisia ja ns. kovia. Ottaako tietynlaiset miehet thai vaimoja,jotta saa alistaa?

Valhe

« Vastaus #35 : 26.02.2017, 13:55 »
Mutta tuttavapiirissä on yksi pari,jonka vaimo joka juhlissa kantaa selkä vääränä kahvit jne. Voiko kyseessä olla tällainen TPE suhde? Kun selvästi näkee,että mies hallitsee naista. Sanoo mihin istua jne. Tavallaan ohjaa koko ajan tämän toimintaa. Sama homma kun pöydässä juttelua,nainen vastaa niin heti tulee mieheltä,että olla hiljaa,kun ei ole antanut lupaa tai nimenomaan kun ei ole kysytty mitään naiselta. Ei saa osallistua keskusteluun. Ellei osoiteta kysymystä tälle naiselle. Täydellinen palvelijatar ja miehen hallinnassa.?

Tuo, että vaimo kuitenkin avaa suunsa jatkuvasti (sellaisen kuvan sain kuvauksestasi) ja hänet hiljennetään, kuulostaa minusta ristiriitaiselta sen teorian suhteen, että kyseessä olisi konsensuaalinen TPE-suhde. Jos olisi, niin silloin vaimo kenties osaisi olla hiljaa, koska niin on sovittu. Vähän siis huolestusta herättää minussa tuo. Siis sanalla sanoen kuulostaa siltä, että vaimoa alistetaan vasten tahtoa. Yrittäisin itse hienovaraisesti selvittää asian laidan ja sit puuttua, jos siinä on jotain pielessä.

Diegen

• Vieras
« Vastaus #36 : 26.02.2017, 15:53 »
Tuo kuulostaa alistavalta vanilja isännältä. Sellaisia mielipuolisia on minullakin ollut muutaman kaverien puolisona ja yksi kaveri toisti saman virheen pari kertaa. Muutaman kerran olen ollut suojan antava ihminen. Poliisien kanssa tavaroiden hakeminen ei ole mukavaa, mutta kyllä minä aina pystyn yhden tuijottavan ja uhkailevan vaniljan saamaan maan rakoon ilman, että tarvitsee ääntä korottaa. Suomen lainsäädäntö on kyllä perseestä noissa tilanteissa ja pitkään jatkuneissa alististeisissa tilanteissa nämä ihmiset ovat oikeasti vaarassa kunnes edellisellä kumppanilla on muuta ajateltavaa. Yhden väkivaltaisen hepun kanssa ystäväni pelko helpotti vasta hänen kuolemaansa. Edelleenkään ei ole uskaltanut luottaa toiseen niin paljon että olisi parisuhteessa.

Minun täysin vinot ihmiseni ovat olleet yhteistä hyvää haluavia, jolloin hyvin voin luovuttaa valtaani.

Feird

• Vieras
« Vastaus #37 : 26.02.2017, 16:27 »

Sama homma,thai naiset,niiden miehet mitä tiedän on väkivaltaisia ja ns. kovia. Ottaako tietynlaiset miehet thai vaimoja,jotta saa alistaa?

Tietysti vähän paha yleistää mutta olen jonkun verran työn puolesta törmännyt näihin thaivaimojen miehiin ja itselleni on lähinnä jäänyt sellainen mielikuva että ovat vähän sellaisia yksinäisiä nahjuksia jotka ei ole onnistunu saamaan naista Suomesta niin on sitten lähdetty vaimonhakuun Pattayalle... ::) ei niistä mikään kovin väkivaltainen olemus välity mutta mistä sitä tietää jos sitten kotona purkavat kännipäissään patoumiaan...

Bette

• Vieras
« Vastaus #38 : 26.02.2017, 19:53 »
Kiitos ketjusta! Aihe resonoi, vaikka melko untuvikko subina olenkin. Että mistä sitä tietää, kun asioihin ja itseensä paremmin perehtyy. Olen pitänyt itseäni aina todella itsenäisenä, mutta nyt tässä ympäristössä mielikuva vähän repeää. Esimerkiksi nukkumaan käskeminen on tuntunut vapauttavalta ja turvalliselta. Kestitseminen on myös tyydyttävää. Siitä on tietysti matkaa vielä orjuuteen. Tylsää, että kahvipöytää laittava nainen olisi automaattisesti uhri. En oikeastaan kommentoi tuota aiempaa huomiota, vaan yleisesti. Että niin se juuri nähdää.

Voiko sanoa, että ihminen tietää itse parhaiten mikä hänelle sopii? Jos miettii miten ihmiset toimivat yleensä. Miten itse toimii. Olisin juuri tuo Purppuran kuvailema itsesyytöksiin hukkuva hahmo.

Ei ole ei.  Sanotaan vaikka että orja on unohtanut ostaa maitoa vaikka lupasi.

Vaihtoehtoni ovat a) torua ja kertoa orjalle että olen pettynyt b) antaa kepistä.  a) on palvelunhaluiselle ihmiselle huomattavasti kovempi rangaistus joka jää kalvelemaan. 'Miksi en osannut pavlella oiken, oleno huono orja'. Kepistä jää korkeintaan mustelmia ja virhe on täten 'sovitettu' ja orja tuntee olonsa paremmaksi.

Switchy

• Vieras
« Vastaus #39 : 26.02.2017, 20:47 »
Bette, samoja asioita mäkin oon miettinyt, tosin ihan vaan teoriatasolla.. Esim. juuri tuota että mitä tarvitsee ym., se varmaan löytyy vain kokeilemalla, ja menemällä asteittain syvemmälle? Täällä puhutaan noista rajojen hakemisesta ja venyttämisestä ym. Se kai on ainoa keino.. Tuota vielä muokkasin, kun onhan täällä jossain siitäkin puhuttu että onko halu ja tarve aina kiinteästi käsi kädessä, tai miten sen sanoisi.. Kun aivan varmasti jokainen itse tietää, haluaako jotain, siis kiihottaako joku asia yhtään, toisista jutuista vasta kokeilun jälkeen, mutta onko se sitten mitä "tarvitsee" tai mikä on oikeasti hyväksi.. Toisaalta jos joku tuntuu hyvältä, voiko olla haitaksikaan? Joku mainitsi jossain että subin ei sessiossa ehkä tartte saada orkkua, mutta domin pitää, jotenkin noin, mikä oli aika "mielenkiintoinen" ajatus.. Tai että subin on pidettävä domin nautintoa omaansa tärkeämpänä, mikä on aika absurdia.. Koska miksi kukaan tekisi mitään, mistä ei saa kiksejä..? Eiköhän nämä jutut perustu aika alkukantaisiin haluihin, silloin voi paremmin ymmärtää miksi voi ikäänkuin haluta syödä toisen ja samalla pitää arvokkaimpana aarteenaan.. Kuvainnollisesti ;)
« Viimeksi muokattu: 26.02.2017, 22:55 kirjoittanut Switchy »

Purppura

« Vastaus #40 : 26.02.2017, 22:31 »
Mainittakoon että me aloitettiin tasaveroisesta sessiosuhteesta, ja koska asetelma miellytti molempia päädyimme kokeilemaan 'orjapäiviä' jolloin silloinen kihlattuni teki ~kaikki kotityöt kehu ja paijauspalkalla. Noin kerran viikossa, muistaakseni yleensä sunnuntaisin hän sai alistua minulle täysin ja elää palvelijanani. Keskustelimme kokemuksista ja jatkoimme kokeiluja. Pikkihiljaa nämä kokeilut johtivat kuin itsestään 24/7 suhteeseen jossa minä olen aina vastuussa suhteen asioista, ohjaistaen rakasta orjaani siitä miten haluan asiat tehtävän. Vuosin varrella hän on oppinut mieltymykseni ja nykyään keskustelemme vain siitä milloin hän siivoaa ja mitä hän hakee kaupasta.

Kaikki kotityöt palkitaan paijauksella / kiitoksella ja olen ehdollistanut itsenipäivittäin muistuttamaan orjaani siitä kuinka paljon hän parantaa elämäni laatua ja kuinka paljon hänen alistumisensa merkitsee minulle. Kun orjani on ollut erityisen kiltti hän saa nukkua kaulapannassa. Kun puhuttelen häntä ollessamme kahdestaan kutsun häntä 'minun' [kutsumanimi] jotta hän voi tuntea olonsa omistetuksi ja turvalliseksi.

Tämä kaikki vaatii toimiakseen sen että olen käyttänyt vuosia päästäkseni orjani ihon alle, jotta osaa lukea hänen kehonkieltään ja arvioida mitä hän oikeasti tarvitsee. Alan pikkuhiljaa ymmärtää milloin hän mutustelee suklaata stressiin (jolloin sulkaa päätyy mun lipastooni) ja milloin herkuttelu on tervettä itsensä palkitsemista. Ymmärän myös että minun pettymykseni olisi monta kertaa pahempi rangaistus kuin ne kymmen kepiniskua, jolloin se kepitus kumpuaa minun armostani... ja rakkaudestani orjaani kohtaan.

En nyt voi vannoa että olen 100% aina oikeassa ja kaikki menisi aina hyvin, mutta tämän takia keskustelemme suhteestamme ja päätöksistäni lähes viikottain.

MaggieMay

• Uusi asiakas
  • *
  • Sissy -lutka hakee omistajaa
  • Galleria
« Vastaus #41 : 06.04.2017, 09:04 »
Moi,

Olen elänyt vaimoni kanssa kohta 1,5 vuotta 24/7 F/m naisen johtamassa parisuhteessa. Hän päättää rahoista, seksistä, kotitöistä ja vapaa-ajastamme. Käytännössä kaikesta. Avaan hänelle ovet, olen kohtelias, hieron jalkoja, nuolen orgasmeja ja mitä hän milloinkin haluaa. Hän on hyvin järkevä. Ja kaikki lähtee subin palveluasenteesta. Subia ei tarvitse kontrolloida ja huomio ei ole subissa vaan Dommessa.

Elämäntapa perustuu Rikan kirjaan "Uniquely Rika", jossa mies palvelee naista omasta halustaan. Kirjan voi tilata vaikka Amazonista (paperiversio) tai digitaaliversio Apple iBookista. Tässä yksi linkki: http://www.lulu.com/shop/msrika/uniquely-rika/paperback/product-2403338.html

Kirja ja Rikan lähestymistapa on mullistanut elämämme. Vaimo päättä ja minä vikisen. Ja me molemmat olemme onnellisia. Aiemmin yritimme ja leikimme sessiopohjaisesti, mutta vaimo enkä minäkään saanut siitä samanlaista tyydytystä.

Nyt on ihan eri tavalla kun ei ole mitään sessio -rooleja päällä. Me vain elämme D/s -suhteessa.

t. MaggieMay

Rautaperse

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
« Vastaus #42 : 06.04.2017, 11:41 »
3. Kuka tai mikä määrittelee sen ettei TPE-suhteessa ole turvasanaa?

Kaikissa BDSM suhteissa on käytössä turvasana. Alistajan ja alistujan yhteisellä sopimuksella voidaan luopua turvasanan käytöstä. Molemminpuolisen luottamuksen täytyy olla hyvä. Minua on kidutettu tällä viikolla ilman turvasanaa. Alistaja osasi hienosti "lukea" minua. Hänellä on myös siveysvyöni lukon avaimet.

telle

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
« Vastaus #43 : 06.04.2017, 15:47 »
Bette, samoja asioita mäkin oon miettinyt, tosin ihan vaan teoriatasolla.. Esim. juuri tuota että mitä tarvitsee ym., se varmaan löytyy vain kokeilemalla, ja menemällä asteittain syvemmälle? Täällä puhutaan noista rajojen hakemisesta ja venyttämisestä ym. Se kai on ainoa keino.. Tuota vielä muokkasin, kun onhan täällä jossain siitäkin puhuttu että onko halu ja tarve aina kiinteästi käsi kädessä, tai miten sen sanoisi.. Kun aivan varmasti jokainen itse tietää, haluaako jotain, siis kiihottaako joku asia yhtään, toisista jutuista vasta kokeilun jälkeen, mutta onko se sitten mitä "tarvitsee" tai mikä on oikeasti hyväksi.. Toisaalta jos joku tuntuu hyvältä, voiko olla haitaksikaan? Joku mainitsi jossain että subin ei sessiossa ehkä tartte saada orkkua, mutta domin pitää, jotenkin noin, mikä oli aika "mielenkiintoinen" ajatus.. Tai että subin on pidettävä domin nautintoa omaansa tärkeämpänä, mikä on aika absurdia.. Koska miksi kukaan tekisi mitään, mistä ei saa kiksejä..? Eiköhän nämä jutut perustu aika alkukantaisiin haluihin, silloin voi paremmin ymmärtää miksi voi ikäänkuin haluta syödä toisen ja samalla pitää arvokkaimpana aarteenaan.. Kuvainnollisesti ;)

Ehkäpä tässä voisi muistaa senkin, että alistuva saattaa jopa pärjätä ilman orgasmia, jos saa esim.piiskauksesta toisenlaisen tyydytyksen. Ja alistuvuudessa on usein kyse myös miellyttämisen halusta, eli toisen tyydyttäminen on nimenomaan tärkeämpää kuin ne omat tarpeet. Minun nähdäkseni TPE on paljon muutakin kuin pelkkää seksiä.

newt

• Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
« Vastaus #44 : 06.04.2017, 16:54 »
Omassa ajatuksenjuoksussa D/s suhde ei keskity pelkästään seksiin, tai siihen liittyviin asioihin.

Omaan voimakkaan miellyttämisvietin, mikä on monesti valunut aivan vääriin paikkoihin. Siitä seuraa toki, että kanssaihmiset tulkitsevat käytöstäni "väärin" ja olettavat asioita, joita en tarkoittanut. Minulle siis on moninkin tavoin helpompaa, että saan keskittää miellyttämiseni ja ajatukseni yhteen henkilöön, jolta saan jopa palautetta. Ideaalitilanteessa tämä henkilö myös osaa ohjata energiani eniten häntä viihdyttäviin asioihin. Itse saan mielihyväni suurelta osin siitä, että olen tehnyt hyvin ja toisella on siitä hyvä mieli.

Minulle päätöksiin liittyvät asiat ovat vaikeita. Toki pärjään itse ja osaan hoitaa päivittäiset asiani, mutta se on todella kuluttavaa. Toisen päättäessä siitä, mitä laitetaan päälle ja minne mennään jne. saan itse käyttää energiani siihen, että jaksan olla vaikkapa ihmisten keskellä. Stressaavista tilanteista tulee äkkiä miellyttäviä, kun sisällä lämmittää se tieto, että ainakin yhden, tärkeän ihmisen elämää teen juuri nyt mukavammaksi.

Ja ei, maailmasta ei kovin helposti löydy sellaista määrää kepittämistä (joka ei siis jätä pysyvää vahinkoa), joka tuntuisi pahemmalle kuin epäonnistuminen. Sitten se on sovitettu, ja voin antaa itselleni anteeksi.