Baarin kannatusmaksut
Onkos täällä ketjua, jossa kerrotaan subeille vinkkejä, kuinka saa dominoivan tehtyä hulluksi?
Lainaus käyttäjältä: sweetchild - 10.02.2017, 14:51Onkos täällä ketjua, jossa kerrotaan subeille vinkkejä, kuinka saa dominoivan tehtyä hulluksi? Hyvällä suihinotolla. Vaikka en ole dom.. mutta voisin silti veikata, että tää teken monen dominoivan miehen hulluksi.
On tullut lähdettyä erään D:n kanssa baariin niin, että mulla oli vaatteiden alla köydet, kaulassa panta ja pepussa tappi. Oli ihan kiva kokemus, tosin tappi pepussa alkoi tuntua tuntua vähän epämiellyttävältä jonkin ajan kuluttua. juuri tuollaiset tappi pepussa tai dildo pillussa ja sit julkiselle paikalle ovat hyviä subin kiusaamiseen.
Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 10.02.2017, 14:37On tullut lähdettyä erään D:n kanssa baariin niin, että mulla oli vaatteiden alla köydet, kaulassa panta ja pepussa tappi. Oli ihan kiva kokemus, tosin tappi pepussa alkoi tuntua tuntua vähän epämiellyttävältä jonkin ajan kuluttua. juuri tuollaiset tappi pepussa tai dildo pillussa ja sit julkiselle paikalle ovat hyviä subin kiusaamiseen.Mua on aika monta kertaa ulkoilutettu niin, et on ollu pillussa kuulat tai jotain muuta kivaa. Siinä oli sit Dominoivalla vähän hankaluuksia itse pitää itsensä kurissa, kun siis minähän aloin käydä niin kierroksilla, että juttelin ihan hävyttömiä koko ajan ja käyttäydyinkin ihan miten sattuu. Jahka siitä on sitten päästy hiukan yksityisimpiin tiloihin niin kyllä se on sit ollu menoa.Että ei mua kyl yleisillä paikoilla sillai haittaa geishakuulat tms. pillussa olla. Peppu onkin sitte. Ihan asia erikseen...
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 10.02.2017, 15:45Lainaus käyttäjältä: Perhonen89 - 10.02.2017, 14:37On tullut lähdettyä erään D:n kanssa baariin niin, että mulla oli vaatteiden alla köydet, kaulassa panta ja pepussa tappi. Oli ihan kiva kokemus, tosin tappi pepussa alkoi tuntua tuntua vähän epämiellyttävältä jonkin ajan kuluttua. juuri tuollaiset tappi pepussa tai dildo pillussa ja sit julkiselle paikalle ovat hyviä subin kiusaamiseen.Mua on aika monta kertaa ulkoilutettu niin, et on ollu pillussa kuulat tai jotain muuta kivaa. Siinä oli sit Dominoivalla vähän hankaluuksia itse pitää itsensä kurissa, kun siis minähän aloin käydä niin kierroksilla, että juttelin ihan hävyttömiä koko ajan ja käyttäydyinkin ihan miten sattuu. Jahka siitä on sitten päästy hiukan yksityisimpiin tiloihin niin kyllä se on sit ollu menoa.Että ei mua kyl yleisillä paikoilla sillai haittaa geishakuulat tms. pillussa olla. Peppu onkin sitte. Ihan asia erikseen...Tee tuo sama niin että subin vanhemmat ovat paikalla ja lähdette kauppakeskukseen vaikka vaateostoksille.....