Baarin kannatusmaksut
Voiko tänne ilmoittautua palvelevaksi subiksi? Mua kiinnostaa erityisesti se kenen nimeä ei mainita. Sen on pakko olla mielenkiintoinen tyyppi. Seuraava on sitten vitsi eli älkää repikö pöksyjä:Mä voisin laittaa jeesusteipin suuntukkeeksi jo kotoota lähtiessäni. Mitä sitä turhaan juhlissa apua yms. huutamaan. Hoidetaan jälkipyykki sitten oikeuslaitoksen avulla niinkuin normaalit ihmiset.
Onhan tämä 1. huhtikuuta?Onko se, kenen nimeä ei sovi mainita, nimeltään Loof Lirpa? Teekkarit ei tälläistä jäynää keksisi edes Wappuna tai sitten mun kalenteri on rikki.
Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 28.01.2017, 00:43Onhan tämä 1. huhtikuuta?Onko se, kenen nimeä ei sovi mainita, nimeltään Loof Lirpa? Teekkarit ei tälläistä jäynää keksisi edes Wappuna tai sitten mun kalenteri on rikki.En ole ihan niin mulkku, että tekisin feikki-ilmoituksen saadakseni sitten nolata halukkaita ilmoittautuneita. Tapahtuma toteutetaan juuri sellaisena, kuin sen kirjoitin. Ilmoittautumiset tapahtuvat yksityisviestillä ja vain minun kauttani. Ensimmäinen karsinta tehdään jo siinä. Tärkein ominaisuus on kyky pitää tiedot sarvikypäränsä alla ja siten varmistaa osallistujien intimiteettisuoja. Muilta osin katsotaan sitten ihan henkilökohtaisia ominaisuuksia. Tapahtuma pidetään pienimuotoisena jo pelkästään sen luonteen vuoksi, joten kaikkia halukkaita ei voida ottaa mukaan.
Ok, tapahtuma vaikutti vain melkein yhtä yliampuvalta kuin omat deitti-ilmoitukseni
Heiltä saa niin tarjoilua, hierontaa, selänpesua kuin miehisten tarpeiden tyydyttämistä jos sellaista ilmenee.
Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 29.01.2017, 09:06Ok, tapahtuma vaikutti vain melkein yhtä yliampuvalta kuin omat deitti-ilmoitukseni koko truemasterkeskustelu ja -ilmiö on niin tavattoman viihdyttävä. Sitä paitsi muiden todellisten sadistien seura on aina viihdyttävää.
Lainaus käyttäjältä: Peura - 29.01.2017, 10:21Lainaus käyttäjältä: Kelpie - 29.01.2017, 09:06Ok, tapahtuma vaikutti vain melkein yhtä yliampuvalta kuin omat deitti-ilmoitukseni koko truemasterkeskustelu ja -ilmiö on niin tavattoman viihdyttävä. Sitä paitsi muiden todellisten sadistien seura on aina viihdyttävää. Ensimmäisessä lainatussa lauseessa vastaus melkein tulikin Ilmoituksessa ei mainita todellisista sadisteista mitään. Vai onko truumaster aina myös truusadisti?T: Truuwannabe