Baarin kannatusmaksut
Ymmärsit väärin, mä en tota tekstiä pitänyt minään "runkkufantasiana", jotenkin se oli hiton outo. Ihan muita aihepiirin juttuja ym. tarkoitin.
Mutta tuttavapiirissä on yksi pari,jonka vaimo joka juhlissa kantaa selkä vääränä kahvit jne. Voiko kyseessä olla tällainen TPE suhde? Kun selvästi näkee,että mies hallitsee naista. Sanoo mihin istua jne. Tavallaan ohjaa koko ajan tämän toimintaa. Sama homma kun pöydässä juttelua,nainen vastaa niin heti tulee mieheltä,että olla hiljaa,kun ei ole antanut lupaa tai nimenomaan kun ei ole kysytty mitään naiselta. Ei saa osallistua keskusteluun. Ellei osoiteta kysymystä tälle naiselle. Täydellinen palvelijatar ja miehen hallinnassa.?
Sama homma,thai naiset,niiden miehet mitä tiedän on väkivaltaisia ja ns. kovia. Ottaako tietynlaiset miehet thai vaimoja,jotta saa alistaa?
Ei ole ei. Sanotaan vaikka että orja on unohtanut ostaa maitoa vaikka lupasi.Vaihtoehtoni ovat a) torua ja kertoa orjalle että olen pettynyt b) antaa kepistä. a) on palvelunhaluiselle ihmiselle huomattavasti kovempi rangaistus joka jää kalvelemaan. 'Miksi en osannut pavlella oiken, oleno huono orja'. Kepistä jää korkeintaan mustelmia ja virhe on täten 'sovitettu' ja orja tuntee olonsa paremmaksi.
3. Kuka tai mikä määrittelee sen ettei TPE-suhteessa ole turvasanaa?
Bette, samoja asioita mäkin oon miettinyt, tosin ihan vaan teoriatasolla.. Esim. juuri tuota että mitä tarvitsee ym., se varmaan löytyy vain kokeilemalla, ja menemällä asteittain syvemmälle? Täällä puhutaan noista rajojen hakemisesta ja venyttämisestä ym. Se kai on ainoa keino.. Tuota vielä muokkasin, kun onhan täällä jossain siitäkin puhuttu että onko halu ja tarve aina kiinteästi käsi kädessä, tai miten sen sanoisi.. Kun aivan varmasti jokainen itse tietää, haluaako jotain, siis kiihottaako joku asia yhtään, toisista jutuista vasta kokeilun jälkeen, mutta onko se sitten mitä "tarvitsee" tai mikä on oikeasti hyväksi.. Toisaalta jos joku tuntuu hyvältä, voiko olla haitaksikaan? Joku mainitsi jossain että subin ei sessiossa ehkä tartte saada orkkua, mutta domin pitää, jotenkin noin, mikä oli aika "mielenkiintoinen" ajatus.. Tai että subin on pidettävä domin nautintoa omaansa tärkeämpänä, mikä on aika absurdia.. Koska miksi kukaan tekisi mitään, mistä ei saa kiksejä..? Eiköhän nämä jutut perustu aika alkukantaisiin haluihin, silloin voi paremmin ymmärtää miksi voi ikäänkuin haluta syödä toisen ja samalla pitää arvokkaimpana aarteenaan.. Kuvainnollisesti