Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Flikk - 06.02.2017, 01:13Musta tuntuu, että kummin vain. Ehkä kuitenkin on tärkeetä olla edes löydettävissä. Profiili kunnossa ja valmiina vastaamaan viesteihin, kun niitä tulee.Amen tälle. Säännöllisesti näkee deittipalstalla ilmoja, joista ei profiilin kanssa ynnättynäkään saa irti juuri mitään. Kysy lisää privassa, niissä usein lukee. No en kysy, eikä kysy kukaan muukaan.
Musta tuntuu, että kummin vain. Ehkä kuitenkin on tärkeetä olla edes löydettävissä. Profiili kunnossa ja valmiina vastaamaan viesteihin, kun niitä tulee.
Lainaus käyttäjältä: Von - 06.02.2017, 11:40Lainaus käyttäjältä: Flikk - 06.02.2017, 01:13Musta tuntuu, että kummin vain. Ehkä kuitenkin on tärkeetä olla edes löydettävissä. Profiili kunnossa ja valmiina vastaamaan viesteihin, kun niitä tulee.Amen tälle. Säännöllisesti näkee deittipalstalla ilmoja, joista ei profiilin kanssa ynnättynäkään saa irti juuri mitään. Kysy lisää privassa, niissä usein lukee. No en kysy, eikä kysy kukaan muukaan.Sitten, jos kysyt, niin satavarmana et saa vastausta.
Lainaus käyttäjältä: DirtyPinky - 17.04.2017, 13:19Lainaus käyttäjältä: Von - 06.02.2017, 11:40Lainaus käyttäjältä: Flikk - 06.02.2017, 01:13Musta tuntuu, että kummin vain. Ehkä kuitenkin on tärkeetä olla edes löydettävissä. Profiili kunnossa ja valmiina vastaamaan viesteihin, kun niitä tulee.Amen tälle. Säännöllisesti näkee deittipalstalla ilmoja, joista ei profiilin kanssa ynnättynäkään saa irti juuri mitään. Kysy lisää privassa, niissä usein lukee. No en kysy, eikä kysy kukaan muukaan.Sitten, jos kysyt, niin satavarmana et saa vastausta.Kyllä mä uskon, että useimmat sentään vastaavat, jos viestisi sisältää edes yhden kysymyksen..Silloin, kun mulla on ollut seuranhaku käynnissä, niin oon kyllä vastannut kaikille. Ja nytkin vastaisin silti, vaikken seuraa hae. Se on vaan kohteliasta, enkä mä koe, että siitä niin kauheesti vaivaakaan olis.
Ei nyt varsinaisesti suututtu mutta...Laitoin deitti-ilmoituksen ja tapasin erään miehen kahvilassa. Sanoin, että aion tavata myös toisen ilmoitukseen vastanneen. Myöhemmin tuli viestiä että kun mulla on näitä rautoja tulessa niin paljon, niin ei kannata jatkaa tutustumista. Ilmeisesti olisi pitänyt omistautua heti sen kahvikupillisen jälkeen. Mulla oli joskus deitti-ilmoitus ihan vaniljasivustolla ja siellä joku kirjoitti samaa, "sulla taitaa olla monta rautaa tulessa".Jos joku on nähnyt näitä mun tulisia rautoja niin saa palauttaa!
Lainaus käyttäjältä: Laura - 03.06.2017, 22:16Ei nyt varsinaisesti suututtu mutta...Laitoin deitti-ilmoituksen ja tapasin erään miehen kahvilassa. Sanoin, että aion tavata myös toisen ilmoitukseen vastanneen. Myöhemmin tuli viestiä että kun mulla on näitä rautoja tulessa niin paljon, niin ei kannata jatkaa tutustumista. Ilmeisesti olisi pitänyt omistautua heti sen kahvikupillisen jälkeen. Mulla oli joskus deitti-ilmoitus ihan vaniljasivustolla ja siellä joku kirjoitti samaa, "sulla taitaa olla monta rautaa tulessa".Jos joku on nähnyt näitä mun tulisia rautoja niin saa palauttaa!Miehinen mielipide tähän! Ei niinkään henkilökohtainen kommentti ketään kohtaan, vaan puhtaasti mielipidekirjoitus Jokusen kerran itsekin hakenut seuraa erilaisilta alustoilta ja panostanut jokaiseen tapaamiseen niinkuin toista tilaisuutta ei tulisi. Ja usein näin onkin; yhtä seuraa hakevaa naista kohti tuntuu olevan 10+ miestä, toinen toistaan parempia (tai pahempia) vaihtoehtoja, ja jokanen mies kohtelee muita kilpailijoina - ja ihan syystä. Usein yhden onni on muiden epäonni. Onneksi itseäni on kohdannut useammin onni kuin se jälkimmäinen, eli silkasta katkeruudesta en tätä mielipidettä kirjoita Oma onni on kuitenkin kohdannut vain, jos vastapuoli on osoittanut kiinnostusta minua kohtaan välittömästi, en ole kokenut olevani kakkosvaihtoehto ja olemme saaneet keskustelua aikaiseksi. Jatketaan...Tämä tilanne on yleiskuvaltaan "Parastaan paneva mies" ja "Vaihtoehtojaan kartoittava nainen".Miehen näkökulmasta tämä on suurinpiirtein suoraa epäkunnioitusta; yrittihän hän parhaansa, mutta vastapuoli haluaakin ottaa selvää muistakin vaihtoehdoista.Kaikilla meillä on tottakai itsemääräämisoikeus ja kenenkään ei kuulu tyytyä huonoon vaihtoehtoon; itse ainakin laitan hanat kiinni ja käännän keulani muita kokemuksia kohti, jos vastapuolen kiinnostus on tasoa "No mä kattelen vielä muualtakin ja ilmottelen sitten!", ihan kuin työpaikkaa etsiessä. Kukaan ei halua olla kakkosvaihtoehto, ja ensimmäinen epäilys siitä, että olet se "kakkosvaihtoehto", lyö meillä kaikilla jarrut lukkoon. En ole kuullut kenenkään juoksevan kumppanin perässä, vaikka tietää olevansa tälle kakkonen.Jos tästä luonnonvoimasta haluaa ottaa enemmänkin selvää, voi ladata Tinderin ja tehdä feikkiprofiilit miehenä ja naisena, ja pyyhkäistä kummallakin tilillä KAIKKI oikealle. Rajoina 160km sekä +/- 7 ikävuotta omasta profiilista.Lisäksi kannattaa käyttää suhteellisen "geneerisiä" kuvia jostain netistä, eikä sitä Pamela Anderssonia tai Kellan Lutzia, ihan tasapuolisuuden nimissä. Tai voihan niilläkin kokeilla!Miesten match-saldo keskivertonaamalla on usein alle 10 - allekirjoittaneella korkein saldo on ollut ~26kpl, Helsingissä v2015. Tinder Plus, Boostereita ja muita maksullisia ominaisuuksia käyttäen.Naisten match-saldo keskivertonaamalla on 95% oikealle pyyhkäisyistä - allekirjoittaneen naispuoleiset tuttavat puhuvat sadoista matcheistä, muutama jopa tuhannesta. Taustalla tietty matkustelua ympäri E-Suomea, eli ei puhuta yksittäisen kaupungin matcheista.Tämän lisäksi arviolta alle 10% naisista laittaa aloitusviestiä; ja miksi enempi laittaisikaan, kun miehet yleensä pistävät parastaan, ennenkuin joku toinen ehtii viemään kohteen kiinnostuksen. Siinä kohtaa on alakynnessä automaattisesti.Lisäksi kuulin tarinaa naiselta, kuinka hänen mielestään "Naisten ekat viestit kielii siitä, ettei kelpaa muille". Miehille seuranhaku on kilpavarustelua ja kilpailua, ja Tinderin aikakautena ainoastaan ulkonäöllä on väliä - tai sillä, että omistaa kalliin auton / veneen / harrastuksen - muistakaa, että naisilla on usein kymmenkertainen määrä vaihtoehtoja. Miehille riittää, että nainen on katseenkestävä jollain tasolla, eikä näytä crack-riippuvaiselta. Sillä saa jo pyyhkäisyn oikealle.Onneksi on olemassa OKC, Bdsmbaari, Kuvake.net ja muita alustoja, joilla se ensimmäisen kuvan laatu ei vie kaikki mahdollisuuksia mennessään. Näissäkin alustoissa miesten pitää heittää arpaa sen ensimmäisen viestinsä kanssa; yksikään ihminen ei ole samanlainen, eikä sama pickup-line toimi 100% ajasta. Pitää olla kevyttä pohjatyötä ja kehittää viesti, jossa on särmää, huumoria, vakavuutta, miehisyyttä, ottaa huomioon sen toisen ja se herättää kiinnostuksen. Ai joo, ja sen pitää olla uniikki viesti, jota kukaan muu ei ole vielä keksinyt. Lisäksi välillä "TuuX panee" viesti osuu ja uppoaa, joten pakka on täysin sekaisin!Meni vähän mielipiteet ja faktat sekasin, toivottavasti ei kuitenkaan merkittävästi. Lähdeluettelo on lyhyt; "oma kokemus ja kaverien puheet".Toivottavasti tämä myöhäisillan paketti raottaa vähän ovea miesten seuranhaun maailmaan, ja vastaa kysymykseen "missä mun raudat on?!"