Baarin kannatusmaksut
Toi mene geishakuulat/plugi/dildo pillussa/perseessä kauppaan/kaupungille on kyl niin kliseinen ja mielikuvitukseton tehtävä subille, että se saa mussa aikaan lähinnä huvittuneita nauruntyrskähdyksiä. Samaa sarjaa "runkkaa mun nähden" tehtävien kanssa. Oh really, ihanko itse keksit . Alan jo miettimään että hamsterit kopioivat noi tehtävät just tälläisistä ketjuista, tai jostain salaisista "masterointi for dummies" ohjekirjoista, kun niin usein tuli subivuosina vastaan noi samat tehtävät.Ehkä just siksi ei jaksa deittailla enää mastereita. Tehtävissä, niinkun kaikessa seksielämässäni arvostan mielikuvituksellisuutta ja vaihtelua, en samojen juttujen toistoa.Itellä jäänyt mieleen julkisilla paikoilla tehdyistä tehtävistä "subin kiusaamiseksi" ,jos sitä nyt voi kiusaamiseksi edes sanoa, ainakin suihinotto bussipysäkillä, josta koko ajan ajoi autoja ohi, ja keskellä päivää julkisessa puistossa housuihin (farkkuihin) pissaaminen.
Tease&Denial koko kropalle. Kutittelua, imuttelua, nuolemista, mutta ei koskaan siihen asti, että toinen saisi orkun. Ihan parasta, kun toinen on sidottuna yksi mun lempparijutuista on käyttää subini värkkiä hieromasauvana ja muutenkin leluna. Ihanaa varsinkin käyttää toista dildona, subi kiinni niin ettei voi liikkua senttiäkään ja sitten itse painaa toista niin paljon ja just sillä tempolla kuin haluaa, niin paljon, kuin sielu sietää.
Itellä jäänyt mieleen julkisilla paikoilla tehdyistä tehtävistä "subin kiusaamiseksi" ,jos sitä nyt voi kiusaamiseksi edes sanoa, ainakin suihinotto bussipysäkillä, josta koko ajan ajoi autoja ohi, ja keskellä päivää julkisessa puistossa housuihin (farkkuihin) pissaaminen.
- Wanditetaan yms tehdään niin, että subi on melkein saamassa orkun ja lopetetaan.
Lainaus käyttäjältä: TEGAMi - 11.02.2017, 04:38- Wanditetaan yms tehdään niin, että subi on melkein saamassa orkun ja lopetetaan.Tuo on jo kiduttamista eikä kiusaamista.
Lainaus käyttäjältä: Radien - 11.02.2017, 05:08Lainaus käyttäjältä: TEGAMi - 11.02.2017, 04:38- Wanditetaan yms tehdään niin, että subi on melkein saamassa orkun ja lopetetaan.Tuo on jo kiduttamista eikä kiusaamista.No kyllä se tietty lopulta annetaan