Baarin kannatusmaksut
Ulkonäöltään järkyttävän huonot tapaukset eivät löydä seuraa live-elämästä ja nettihaullakin homma tyssää siihen kun näkee ensimmäisen kerran. Eli ei löydy etsimällä eikä ei-etsimällä.
Hitsi, tuli tehtyä vahingossa lainaus kun piti muokata, miten tämän poistaminen toimii? :'D
^ Tuohon kai voisi lisätä: ”Tiivistettynä: Ei kannata etsiä etsimällä, mutta ole avoimesti vapaa ehdottelemaan (fiksusti)”
Varsinkin livenä tapaa monia kiinnostavia ihmisiä, jotka tinderissä automaattisesti hylkäisi.
Ajatelkaa kaikkia rumia joilla on kuitenkin parisuhde.
Aloin tässä miettiä seuran löytymistä ja sen etsimistä. Löytääkö seuraa ns etsimällä esimerkiksi deitti-ilmoitusten avulla vai silloin, kun ei oikeastaan etsi mitään?Itse olen huomannut juuri sen, että kun ei varsinaisesti etsi mitään, niin seuraa löytyy usein. Esimerkiksi silloin, kun olen etsinyt seuraa ilmoitusten avulla, ei välttämättä ole löytynyt ainakaan mitään pidempää. Toki tapaamisia on tullut jne, mutta esimerkiksi sessioseuraa en ole tainnut löytää kertaakaan pelkällä ilmoituksella. Sen sijaan tuntuu, että kun lopettaa etsimisen, niin sitten löytääkin sitä seuraa heti. Mikähän tässäkin on? Joka tapauksessa siihen uskon, ettei ainakaan väkisin etsimällä löydä mitään. Miten teillä, miten olette löytäneet seuraa? Ns etsimällä vai onko seuraa löytynyt silloin, kun ette ole oikeastaan etsineet mitään?
Nykyään koko homma on kääntynyt päälaelleen. Pätkänkän vertaa ei ketään kiinnosta älyllinen keskustelu omasta ja toisen ajatuksen juoksusta saati sargastisen huumorin viljely, joka minun ymmärryksen mukaan on lähimpänä sadismia ja masokismia.