Baarin kannatusmaksut
Mielestäni D:n tehtävä on myös tehdä päätös siitä onko turvasanaa vai ei. Esimerkkitapauksessa leikeissä on mahdollisuus käyttää turvasanaa, mutta sitten taas jos s esim erehtyy lankeamaan tupakointiin, niin siinä tapauksessa on jo etukäteen tiedossa että rankaisu tulee ilman turvasanoja.
Ei ole ei. Sanotaan vaikka että orja on unohtanut ostaa maitoa vaikka lupasi.Vaihtoehtoni ovat a) torua ja kertoa orjalle että olen pettynyt b) antaa kepistä. a) on palvelunhaluiselle ihmiselle huomattavasti kovempi rangaistus joka jää kalvelemaan. 'Miksi en osannut pavlella oiken, oleno huono orja'. Kepistä jää korkeintaan mustelmia ja virhe on täten 'sovitettu' ja orja tuntee olonsa paremmaksi.
En sitten tiedä kuinka iso osa D-ihmisistä on psykopaatteja. Vaurioita D voi saada toki aikaiseksi, ja siksi on hyvä että subilla on jonkinlainen tukiverkosto joka ymmärtää tilanteen ja osaa auttaa tarvittaessa. Toisaalta voit jäädä auton alle huommenna. Kukin päättää millaisia riskejä on valmis ottamaan.
Kyllä sen piiskan pitäisi pysähtyä tarvittaessa vaikka olisi sovittu rangaistus...itse en harrasta rangaistuksia puolin enkä toisin joten en juurikaan ole asiaa pohtinut. Lähinnä sisäinen säännöstöni sanoo että ei on ei. Sanoi sen kumpi tahansa.Tilannetta olisi hyvä hiukan sitten purkaakin joko heti tai hetken päästä, muutenhan tuloksena on solmu jonka avaaminen voi olla myöhemmin ongelma.
Mä luin nyt ensimmäisen kolmasosan tästä Owning and Training a Male Slave by Ingrid Bellemare.
Purppura, kyllä tuolla jossain ketjussa oli nimenomaan siitä puhetta että monellakaan ei sitä turvasanaa todellakaan ole. Siinähän se domin kyky todella sit varmaan punnitaan, ja subin luottamus..
Lainaus käyttäjältä: vanDaali - 24.02.2017, 22:53Mielestäni D:n tehtävä on myös tehdä päätös siitä onko turvasanaa vai ei. Esimerkkitapauksessa leikeissä on mahdollisuus käyttää turvasanaa, mutta sitten taas jos s esim erehtyy lankeamaan tupakointiin, niin siinä tapauksessa on jo etukäteen tiedossa että rankaisu tulee ilman turvasanoja.Tarkoitatko, että leikksessiossa sovitaan turvasana, esim. tämä vihreä-keltainen-punainen systeemi, mutta jos tupakkaa polttaa, niin punainen ei lopeta piiskaamista tai minkälainen rangaistus nyt onkaan kyseessä?
Aiheesta ehkä vähän poiketen, niin miksi usein erityisesti juuri 24/7 suhteita käsitellessä D:t nähdään usein ihmisinä, jotka automaattisesti nähdään voivan aiheuttavan vahinkoa subille? Varmasti, jos subi päätyisi d/s 24/7 suhteeseen ns epäkelvon (esimerkiksi narsistin D:n) kanssa, niin vahinkoa syntyisi varmasti. Kuitenkin suurin osa D ihmisistä on aivan mukavia ja kunnollisia ihmisiä, jolloin ei olisi varmasti huolta siitä, että subia kohdeltaisiin huonosti tai häntä vahingoitettaisiin.
Hah, löytyipäs joku joka tajusi mitä mä ajattelin Nää ääripään jutut on tosiaan runkkufantasioina parhaita, mutta mun mielikuvitus loppuu kun miettii mitä ne käytännössä kellekin meinaa.. Tavallaan ihailtavaa, jos jollain on noin syvä intohimo, varmuus, halu, tarve, kyky, elää todella 100 prosenttia jotain roolia.. Seksuaalisessa mielessä siis tajuan nuo asiat, orjana oleminen jollekin oikeanlaiselle miehelle vois olla todella kiihottavaa tai jonkun ihanan orjapojun omistaminen, mutta mä en ihan käsitä mitä nuo oikeasti kellekin tarkoittaa Mutta sitähän näköjään moni muukin miettii Ja huom., mulla ei oo mitään käytännön tason mietintää tässä tai suunnitelmia, ihan oikeasti vaan puhun näistä seksipalstalla seksijuttuina, en osaa näitä nyt oikeen muuten ajatella.. Ja vielä, tota en tajunnut yhtään että orjan ei pitäis nauttia, kun just sehän olis kiihottavaa nähdä kun sen pakottaisi nauttimaan No, mä en jatka filosofointia enää, en usko että kaikilla on ihan sama käsitys näistä jutuista..
Se jää toisen osapuolen mielikuvituksen varaan. Psykologinen vaikutus on aika erilainen. Onneksi ei ole tarvinnut testata, eikä nyt koskaan muutekaan mihinkään turvasanasysteemeihin turvautua. Kyllähän nyt muutenkin pitää tilannetta seurata missä vaiheessa alkaa rajat lähestymään.