Kirjoittaja Aihe: Kateus -kokemuksia ja pohdintaa  (Luettu 9383 kertaa)

IKRM

• V.I.P.
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Kateus -kokemuksia ja pohdintaa
« Vastaus #30 : 31.01.2017, 10:20 »
IKRM: Käsitit varmaan hiukka väärin, siis mä oon naissuhteissani nimenomaan antanut enemmän kuin saanut..

Naisilla on vain yksi syy muuttua kylmiksi toista kohtaan seksuaalisessa mielessä, se että ei saa mitä haluaa, tai useimmiten se ettei saa sitä mitä tarvitsee. Nehän on tunnetusti kaksi eri asiaa.

Jos nainen sen sijaan saa tarvitsemansa, näin ei käy koskaan.

IKRM

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #31 : 31.01.2017, 15:48 »
IKRM: Aika rankkaa yleistämistä :D Jotkut naispartnereistani on saaneet itse orgasmin (eivät aivan kaikki, on tullu vastaan myös pari orkun feikannutta ja pari, jotka eivät saaneet vaikka miten antaumuksella miellytin), nauttineet paljon, mut silti olleet kateellisia mun nautinnosta, parisuhteesta, elämästä. Kateellisin toistaiseks on ollut eräs keski-ikäinen kimpassa ollut nainen, jonka on todella vaikea saada orgasmia. Totes jotakuinkin näin "tuntuu niin epäreilulta ja nöyryyttävältä, kun sä oot seksuaalisesti kokeneempi ja vapautuneempi, vaikka oot mua paljon nuorempi. Minunhan se tässä pitäisi olla se, joka opettaa nuorempaansa, mut tunnen itseni ihan huonoksi ja kokemattomaksi seksissä". No, hän sentään jollain lailla otti asian puheeksi, koetin löytää lohdullisia sanoja, sanoin et jokaisen seksuaalinen polku on yksilöllinen ja kyllä voi vapautua vielä tuossakin iässä, ja et hän on esim. kasvattanut monta lasta, mihin taas ite en kykenis (enkä haluais). Joitakuta harmittaa se, et toinen saa 10 karkkia, vaikka itsekin sais yhden karkin ja se maistuisi hyvältä. On jopa niin kateellisia ihmisiä, et mieluummin haluaisivat ottaa kaikki karkit kaikilta pois, jos on riski et joku toinen sais niitäe enemmän. Ite taas haluaisin, et kaikki nauttisivat niin paljon kuin sillä hetkellä voivat.

Toisekseen, seksuaalisen halun puutteesta ei ole naispartnereideni kohdalla ollut kyse. Oon saanut kiihottumaan, kostumaan, monet saamaan jopa siten et ovat hehkuttaneet orgasmia todella hyväksi. Mut moni ei ole halunnut, että jatkan stimulointia edes hellästi orgasmin jälkeen ja ovat sanoneet et saavat vain vibralla/klitorisstimuloinnilla ja vaan kerran. Jotkut harvat on sanoneet saavansa parhaimmillaan useita kertoja, ja heidät oon saanutkin laukeamaan muutaman kerran. Moni on nauttinut ensin hyvin paljon, kun mä oon miellyttänyt, mut tulleet sit kuitenkin kateellisiks sen jälkeen kun ovat miellyttäneet mua.

Ja ne, jotka haluaisivat mun kanssa vakavampaa juttua, ite en oo ollut kiinnostunut heistä syvemmällä tasolla. Esim. yks pidempiaikainen naissäätö ollut, mut en vaan näe häntä tarpeeksi kiinnostavana. Hän  taas on kovinkin lääpällään muhun ja haluaisi nähdä usein jne, kostuu läpimäräksi VAIKKA on myöntänyt myös olevansa kateellinen mulle. Mut en halua tutustua syvemmin, koska on niin pinnallinen ja makuuni tylsä, tahdoton ihminen. Mut kyllä ihan hyvin voi olla kateellinen ja silti haluta seksiä toisen kanssa. Mä sytyn niin harvasta syvällisellä tasolla, että monet naissäädöt jää kevyiksi seksisuhteiksi. Osa ois halunnut kanssani vakavampaa, mut en ryhdy sellaiseen jos molemminpuolinen kiinnostus ei ole vahva. En oo kunnolla ihastunut kuin yhteen naiseen tähän mennessä eläissäni, vaikka sängyssä olen ollut reilu 10 naisen kanssa. Hauskanpitomielessä ei ole niin tarkkoja kriteereitä vaan jonkinmoinen molemminpuolinen viehätys riittää. Joskus tietty kiusallinen tilanne, jos toinen haluaisikin jotain enemmän ja ite en syty, silloin hienovaraisesti ilmaisen etten halua intensiivistä suhdetta, vaan voidaan nähdä harvakseltaan. Joidenkin kanssa oon lopettanut säädön heti alkuunsa, jos huomaan ettei toinen ole ollenkaan tyyppiäni, esim. vakavat mielenterveydenongelmat on mulle aika dealbraker, vaikka ihminen muuten olisi kiinnostava.

Isrika

• Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
« Vastaus #32 : 31.01.2017, 16:06 »
IKRM: Käsitit varmaan hiukka väärin, siis mä oon naissuhteissani nimenomaan antanut enemmän kuin saanut..

Naisilla on vain yksi syy muuttua kylmiksi toista kohtaan seksuaalisessa mielessä, se että ei saa mitä haluaa, tai useimmiten se ettei saa sitä mitä tarvitsee. Nehän on tunnetusti kaksi eri asiaa.

Jos nainen sen sijaan saa tarvitsemansa, näin ei käy koskaan.

IKRM

Otan lainaukseen vain oleelliset pointit:

IKRM: Aika rankkaa yleistämistä :D Jotkut naispartnereistani on saaneet itse orgasmin (eivät aivan kaikki, on tullu vastaan myös pari orkun feikannutta ja pari, jotka eivät saaneet vaikka miten antaumuksella miellytin), nauttineet paljon, mut silti olleet kateellisia mun nautinnosta, parisuhteesta, elämästä.

Ja ne, jotka haluaisivat mun kanssa vakavampaa juttua, ite en oo ollut kiinnostunut heistä syvemmällä tasolla.

IKRM on hyvin oikeassa, vaikka ehkä vähä mutkat oikaisten ilmaistu.

Se, että annat orgasmeja ja miellytät, ei välttämättä ole sama asia, mitä toinen haluaa ja/tai tarvitsee. Siinä ei välttämättä ole kateudella yhtään mitään takemistä.
Ethän itsekään ole ollut kiinnostunut kaikista, eli he eivät ole antaneet sinulle mitä haluat ja/tai tarvitset. Sama voi käydä molemmin päin. Silloin pitäisi myös tulkita, että sinä olet kateellinen heille, eikö vain?

Kukkanen

• Vieras
« Vastaus #33 : 31.01.2017, 16:26 »
Aa, tää oli pointtina, siinä tapauksessa ihan looginen :)
Varmaan jossain tapauksessa ollut siitä kyse, et toinen ei vaan syty musta ja se on täysin ymmärrettävää, kaikki eivät tykkää kaikista, hyvin harvoin syntyy vastavuoroinen, molemminpuolinen ihastus/kiinnostus.

Mut esim. tämä yks pitkäaikainen kevytsuhde on sekä hyvin kateellinen mulle, että silti samaan aikaan ihastunut ja haluais vakavampaa, kuin minä hänen kanssaan. Ihmiset on kompleksisia. Joskus sama ihminen voi aiheuttaa ikäviä tunteita, mut silti ei irrottautuakaan :D Enhän mä ole osannut täysin irrottautua hänestä, vaikka tiedostan ettei hän oo mun tyyppiäni ja kiusaannun kun hän on ilmaissut haluavansa viettää mun kans enemmän aikaa. Oon sitten ajatellut, et jääköön hyvin kevyeksi sivusuhteeksi.

Juu, ei kateus ole todellakaan AINOA syy pistää välejä poikki tai olla tutustumatta toiseen syvemmin. On paljon, paljon muita(kin) syitä, ja toisaalta joskus toinen on hyvin kateellinen, mut silti haluaa jatkaa suhdetta, vaikkei osaa/halua myöskään puhua kateudestaan (mikä on must se ikävin tilanne, koska tykkäisin selvittää asiat suoraan). Esim. ite nuorempana olin ystävyyssuhteessa, jossa kumpikin kadehti vahvasti toista (:D) ja silti kumpikaan ei osannut/halunnut irrottautua, mut ystävyys oli tosi kuluttavaa kummallekin. Tällaisia ihmissuhteita en enää halua, jotka vievät enemmän voimia kuin antavat, on syy sitten mikä tahansa. Eri asia, jos on pitkä suhde, johon tulee tilapäinen kriisi, silloin toki koetetaan voittaa vaikeudet. Mut jos suhde kokonaisuudessaan ottaa enemmän kuin antaa, lopetan sellaisen suhteen.

Mut tässä oon puhunut niistä naisista, jotka ovat häiritsevässä määrin osoittaneet kateutta mua kohtaan ja se on häirinnyt mua siinä määrin, et into tutustua toiseen on pudonnut merkittävästi, vaik muuten olis ollut kiinnostusta. Tämä saanut aikaan pelkoa, et entä jos ihastun/rakastun ja homma kaatuiskin niin mielestäni turhaan asiaan, kuin siihen et toinen sattuis kadehtimaan mua. Mut ei kai se ole kovin realistista? Luulis, että jos molemminpuolinen vahva yhteys syntyy, siinä vaiheessa se ei oo siitä kiinni, saako toinen monia vahvoja orkkuja ja toinen vain yhden :) Tai EHKÄ se henkilö sattuu olemaan myös multiorgastinen ja voidaan nauttia mielin määrin kumpikin.

Toki pettymyksiä on tullut muistakin syistä. Joku vaikuttaa kivalta, mut paljastuukin sitten epämieluisaksi jne. Turhauttavaa vaan välillä käydä lukuisilla treffeillä, kunpa vain voisikin tietää jo etukäteen, kenen kanssa kannattaa vaivautua treffeille, kenen kanssa ei :D Mut sellaista se on, molemminpuolinen vahva kipinä ja yhteys osuu harvoin kohdalle. Vaik valikoin jo netissä tarkoin, silti netin perusteella kiinnostavista ihmisistä kasvotusten mua kiinnostaa enää n. joka 10 ihminen millään tasolla. Jos miettii syvän suhteen kannalta, luku pienenee huomattavasti vielä entisestään..

Miten teillä muilla? Synkkaako usein myös livenä, jos tapaatte kiinnostavan ihmisen netissä? Vai olenko mä vain poikkeuksellisen nirso-diiva :D

Matsina

• Vieras
« Vastaus #34 : 11.02.2017, 07:04 »
.
« Viimeksi muokattu: 12.02.2017, 16:38 kirjoittanut Radien »

mimmu_

• Baarikärpänen
  • tyttö.
  • Galleria
« Vastaus #35 : 11.02.2017, 14:44 »
Komppaan ikrm ja isrikaa.

Miksi pitäisi olla toiselle kateellinen orgasmien määrästä? Luulen että moni kun on ihan tyytyväinen siihen yhteen hyväänkin. Tietysti eri asia jos sitä orgasmia ei saa. 

Vähän ot, mutta tällaisen aloituksen perusteella jossa 99% puhutaan vain itsestä ja ollaan minä- keskiössä, tulee väistämättä mieleen, että onko oikeasti niin sokeutunut ympärillä tapahtuviin asioihin. En kykenisi ajattelemaan, kuinka kateellisia ihmiset ovat minulle tapahtuvista asioista, mutta enhän olekaan napaani tuijottelija.

Hukankukka

• Vieras
« Vastaus #36 : 11.02.2017, 22:16 »
Pohdiskelin tässä tätä vielä. Naisista kovin vähän kokemusta, mutta oli seksikumppani mies tai nainen, niin odotottaisin häneltä kunnioitusta minua kohtaan, ja että olisin jollain tasolla kiinnostava ihmisenä. Olisi aika loukkaavaa saada tietää, että en ole mitenkään päin kiinnostava, mutta kelpaan silti seksiin. Silloin ei taitais auttaa, vaikka toinen tekis mitä.
Itse kyllä siinä vaiheessa pistäisin suhteen poikki.