Baarin kannatusmaksut
..aika paljon sekaannutaan subin työminään tässä. Toki,jos se subille itselleen on ok, eikä uskottavuus ja etenemismahdollisuudet kärsi, niin mikäs siinä.
Jotenkin tuntuu subin aliarvioimiselta lähteä arvioimaan sitä miten D nyt pilaa uramahdollisuudet tms...
Lainaus käyttäjältä: Radien - 13.02.2017, 11:44Jotenkin tuntuu subin aliarvioimiselta lähteä arvioimaan sitä miten D nyt pilaa uramahdollisuudet tms... No älä. Jos kerrot syöttäväsi subille vaahtokarkkeja niin viimeistään kolmossivulla joku ulisee tukehtumisvaarasta.
Lähinnä sisätiloissa ja ennalta tiedetyn porukan keskuudessa tai vain minun kanssa.Sidotaan sub tuoliin kiinni peilin eteen. Suugagi suuhun ja kello näkyvälle paikalle.Pyydetään kertomaan kymmenen minuutin ajan viikon aikana tapahtunutta.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 13.02.2017, 16:29Lähinnä sisätiloissa ja ennalta tiedetyn porukan keskuudessa tai vain minun kanssa.Sidotaan sub tuoliin kiinni peilin eteen. Suugagi suuhun ja kello näkyvälle paikalle.Pyydetään kertomaan kymmenen minuutin ajan viikon aikana tapahtunutta.Oikeastaan minkä tahansa asian muistelu kesken sessiota on hankalaa. 10 minuuttia on jo todella pitkä aika.
Jotenkin tuntuu subin aliarvioimiselta lähteä arvioimaan sitä miten D nyt pilaa uramahdollisuudet tms... Saahan se subi kieltäytyä, ja aikuiset ihmiset varmaan osaavat ihan itse päättää mihin suostuvat.
Lainaus käyttäjältä: Radien - 13.02.2017, 11:44Jotenkin tuntuu subin aliarvioimiselta lähteä arvioimaan sitä miten D nyt pilaa uramahdollisuudet tms... Saahan se subi kieltäytyä, ja aikuiset ihmiset varmaan osaavat ihan itse päättää mihin suostuvat. En tiedä voiko laskea "näihin" juttuihin, mutta kovimmalle ottanut työjuttuihin liittynyt käskytetty tehtävä oli palkankorotuksen vaatiminen. Joku tappi anuksessa päivän verran olisi varmaan ollut tuohon verrattuna helppo.. Oli määrätty pyytämään 500 lisää, sai muistaakseni 300 e/kk. Tuosta sai sen verran lisää luottamusta itseensä että haki ja sai huomattavasti mieluisamman ja paremman työpaikan toiselta paikkakunnalta. Olen tosi pahoillani toisen ihmisen työminään sotkeutumista (NOT).
Kinkyjä on kaikilla mahdollisilla koulutus- ja ammattitaustoilla, joten ei kannatta subin tottelevaisuudesta tehdä päätelmiä kenenkään ammattistatuksesta. Sitä paitsi suurin osa suomalaisesta työelämästä on oikeastaan aika vapaata ja suurin osa säännöistä on vailla mitään todellista pelotetta. Suomalaisten perussynti on se, että jos joku keksii jonkun säännön niin ihmiset sitä sitten onnessaan orjailevat. Todellisuudessa kun joku rikkoo sitä niin ihmiset yleensä järkyttyvät sen verran, ettei mitään seuraamuksia ole. Kaikki pidemmän linjan kinkyt, jotka minä tunnen, ovat luonteeltaan vähän sellaisia "watch me do it"-ihmisiä. Olen joskus olla työpaikassa, jossa oli tiukka dresscode ja työntekijöiltä myös vaadittiin erittäin korrektia käyttäytymistä. Se ei silti estänyt erästä ammattillisesti superpätevää maso-naista tulemasta joka päivä töihin korsetissa, eriväritukassa ja maihareissa. Hän ei myöskään mitenkään hävennyt sitä, että hänellä on isot tissit. Hänen juttunsa oli se, että hän oli yksinkertaisesti niin pätevä että firma joutui joustamaan. Itse noudatin yleensä dresscodea esimerkillisesti, mutta välillä ihan tahallani rikoin sitä varsin näkyvästi. Kukaan ei koskaan sanonut yhtään mitään. Luultavasti johtuen ihan siitä, että olin työntekijänä saavuttanut aseman jossa ammatillinen panokseni oli huomattavasti tärkeämpi kuin se miten pukeudun.
Näissä työasioissakin pitää aina mielestäni huomioida se, minkälainen työ on kyseessä ja mikä ala on kyseessä. Päiväkotiin ei ole välttämättä ehkä niin soveliasta mennä töihin tissit kunnolla näkyvillä ja lyhyt hame päällä, sen sijaan jossakin toimistotyössä tuollainen taas voi olla aivan ok.