Baarin kannatusmaksut
No jos kidutuslinjalle lähdetään niin legopalikka kenkään. Tätä harrastetaan lapsiperheissä jopa ihan ilman suostumuksia tai turvasanoja.
Lainaus käyttäjältä: Von - 11.02.2017, 13:17No jos kidutuslinjalle lähdetään niin legopalikka kenkään. Tätä harrastetaan lapsiperheissä jopa ihan ilman suostumuksia tai turvasanoja. Tunnetaan myös suurimpana kipuna, minkä ihminen pystyy tuntemaan
- Wanditetaan yms tehdään niin, että subi on melkein saamassa orkun ja lopetetaan.
Miten nöyryyttää palveluorientoitunutta alistujaa parhaiten: Kiellä palvelemasta. Tällaisen kohdatessaan Herra ei anna subin tehdä mitään ja saa itse sadistista nautintoa kun toinen uikuttaa, että saanko nyt edes jotain ihan pienen pientä tehdä. Jos meidän perheessä isi imuroi niin silloin on äidin nöyryytyssessio käynnissä... Tosin jos se tehdään ulkopuolisten nähden niin kyse on jo rangaistuksesta. Olen varmaan maailman ainoa nainen, joka tarvitsee aftercarea sen jälkeen kun mies on siivonnut.
- Annetaan tikkari ja viedään se kesken kaiken pois.
Olen sopinut treffit subin kanssa kauppakeskukseen, jossa oli paljon ihmisiä.Hänen pukeutumisohjeensa oli lyhyt vekkihame, sukkanauhasukat ja korkkarit.
Lainaus käyttäjältä: SpankingDaddy - 10.02.2017, 14:58Olen sopinut treffit subin kanssa kauppakeskukseen, jossa oli paljon ihmisiä.Hänen pukeutumisohjeensa oli lyhyt vekkihame, sukkanauhasukat ja korkkarit.Muuten suunnilleen vastaava mutta jakkupuku ja hameen pituus sellainen että sukkien vahvikeosuus on seistessä ihan helman tasalla, työpäivä asiakastehtävissä jossa joutuu kumartelemaan... työkaverit vielä kehuvat miten mies tulee päivän päätteeksi hakemaan töistä ja miten heidän miehet ei koskaan. Vastaava messuosastolla päivä esittelijänä. Miettikääpä kun seuraavan kerran käytte jossain kaupassa tai pankissa tai messuilla tai joudutte sairaalaan.. Tosin tässä ei kyllä ole muutaman kerran jälkeen ihan varmuutta kumpi kiusaa kumpaa.Vastaava tanssilavalle täyskellohameessa joka nousee melko kevyelläkin pyörityksellä ja tyrkkyriviin.Täydessä vaatetuksessa korkokenkineen päivineen uimaan ja märissä vaatteissa lähikaupan kautta kotiinSeisaaltaan jalat yhdessä pissaaminen ja avokkaat litisten kävelyretki kaupungilla.D herättelee hellästi ja kattaa s:n lempiaamisen vuoteen viereen, mutta omenamehu ei ole omenamehua.Aamulla juuri ennen töihinlähtöä ihan reunalle ja jätetään siihen. Päivän aikana pidetään vireystilaa yllä sekstiviesteillä. Tämä on kuulemma ikävin kaikista. Pahoittelut työnantajalle jos työtehokkuus on miinuksella.