Baarin kannatusmaksut
Jäin miettimään, että olisipa kiva seurata keskustelua bdsm:stä, minkä tarkoitus ei olisi avata aihetta siitä tietämättömille. Siis että esim radio-ohjelma ja sen toimitetut haastattelut tai keskustelut olisivat tarkoitettu aiheesta kiinnostuneille. Olisi syvempiä haastatteluja, teemasta x keskustelua, viikon vierasta, Suomen ulkopuolmaailmasta poimittuja helmiä, yhdistysten toimintojen tai kurssien sisällöistä juttuja jne.
Komppailen edellisiä. 5/5 haastattelu. Ps Nauratti, kun tää toinen juontaja totesi piiskauksen kokeilemisesta, ettei se niin pahalta tuntunut. Juontaja piilopervo?
Olen joskus ollut ammatillisesta syystä kuuntelemassa Karwanaaman aiheeseen liittyvää luentoa ja olen kiinnittänyt huomiota siihen, että kinkyjä edustava luennoitsija olettaa, että kaikki kuulijat eivät ole kinkyjä (heille on varmaan joku sanakin, mutta olen uusi täällä enkä ehkä täysin tunne termejä). Se huvitti. Me haluamme olla paljastamatta itseämme töissä, ehkä tämä pätee juontajaankin.
Lainaus käyttäjältä: spoiled - 12.03.2017, 20:41Olen joskus ollut ammatillisesta syystä kuuntelemassa Karwanaaman aiheeseen liittyvää luentoa ja olen kiinnittänyt huomiota siihen, että kinkyjä edustava luennoitsija olettaa, että kaikki kuulijat eivät ole kinkyjä (heille on varmaan joku sanakin, mutta olen uusi täällä enkä ehkä täysin tunne termejä). Se huvitti. Me haluamme olla paljastamatta itseämme töissä, ehkä tämä pätee juontajaankin.Olet väärässä. En hirmuisesti oleta yleensäkään mitään ja luennoillakin yleensä aina mainitsen että tähänkin kuulijakuntaan mahtuu varmasti monenlaista kinkyä. Minut kuitenkin yleenä tilataan puhumaan odotuksella, että suurimmalla osalla kuulijoista on tieto uutta, niin en edes oikein tiedä miten jo "ennestään kinkyt" otettaisiin siinä huomioon.Mutta hyvä että huvituit.Yst. terv.Karwis
Olen aina miettinyt miten näillä oikeaoppisen BDSM:n luennoilla käsitellään TRUEMASTERIT JA TRUESUBIT.IKRM
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 12.03.2017, 21:45Olen aina miettinyt miten näillä oikeaoppisen BDSM:n luennoilla käsitellään TRUEMASTERIT JA TRUESUBIT.IKRMSamalla tavalla kuin näillä luennoilla ja haastatteluissa käsitellään fetisistejä.
Lainaus käyttäjältä: Radien - 12.03.2017, 21:59Lainaus käyttäjältä: IKRM - 12.03.2017, 21:45Olen aina miettinyt miten näillä oikeaoppisen BDSM:n luennoilla käsitellään TRUEMASTERIT JA TRUESUBIT.IKRMSamalla tavalla kuin näillä luennoilla ja haastatteluissa käsitellään fetisistejä.Onko tämä heittosi mielipide, fakta, toivomus vai mikä?t. Karwis